1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, vandaag dan toch de server browser in BF gevonden. :+
    Ik heb 2 CR maps gespeeld (Silk Road en een andere) en ik vond ze beide maar eigenlijk een beetje matig. Meer dan in de andere, on disc, maps heb ik gevoel dat het een grote clusterfuck is. Het overschrijdt de grens tussen awesome chaos en wtf gebeurd er allemaal.
    ___
    Oeh, kreeg ik net gewoon een trophy van Flower terwijl ik in het dashboard zat 8) Veel gemakkelijker krijg je ze niet.
    Eens zien wat ik heb 'gedaan'.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Even Outlast gespeeld. Vond het nog niet zo eng. Geluid en grafisch wel goed.

    gewoon die ene dude ontlopen
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is er nog geen topic van MGS Ground Zeroes? Die komt toch in maart en is een open world stealth game (niet te verwarren met die andere titel). Ook die ziet er weer beter uit op de PS4. De trend is gewoon harde werkelijkheid aan het worden ...
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=166545&page=20
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het nog steeds mogelijk om PS3-games om te zetten naar de PS4 versie? Wil dat met BF4 doen. Die is voor de PS3 vast goedkoop te vinden :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  7. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: oops!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eerste stuk van Outlast is iig goed eng. Eerste scare zorgde er voor dat ik bijna tegen het plafond zat.

    Ik lees hier en daar wel dat de gameplay verder nogal tegenvalt en de mechanics elke keer min of meer hetzelfde zijn.

    Rondlopen, dude ontlopen, repeat
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik tot nu toe van Outlast heb gespeeld vind ik wel tof. Ben wel benieuwd of de game blijft boeien. Heb het gevoel dat het inderdaad wat herhalend gaat worden. Maar tot nu toe in ieder geval een toffe game.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Godver dat Outlast man, na 45 minuten maar gestopt omdat ik wilde ontspannen in plaats van gespannen op de bank te zitten. :D
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wist me gisteren nog niet echt te pakken. Buiten de jump scares dan. Die blijven altijd kut. :+
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ha, net ook effe Outlast gespeeld. De jump scares zijn in elk geval goed. Maar 4 uurtjes dus? Dan ga ik toch pogen hem uit te spelen, mede door het gebrek aan andere games op dit moment. En het is toch gratis :).
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit even je gameplay clipje te bekijken en wat me opvalt is dat het beeld veel donkerder is dan bij mij. Zelfs toen je het gamma balkje helemaal naar rechts schoof. Ik dacht dat ik het filmpje op mijn tv aan het bekijken was, niet die van jou. :+ Lijkt wel alsof het de settings van je tv in het filmpje heeft gebrand ofzo. :p Geen wonder dat je night vision zoveel zit te gebruiken!
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Vandaar dat jij het niet zo sfeervol vindt. Jij speelt gewoon a la Yellow met de brightness en gamma op de hoogste settings zodat het niet zo eng is. :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee man, ik had de instructies gevolgd! :+ Had het zelfs nog wat naar beneden bijgesteld. :p

    edit: wtf flower. wat was dit voor kut level? 8) Dit hoort een relaxed spelleke te zijn, niet een waar ik constant gezapped word door elektriciteit!
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2014
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... dat is opvallend. Ik heb wel mijn tv-scherm altijd vrij donker staan, dus dat capturet hij ook blijkbaar. En klopt, ik vond dat ik de night vision aardig vaak moest gebruiken ja :p.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt maar zo, dat heb je gewoon op een nieuwe map omdat je nog geen routine hebt en nog niet alles blind weet te vinden en niet kan anticiperen of kan voorspellen waar je nodig gaat zijn en waar de tegenstander vandaan kan komen

    eerste paar potjes op CR mappen had ik dat ook
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Extra hoge moeilijkheidsgraad geef je jezelf op die manier. :+
    Het is iig wel een lekkere afwisseling van de normale maps. Alleen jammer dat mijn skill rating weer gekelderd is. :+ Maar ja, het is niet alsof het zoveel lager kon. ;)
     

Deel Deze Pagina