1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Killer Instinct

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 11 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is KI ook ;) dus wat daar staat klopt niet helemaal.
     
  2. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    wel wat vreemd dat zulke geruchten de wereld ingaan, waar rook ik....
    zou het wel spijtig vinden mocht MS de rechten van KI verkocht hebben!
    ik amuseer me rot met deze KI zeker om gewoon eens los te kunnen gaan, met een pot bier in de hand en gaan met die banaan :)

    toch hoop stiekem op een helemaal nieuwe KI voor 2015!
    want naast KI en Mortal kombat bestaan er geen echte fighters meer!
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Heb jij de fighter mania van de afgelopen jaren niet meegemaakt? 8)
    Juist de afgelopen generatie is de fighter weer helemaal terug gekomen en gehyped.
     
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    met alle respect, maar wat je opnoemt zijn in mijn ogen geen goede fightgames! ik haat superhelden in een fighter, alles word zo van de pot gerukt en street F de zoveelste uitmelking!

    geef mijn maar een nieuwe KI of een nieuwe mortal kombat!

    goed om te lezen dat MS de franchise in handen blijft houden
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, dat zijn geen fighting games die in jouw straatje passen, ze zijn wel gewoon goede fighters.

    Blazblue is een hele nieuwe serie en is met open armen ontvangen, Skullgirls doet het ook prima.

    Laten we DOA ook niet vergeten dat is nog een 3D fighter en ik ben de Soul Calibur serie helemaal vergeten :eek:.

    Al is het al met al een smaakkwestie, maar er zijn de afgelopen jaren tig fighters uitgekomen.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd het is natuurlijk een kwestie van smaak en je hebt wel gelijk het kunnen wel goede games zijn! maar zoals ik al zei, ik vind dat overpowerde superhelden niet in een game passen! ook van de pot gerukte supermoves hoeven voor mijn niet! natuurlijk zit je in elke fighter met onmenselijke moves, maar er mag wel een beetje denkwerk bij komen volgens mijn, enkel button bashen vind ik niets!
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Met de meeste fighters kom je er ook niet met button bashen. Of je nu een superhelden fighter hebt of een normale.
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, Tekken! Tekken Tag 2 is een hele goede 3D fighter.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind tekken dan weer niks aan :+ virtua fighter is er ook nog.
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ieder zijn smaak inderdaad, ik moet persoonlijk niks hebben van Marvel vs Capcom, Injustice en MK om er een aantal te noemen ;)
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ...ik moet me inhouden....:+
    Ieder z'n ding :)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :lol:

    Precies, gelukkig zijn er zoveel verschillende fighters ;) voor ieder wat wils.
     
  14. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    street F de zoveelste uitmelking. Mortal Kombat 9? 9!

    overpowerde superhelden... van de pot gerukte supermoves! KI en MK? Ultra combo's en X-ray?

    Als je wil trollen, prima. Maar doe het dan niet zo overduidelijk....
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2014
  15. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    op elke deel van street fighter komen er wel 3 of meer varianten ( super Sf , ultra SF, arcade enzo....) jazeker dat is uitmelken!
    idd mortal kombat zijn even de sporen kwijt geraakt! maar hebben met de laatste MK zeker alles weer in handen!maar het waren telkens nieuwe games!ookal waren ze soms minder!

    zoals ik al zei er moeten speciale trucks ( moves) in een game zitten! maar dan moet er wel balans inzitten! MK en in KI zit er ballans, wat de x-ray betreft, beide characters hebben dit, de meter word gevuld bij een pak rammel, die kan ingezet worden als je zwaar op je donder krijgt om de boel weer op gelijke hoogte te brengen!

    wat de ultra combo's van KI betreft, ten eerste is dat een finish move en dit net Als in MK (fatality's) geeft dit geen invloed op de game, maar wel super na winst je tegenstander te onteren!
     
  16. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    DLC heet dat tegenwoordig...

    Verder negeer ik voor het gemak de onzin over balans en overbodige gamemechanics die jij aanhaalt.

    Tegenstander onteren, really...?
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    komt er op neer dat iedereen zijn eigen voorkeur geeft!
    nooit van onteren gehoord? mss wel een dialect :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Onteren is volgens mij gewoon ABN ;).
     
  19. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Yes! Eindelijk de 100 hits gehaald :D

     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Denk eerder dat Mister Gouken bedoelde dat er niet zoiets is als eer in een vechtgame. Het zijn overigens gewoon uitbreidingen voor SF, je download een uitbreiding voor zo'n €15,- Je krijgt dan 5 nieuwe characters, nieuwe modes, nieuwe gameplay mechanieken, nieuwe stages, nieuwe costumes en een hergebalanceerde cast. GTA expansions, Mass Effect expansion, CoD expansion etc etc, allemaal precies hetzelfde.

    MK en Injustice hebben ook hun vingers in de DLC pap gehad waar je telkens voor een nieuw character kon betalen. Dit is ook helemaal niet erg, want zoiets blaast nieuw leven in een spel en de keuze is aan jou of je ze wil kopen of niet. KI is een onvolledige game en daarom ook niet de volle pond, later zullen zij ook een systeem hebben waarin je kan betalen voor extra customizable accessoires en characters en stages, wederom geen enkel probleem.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2014

Deel Deze Pagina