je face item moet droppen duurde bij mij ook best lang, je ringen kun je in Central City (Flash DLC) halen die zijn CR 62 en kosten 200 Mark of Triumph, volgens mij kun je vanaf 53 daarin en dailies doen. Je kunt naar Central City door de portal in Watchtower, onderste niveau TechWing.
Elke tier heeft z'n eigen daily gebied en daar kun je of met MoTs of door gewoon elke dag dailies te doen items krijgen. Later krijg je Stryker's Island en Ace Chemicals waar je dus (mits je de dailies die dagen doet) elke 5 dagen een hoog CR item uitkiezen na een speciale missie.
Als healer is het wel belangrijk dat je ook dus een solo spec en gear hebt, omdat m'n halve league volgens mij healer is ben ik met m'n leuke CR 95 healer gear alsnog vaker in DPS spec te vinden. Daarnaast maak het het dailyen, duoen en soloen een heel stuk makkelijker
Een Armory is dan ook zekert aan te raden, dan kun je altijd (ZELFS IN COMBAT!) van spec, great, traits en skillpoints wisselen. Een paar heb ik ons nog van een raidwipe kunnen redden door snel van DPS naar Healspec te switchen als de healers down gaan.
Kost wel 600 Loyalty of Marketplace munten om een tweede Armory te kopen trouwens.
En die skillpoints geef je uit aan meer stats! Niet alle skill trees geven evenveel punten dus goed opletten waar je die inpropt! Ik pak altijd de eerste (als die +healings is) en ga dan kijken of die tree de meeste stats geeft. Alleen punten in de 15+ restoration, critheal en critheal chance stoppen trouwens, de rest is het voorlopig nog niet waard
Doe je trouwens elke dag de Vault? Daaruit kun je ook CR71 rings krijgen.
Laatst bewerkt: 12 feb 2014