1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Mwah niet moeilijk, sommige onderdelen vergen veel tijd. 45 kills met een handgun die één van de laatste unlocks in de MP is bijvoorbeeld. Campaign kan makkelijk op hard als je gewoon gaat snipen en headshots maakt (wat trouwens ontzettend makkelijk is). En vooral niet spotten in SP, want dan maakt de squad de kills en die geven 50 punten (een zelfgemaakte headshot 100 + 25).
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh crap, ik ben de hele tijd aan het spotten. Al is het alleen maar zodat ik zelf zie waar het gespuis zit. :p
    Ik speel nu op hard, en heb eigenlijk 0 problemen. In de 4e missie zit ik nu (Singapore)

    Ik hoop dat je die score objectives (waar vast trophies aan vast zullen zitten) ook gewoon op easy kunt halen. Nu dus gewoon spelen op hard, en daarna ooit nog eens een keer erdoorheen voor de scores en collectibles.
    Het heeft zijn momenten. En het heeft mooie graphics. Maar het is allemaal zoooo standaard. Iets wat leuk is voor 4 uur, maar ik denk niet dat ik een campaign van bv 15+ uur wil. :+
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Score objectives kan op easy, ja. Er zit geen verschil tussen de moeilijkheidsgraden qua punten voor kills etc.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Woehoe! :+ Dan eigenlijk gewoon iedereen killen met melee, dat levert toch 100 + 50 op? :p
    In het eerste level het gold objective op 100 punten na gemist en in het 2e level op 1000 na. Pff.

    Ik verwacht eigenlijk dat easy nog het leukste gaat zijn. Ik weet niet goed waarom ik op Hard ben begonnen, want de tijd dat ik van zo een uitdaging hou is al lang voorbij. Easy is leuker, je oppermachtig voelen. :cool: Niet de hele tijd achter cover zitten...

    Nu hopen dat mijn saves niet corrupted gaan raken...
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Eerlijk gezegd vond ik het verschil tussen easy en hard minimaal :+. Het is niet echt te vergelijken met easy in CoD's bijvoorbeeld.

    Melee kan idd dan ook, maar die is 100 + 25, net als een headshot. Adrenaline kill (dus als je bijna dood bent) is wel 100 + 50 :).
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Gold gehaald in Missie 4, maar geen trophy... Staat ook niet verwerkt op Battlelog. Blijkbaar ben ik al een hele tijd niet verbonden met Battlelog. Hopelijk plopt die trophy alsnog tevoorschijn zodra ik connect (wat je dus niet ingame kunt doen, je moet eerst quitten naar het main menu... Lame! Ik ben bang om te quitten uit angst dat mijn save naar de knoppen gaat 8))
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Gold =/= trophy. Vaak moet je voor de trophy 1000 punten meer hebben dan voor de Gold medal. Misschien wist je dat al, maar kon dat niet afleiden uit jouw post :p.

    Was die savebug niet al gepatcht, en had dat niet met de multiplayer te maken? Ik heb nergens last van gehad gelukkig :+.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ohh ok, dan kan het zijn dat ik er niet genoeg boven zat. Ik haalde Gold pas redelijk op het laatste.

    Ik heb geen idee waar die savebug mee te maken had, maar volgens mij was na iedere patch nog steeds wel iemand wat er last van had. :+
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]

    Eerste en waarschijnlijk ook laatste Platinum Trophy. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    [​IMG]
    It Keeps Getting Better
    Play for 10 hours.

    Beetje verslingerd geraakt aan Warframe :p
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verwacht je geen leuke games meer te gaan spelen? :+
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Niet op m'n PS3 nee :9 Die heb ik alleen staan voor exclusives.
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Motorstorm RC (Vita)

    [​IMG]
    [​IMG]
    Lunatics Unite
    Obtain every other trophy in the game.

    Mijn eerste platinum trophy!

    Mede mogelijk gemaakt door Dulle! <3
    Zonder hem had ik die laaste trophy nooit gehaald. 8)

    Dulle, mocht ooit eens hulp nodig hebben, je weet mij te vinden hé! _O_
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zag je gaan op de Vita idd, met je spam in activity log 8)

    Was het een beetje te doen? En waarom speel je geen goede spellen? :+
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet maar is gaan kijken naar betere spellen inderdaad. Heb alleen van die gratis games die erbij zaten + wat gratis ps+ games. :+

    Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat ik zo intensief gebruik ging maken van de Vita. Zat eerst Cookie af te zeiken waarom hij in hemelsnaam dat ding had gehaald. Moet voorlopig mijn mond maar even houden want ben nu niet van dat ding af te slaan. :lol:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was dat voor de platinum? Ik heb de game bijna 2 jaar en zit net op 21% zonder verder uitzicht op de Plat. :+
    Hater, Motorstorm is best leuk hoor! :+
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Die pitwall trophy was de laatste die ik nog moest voor de platinum ja. :+

    Maar Dulle, die 100% kan jij ook wel halen met MS RC hoor. Hartstikke makkelijk. Je moet er alleen even de tijd voor nemen. \o/
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ook maar's installeren weer dan, heb pas 2 plats :+
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Om de pitwall trophy te halen zal ik je wel wat challenges toesturen. :b:
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee nog wat het is maar bedankt alvast ! :+
     

Deel Deze Pagina