Is het een beetje goede game? Want ik heb namelijk zo'n trust stuurtje al een jaar maar ik heb er nog geen goede game voor. help me want ik weet niet of ik um moet kopen. bedankt alvast mzzls DvE 704
Ik heb hem zelf niet.. dat moet ik voorop zeggen.. Maar wat ik tot nu toe aan reviews e.d. gezien heb is ie grotendeels te vergelijken met f1 2002 op de xbox. Enige echte verandering is de careermode. Het is nog steeds geen volledige simulatie. Er is een vrij hoog arcade gehalte. Als je een echte (moeilijke) simulator wil moet je (volgens verscheidene reviews) voor Indy Car gaan.. Kwa race spellen is die in ieder geval wel volgende op mijn lijstje.. DTM race driver is ook wel een aan te raden race titel.. Maar ook geen volledige sim.
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen.. Het lijkt me van wel maar ik kan je dat niet garanderen.
ok maar ik zit nu erg te twijfelen ik laat toch indycar afvallen ik hou niet van die racen op een ovaal. Nu zit ik te twijfelen tussen F1 en DTM allebei geschikt voor stuur. Ik ben meer formule 1 fan maar DTM krijgt over het algemeen hogere cijfers Help me!!!!!! weet iemand waar een goede review staat van F1 cc
Dan zou ik alsnog gaan voor DTM, maar beste kan je even www.gamerankings.com raadplegen en het eea vergelijken.
FF een vraagje, bij de PU zeiden ze dat de carreer mode bestond uit het rijden van losse seizoens, maar ik dacht dat je gewoon 4 op een volgende jaren reed waarin je aanbiedingen van andere teams kon accepteren, en dus eik gewoon 4 seizoenen in 1 game kan rijden ?? wat is waar ??
ik heb nu toch F1 gekocht maar het is niet zo super besturing is nie alles en de graphics zijn horrible. eerst moet je een superlicentie halen daarna kreeg ik een aanbieding van prost, benneton en sauber. ik heb voor benneton gekozen ik denk toch dat ik het spel terug breng en dtm gaat kopen want je wordt niet echt in je carriere meegenomen. nogal saai komt het over.
ik heb nu toch F1 gekocht maar het is niet zo super besturing is nie alles en de graphics zijn horrible. eerst moet je een superlicentie halen daarna kreeg ik een aanbieding van prost, benneton en sauber. ik heb voor benneton gekozen ik denk toch dat ik het spel terug breng en dtm gaat kopen want je wordt niet echt in je carriere meegenomen. nogal saai komt het over. bedankt voor de tip