the sims

Discussie in 'Algemeen' gestart door ilona, 7 jul 2003.

  1. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik vraag me af of je sims ook zwanger kunnen worden want ik heb ontdekt dat als man en vrouw in bed vibrate doen, dat je dan ook play in bed kan kiezen en dus wil ik weten of die vrouw dan ook zwanger kan worden weten jullie het ??:confused: :confused:
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ze word niet zwanger maar krijgt gelijk een kind
     
  3. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je dat wel eens gehad
     
  4. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dat meteen eens uitproberen bedankt!:D
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zwanger wordt een vrouw niet als je alleen speelt in bed hoor :)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    hehe precies, en met vibraten alleen kom je er ook niet :+
     
  7. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik dacht mischien het is maar een vraag:D
     
  8. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet heel veel "kiss" doen ofzo.. en dan vraagt zij/hij of je een kind wil nemen. Krijgt soms ook nog wel een telefoontje of je een kind wil adopteren...
     
  9. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hey cool ik ga het meteen proberen
     
  10. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik ben bij level 5 of 6 en ik woon nu samen met een man een op een dag stond er ineens een wieg in de kamer met een baby erin:confused: en nu moet ik dat ding verzorgen
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    tip: laat je werk voor wat het is, en laat één persoon dag en nacht voor dat kind zorgen. Laat dat kind nooit alleen thuis, dan komt de kinderbescherming het kind weghalen omdat je hem/haar verwaarloost. Welke onverantwoorde ouder laat een baby zomaar alleen achter!
     
  12. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik daarnet toen had ik al te veel werk aan dat andere kind ( wat inmiddels al naar kind is gegroeit ) en toen bleef die baby maar bleren en toen kwam er zo een vrouw van de politie ofzo en die nam mijn baby mee, kon ik weer overnieuw beginnen:mad:
     
  13. kitten14

    kitten14 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt en als je wilt dat dat niet gebeurt moet je een muur om het wiegje maken want dan kan ze het kindje niet komen halen
     
  14. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    okee bedankt
     
  15. xxinsanexx

    xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0

    kan dat ook bij de xbox-versie? want bij de pc versie had je er een speciale code voor nodig anders liep dat mens van de kinderbescherming gewoon door de muur...
     
  16. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt dat het kind niet word mee genomen door de kinder bescherming dan moet je gewoon je deur ff deleten en soms komt er dan te staan dat je nog een kans krijgt!! (heb ik zelf niet getest heb ik een keer gelezen!!)
     
  17. ilona

    ilona Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    j dat had ik daarnet gedaan maar dan is die vrouw ineens weg en staat ze ineens toch bji de baby maar ze kan niet meer weg maar dan blijft ze daar maar staan met die jankende baby in haar armen duss toen heb ik maar de deur weer terug gezet....
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zusje zit nu the sims te spelen en heeft nu al voor de 10e keer een kind gekregen. Door een bug blijft haar man in het bad zitten. Nu al zeker 5 dagen. Maar als de vrouw (haar character) stopt met werken is het game over.
    Dus haar kind wordt nu iedere keer weggehaald en dan krijgt ze weer een nieuwe.
    Iemand een idee hoe ze van die bug af kan komen?
    Ik heb die bug ook een keer gehad toen mijn character aan het basketballen was, dat duurde toen zo'n 3 dagen voordat hij weer wat anders ging doen.
     

Deel Deze Pagina