Weet iemand wat je moet doen om bonus auto's te krijgen bij mm3? Heb nu wel alles uitgespeeld, dus heb die koenigsegg cc. En er hangt een verfspuitbusje met 3 vraagtekens erboven in parijs, weet iemand wat dat is??? Alvast bedankt.
auto's: Asp: This car is located is Paris, alongside the Seine river and next to the De La Concorde. The ????? paint can is in the air above the Quai Des Tuileries street along La Seine in Paris. In order to get this vehicle, choose the Koenigsegg CC (the fastest car in the game). Drive through the arches of the Musee Du Louvre and turn right onto Quai Des Tuileries. On the sidewalk, on the left hand side (about one block up) is a ramp. Hit that ramp at full speed to get the paint can. Its stats are: Top Speed: 7 Accereration: 6 Mass: 5 Handling: 5 Durability-3 Serpent MK2: This secret car is located in northwest of Washington D.C., near the Mini Cooper's Paint Job at the end of the bridge. You need to use the Koenigsegg CC (fastest car) to drive at fast as possible under the bridge. Note: Start from back in the tunnel. You will fly at the end of the bridge. If you fly high enough, you will touch a labeled "???" paint can high in the air. You will now unlock the Serpent MK2, which is slower but much easier to drive. Its stats are: Top Speed: 8 Acceleration: 7 Mass: 4 Handling: 6 Durability: 4 dus je moet die 2 spuitbussen pakken met de snelste auto, de koeningsegg
Dat is de 1e bonus auto Het is ff oefenen, maar je moet op de schans aankomen met topsnelheid. De 2e auto zit in Washington DC.. Euhm, ff wachten ... ff een routebeschrijvinkje maken (Moeilijk uit te leggen zonder map)
Whoppa: Je rijd ff richting het witte huis, in je MM3 boekje sla je ff blz. 24 open.. Hier zie je de straat "K.Street N.W." staan. Nu rijd je naar het westen, naar Washington Circle, hier rijd je gewoon rechtdoor.. Na een tijdje kom je een brug tegen, deze ga je onderdoor en weer verder rechtdoor.. Na een paar honderd meter zie je meteen weer een brug (supergrote, hele mooie ook) deze ga je ook onderdoor. Nu ga je met een rotvaart scheuren, en in de bocht laat je heel ff gas los om omhoog te kunnen.. Probeer rechtdoor te rijden, precies in 't midden met een vaart van 280 km/u (zowiets) dan spring je als een gek door de buurt heen en zie je de 2e verborgen auto hangen... Succes, dit kan wel ff duren voordat het lukt. Spel gister uitgespeeld, vond deze auto toevallig toen ik daar perongeluk iets te hoog sprong
Is overigens coole auto, veel VEEL mooier als die ASP. Maakt ook beter geluid, niet zo'n snorfiets geluid als die ASP
Damn, ik had alleen die Koenigsegg al in de garage staan, maar die is wat te snel voor de Nederlandse wegen
WHoho ik heb ze net ook alle 2 gehaald! Kwist niet eens dat die 2 verfbussen compleetnieuwe auto's waren! Whaha kd8 zijn gewoon paintjobs en moet je zelf maar uitzoeken welke auto ofzo! Maar ik hebb ze nu! Bedankt voor de uileg enzo! MZZLS
Je moet die ???? blikjes pakken met de Koenigsegg CC! Die is alleen snel genoeg! Je kunt wel proberen met andere maar lijkt me sterk! Moet wel hele snelle auto zijn dan! Want met deze haal je het nog maar NET!!!
Hij bedoelt gewoon de ALLER meest linkse weg van de hele map! Daar net ten noorden van de bocht die in "K.Street N.W." overloopt ligt die auto tussen de boom bladeren verstopt!
Trouwens ff OFFTOPIC wat ook wel grappig is is dat je met die snelle auto's in de ondergrondse metrogangen kurkentrekkers over de muur kunt doen! (gaat trouwens met alle snelle auto's)Je rijd gewoon volle gas door zo een tunnel heen en als je op top speed zit en de tunnel maakt en bocht naar rechts dan moet je in die bocht naar links tegen de muur op rijden je blijf t door de snelheid aan de muur plakken en kunt zo zijwaarts rijden of als je blijft tegen sturen maak je een heel rondje totdat je weer op de rails beland! is wel dik lachen enzo!!! Via de zijmuur treinen inhalen enzo! /Mod Leer de edit-knop eens te gebruiken! Niet voor elk wissewasje een nieuwe post plaatsen, dat is nergens voor nodig, zorgt voor een hoop forumvervuiling, en is niet bevordelijk voor de leesbaarheid van de thread. hou het compact! Gewijzigd door DarkwingDuck
dioga?? he dioga... als opperator mag je niet zomaar je mening in het rond gooien... de ASP ziet er niet zo best uit, maar rijd heerlijk... en dat geluid is hetzelfde als KIT van de knight rider
Re: dioga?? Sinds wanneer is er de regel dat een administrator zijn mening niet mag posten :{ Ik vind het een schijtbak, slecht geluid (echt een snorfiets) en super lelijk. <-- puntje En ik heb 't recht om iets te vinden
mmm..... ja dat klopt, en hij is niet mooi nee... maar als jij een nieuwe auto koopt en iedereen gaat hem af zitten zeiken omdat hij lelijk is... maar jij hem wel lekker vind rijden... *)