F1 career challange vs. DTM race driver

Discussie in 'Algemeen' gestart door dve 3, 22 jul 2003.

1. dve 3

dve 3 Guest

welke van deze spellen is beter. Ik wil het graag van iemand horen die ze allebei heeft gespeeld. Maar mag ook als je dr 1 hebt gespeeld. En of iemand DTM met het trustmaster stuurtje heeft gereden en of dat goed lukte en dat je dan betere tijden neer zet.

alvast bedankt
    DvE 704

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2003
  2. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DTM met thrustmaster stuurtje is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je begrijpt wat ik bedoel, de auto's reageer te nerveus en zeker de snellere types zijn niet onder controle te houden, je vraagt je zelfs af of ze bij codemasters dit zelf wel getest hebben. Waar blijft Logitech trouwens met zijn xbox-stuurtje? Na de 'miskoop' van DTM racer (met controller is het enigzins speelbaar), zal ik mijn volgende Race-game eerst uitproberen voordat ik deze aanschaf. Ben benieuwd naar Colin McRae 04, hierin zou de handling volledig op zijn kop zijn gezet.

3. dve 3

dve 3 Guest

ah das klote dat die game niet met het stuurtje kan worden gespeeld dan hou ik denk ik toch maar F1 want die heb ik vandaag gekocht. Dat is dan het enige spel waarbij je hem kan gebruiken, goed!!!

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb DTM eens gehuurd en ik vond hem toch niet ZO goed hoor. De career mode zelf is wel goed maar het racen is een beetje saai/eentonig. Ik vind sega gt 2002 stukken beter.
    Veel goede racegames zijn er nog niet voor xbox.
    Moto gp 2 en rallisport challenge vind ik de beste.

5. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete race-game is op dit moment Racing Evoluzione, misschien iets te veel arcade, maar ik vermaak we er wel mee.

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete racegame is DTM Race Driver. DTM is met stuurtjes niet zo goed te spelen, maar voor de rest is het echt toppie.

7. dve 3

dve 3 Guest

oh dan koop ik maar geen DTM. Hopen dat pgr2 metsuurtje kan. PGR is trouwens mijn lievelings race spel, ik vind het een zeer goede titel in sommige opzichten beter als gt3

8. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Gevraagd aan Logitech, in maart dit jaar.
    Antwoord: die komt er niet, want de Xbox biedt geen goede (gestandaardiseerde) API voor force-feedback. Er is alleen rumble beschikbaar.

Je ziet 't gebrek aan stuur-ondersteuning ook terug in de games: geen enkele Xbox game biedt mogelijkheid om 't stuur te calibreren. Dit itt tot de PS2 (en de PS2 versie van DTM/Pro Race Driver).

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist viel F1 Career Challenge op de deurmat. Ik was al niet zo enthousiast over DTM Race Driver en het anderhalf uur dat ik nu gestoken heb in F1CH doet mijn vertrouwen in race-games (behalve MGP2*)) totaal te niet :{ Ik wil niet te voorbarig conclusie's trekken, dus zal dat ook niet doen - Je hoort wle van me in de komende dagen

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tja idd ik hoop niet dat we het beste voor racegames hebben gehad (want zo wordt het dus niks). DTM wordt, vind ik, met de tijd leuker om te spelen (minder botsingen en meer realisme met de juiste instelling ed), maar is nog geen wereldschokkende racer.

F1 Career challenge heb ik gespeeld (zon 4 uur in totaal) en ben tot de conclusie gekomen dat dit echt 1 van de slechtere racegames op Xbox is. De replay waarde ontbreekt in het geheel door de, slecht gelukte :confused: , careermode. Bij een F1 spel moet je toch ook direkt in een toffe bak kunnen rijden vind ik.

En de careermode 1 keer helemaal uitspelen is mij dus zelfs niet gelukt.

De engine is mi niet verder ontwikkeld na f1 2002 en de grphx zijn ronduit matig tot slecht.

Dus als je uit deze twee moet kiezen zou ik mijn geduld testen en wachten tot PGR2 (misschien nog wel een halfjaar:confused: )

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een triestheid :{ In de laatste ronde rijd ik met mn Prostje lekker ind e punten, krijg ik op dát moment in één bocht een lekker band én wil mn versnellingsbak niet uit z'n 2 komen.

12. dve 3

dve 3 Guest

uhm ven bij het onderwerp blijven wouter.

Deel Deze Pagina