Ik vermoed dat er nog wel een Porsche pack met Nurburgring zit aan te komen. Gewoon een buikgevoel. Deze car pack is imho niet veel waard. Begin al bijna spijt te krijgen dat ik een car pass heb aangekocht. Er zijn toch veel nieuwe wagens die ze zouden kunnen toevoegen? Corvette Stingray, Corvette C7, Ferrari 458 Speciale, BMW M3, BMW M4. Ok misschien zullen ze hier nog wel wat meer werk mee hebben, maar toch.
Ze kunnen natuurlijk van alles toevoegen. Het is idd een kwestie van investeren. Hopelijk klopt je buikgevoel!! Zou zelf iig ook genoeg over hebben voor de Ring. Ook daar zullen ze, als die überhaupt komt, genoeg voor vragen. Om eerlijk te zijn geef ik ze groot gelijk!! Het was immers bekend dat de Ring er niet in zou zitten. Dus als ze hierin een hoop tijd steken, dan zou ik daar ook voor betaald willen worden.
Begint ergens op te lijken zo! Maar wat bedoelen ze met die "invite" en "join party" functionaliteit? Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Op de Xbox 360 kan je mensen inviten naar een game, heel simpel. Op de Xbox One moet je mensen naar een party inviten en die mensen moeten dan zelf joinen. Je kan dus niet los mensen inviten naar een game om een party heen. Ik denk dat je nu dus mensen kan inviten zonder een party te gebruiken. We zullen dinsdag wel zien.
Het hele invite en party systeem is toch iets wat in het dash zit (wat aangepast gaat worden in de volgende update) Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Ja klopt. Maar FM4 (en een aantal andere games) hebben ingame ook een invite knop zodat je niet naar je dash hoeft. Dan klik je in de game op die knop, selecteer je de mensen en klaar.
FYI Gisteren The Smoking Tire Pack aangekocht, ook al had ik een car pass hebben ze mij nog 7.99 GBP aangerekend. Vandaag contact opgenomen met Microsoft support en hun dit verteld. Eerste excuus was dat het pakket niet binnen de car pass valt. Heb hun dan een alinea laten lezen van de Forza website. Dan kreeg ik te horen dat ik het zelf moest opnemen met Turn10, maar dat ze mijn geld uitzonderling hebben teruggestort. Ik geef het maar even mee ...
http://www.forzamotorsport.net/en-us/games/fm5/news/wir_1_31_14 Wel contact opgenomen met Microsoft UK (live chat) omdat de betaling vanuit m'n UK account is gebeurd. http://support.xbox.com/en-GB/contact-us
Ik zag het ook, ik moest betalen toen ik hem wou downloaden. De eerste 6 car packs zijn gewoon gratis, 60 auto's als je de car pass hebt. Vervolgens ben ik ingame gegaan en kon ik gewoon de auto's gebruiken, terwijl de pack niet eens geïnstalleerd staat volgens de market. Bij vorige Forza's moest je de packs ook binnenhalen via de in game marketplace, maar die werkt dus nog niet.
Ik had het inderdaad eerst moeten testen. Langs de andere kant heb ik dezelfde voorgaande car packs wel op dezelfde manier geïnstalleerd zonder dat ik heb moeten betalen. Och ja ... een wijze les voor de volgende packs.
Yep, bij de vorige pack heb ik hem ook zo geïnstalleerd, maar ik weiger om te betalen voor iets waar ik eigenlijk al teveel voor betaald heb