He, komt half life 2 nou ook op de xbox want nadat ik die preview heb gelezen in de pu hoop ik het echt.
ok bedankt, ja hij lijkt mij ook wel mooi, ik ben een filmje ofzo aan het zoeken over het spel. maar k heb nog niets.
Uit de FAQ... Een plaatje bij mijn naam, hoe doe ik dat? (Avatars / Usericons) Een dergelijk plaatje heet een Avatar. En is in te stellen in je profiel, hier om precies te zijn. Avatars mogen maar 80x80 pixels en 10kb groot zijn. Avatars die in strijd zijn met ons modereer-beleid worden onmiddelijk verwijderd.
Hier is de link waarop je een filmpje kan dl. Hij is wel groot maar dan heb je ook wat....deze moet je gezien hebben. Is overigens wel pc versie. http://www.fileplanet.com/files/120000/123983.shtml Weet je dat ze halflife 2 trouwens voor de pc ook minder mooi hebben moeten maken??.....komt omdat de pc's van nu het nog niet goed aankunnen....via pathes enzo gaan ze de engine updaten naarmaten de pc's sneller worden
uhmmm....je kunt ook een nieuwe videokaart kopen want hou er maar rekening mee dat de xbox versie er een stuk minder uitziet.
Daarom heb ik een Xbox, geen gekloot met updaten enzo. Alleen voor Half-Life 2 koop geen nieuwe kaart.
Mijn pc kan hem waarschijnlijk ook niet aan, maar ik heb mijn xbox en met een console heb je geen gezeur dat ie te sloom is enzo. maar om een nieuwe videokaraart te kopen. nee dank je koop liever half life 2op de xbox.
precies...hij's minder mooi op zo'n thunder pc met gigavideokaart, maar zal op de xbox vast mooier zijn dan halo...en dat was al eye candy. mijn pc trekt het niet, xbox wel duzzzzzzz.
Dat het er waarschijnlijk minder op de XBOX uitziet dan op de PC (hangt uiteraard van de PC af) vind ik niet zo erg. Als de physics enzo maar net zo goed werken. Het gaat mij dus vooral om de gameplay.
Wat een bullshit, je kan nog zo'n mooi spel hebben als de besturing niet werkt of de gameplay niet boeit is het nix. En bijvoorbeeld Pong, ziet der niet mooi uit, maar is wel super vet!
lama, zoooo bedoelde ik het niet. ik bedoelde dat graphics belangrijk zijn als uitstraling enzo. want als het graphics van niks zijn en een super gameplay is kopen niet zoveel lui hem omdat ze alleen de graphics zien ende game niet spelen (behalve als je een domo hebt)
w000t ,inderdaad ,pong ownage graphics maken de game? pure bullshit ,kijk naar counter strike ,het meest gespeelde online spel (nu nog)