1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Was/is een bug. Is het nog steeds zo?

    Ik vond Balotelli erg lui. Wel goede combinatie van kracht en snelheid en daarnaast een hard schot.

    Geen idee, ik wilde hem ook graag in de driehoek met Neymar en Diego Costa.

    Omdat hij bij Atletico zit en niet bij Wolfsburg? Oftewel een compleet ander team om mee te bouwen?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom Esswein? Mannetje kost 25k en is best matig, om eerlijk te zijn. Voor een silver degelijk, maar als je ook een andere gouden LM kan krijgen..

    Dante (prima verdediger) > Santana (vind 't maar een stumpert, ondanks z'n pace).
    Neuer (beste keeper van het spel, zegt men) > Adler
    Reus (beste LM van het spel) > Elia
    Martinez of Schweinsteiger > Gundogan
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb alle goede keepers gehad en krijg met neuer echt by far het minste aantal goals tegen dus dat klopt wat mij betreft inderdaad
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Na 14 wedstrijden op rij winst, mijn eerste punt verlies geleden. Het werd 1-1 tegen een gozer met Cech op goal. Zo veel pech heb ik en zoveel geluk heeft hij nog nooit gehad. 67% balbezit, 2x de bal op de paal, 17 schoten en 14 schoten op doel.

    Vette baal moment. Als ik puntverlies lijd, dan door een goede tegenstander. Niet door zo'n dikke Noob die maar twee knopjes heeft uitgevonden: RT en B, ramde alle ballen bij het uitverdedigen dom weg naar voren in de hoop dat zijn snelle spitsen uit zouden breken.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    blijft hij juist voorin hangen of gaat hij juist op.het middenveld hangen dn is hij te lui om.aan te vallen?
     
  6. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    vond hem niet zo boeiend in een 2 spitsen systeem, hij maakte bijna nooit runs naar voren, vucinic daarentegen is echt een beest met zn 89 ball control, 186cm, veel strenght en een insane shot
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  7. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of het hier kan, maar als iemand coins over heeft voor een mooi prijsje, pm me!
    Ja ik weet ik dat ze online kan kopen maar misschien kan ik hier wel iemand blij maken.
    Thanks.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Balo heeft dus zelfde probleem als tevez had. Jammer.

    en bacci volgens mij waarderen ze het hier niet
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Uiteindelijk was dit mn team:
    http://www.futhead.com/14/squads/6327449/

    Maar aangezien ik daar opeens alles mee verloor, besloten om toch weer terug te gaan naar BPL. Heb nu Cech op goal staan, maar Neuer bevalt me toch beter. Dus ga waarschijnlijk Neuer op goal zetten(eerst even coins winnen ofc.). Maar dit is dus mn team nu:
    http://www.futhead.com/14/squads/6327610/


    En ik weet niet of het aan mij ligt, maar 9 vd 10 keer als ik tegen Italiaanse teams kom, verlies ik. Het lijkt dan wel alsof al zijn spelers sneller, sterker en beter zijn dan mijn spelers. Ik kan dan opeens ook echt niet meer verdedigen enzo. Hebben meer hier last van?
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben een Nederlands team aan het maken. Wat vinden jullie de fijnste NLse keeper en de beste RB, LB en LV

    Wil dit gaan maken:

    if Krul/Vorm/Stekel

    RB(vd Wiel/If Janmaat) - de Boer - Rijkaard - Lb(If v Aanholt?)

    Strootman/vd vaart - Sneijder Sif - de Jong

    Robben - Persie - Affelay/John/Elia
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Stekelenburg is enorm fijn! Vorm ook wel maar is eigenlijk net te klein.

    De Boer valt tegen, is niet heel erg duur maar zou voor dat bedrag dan toch voor van Dijk (IF) kiezen, die is dit jaar ENORM BEEST.


    Trouwens, iemand IF Alex gezien, mijn held van PSV is weer beeeeeest!
     
  12. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Strootman viel mij tegen. Zwak schot, langzaam qua handelingen... Hij is wel lekker groot.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De Serie A heeft ook veel power én is goedkoop. Is een ontzettend goede league daardoor, maar mist wel goede flankspelers.
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik werd zonet ff flink genakt door server van EA. Ik won de halve finale van een online toernooi met 2-1 en vlak na het eindsignaal komt er een fut foutmelding te staan. Uit het toernooi geknikkert............
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat had ik ook net. Mijn NV dinges ging ook omlaag...:mad:
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is een bug van de laatste dagen. Bijna iedereen heeft het en het komt héél vaak voor.

    Post van EA's Robb:

     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoop dan nog wel dat ik coins en punten krijg voor mijn gewonnen wedstrijden...
     
  18. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook! Sinds gisteravond voor het eerst last van, durf nu geen potjes meer te spelen hierdoor!


    Als er een out-form bestond kreeg heel Arsenal hem nu! En ik hoop dat ze 8 maart goed spelen tegen Swansea, anders ga ik voor niks :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo net eerste potje gedaan in een online kampioenschap. Kwam meteen tegen een full Brazilian squad met mijn in opbouw zijnde en nog half gare Spaans/Braziliaanse hybrid. Gast speelde ook heel aggressief en met een hoog tempo. Ik mag nog wel even oefenen haha. 3-1 Ging ik de boot in.

    Ik wil naar zoiets als dit toewerken. Lucas Moura heb ik al. Diego Costa gekocht als CAM (komt dus op de positie van Oscar). Linkerkant moet ik nog wat op verzinnen, want die Gervinho is voor mij niet te betalen. Bony wilde ik eigenlijk vooral vanwege zijn strength. Remy heb ik al, maar ik denk ik beter iemand anders daar neer kan zetten. Misschien Cavani.

    [​IMG]
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff een vraagje; Een vriend van me heeft een xbox one en fifa 14, maar hij wil fifa punten kopen voor Ultimate Team, alleen via de xbox zelf gaat dat niet, aangezien je dan een creditcard met engels adres moet hebben. Regio staat op Iers of Engels, weet het ook niet precies :+

    Iemand een idee hoe dat werkt, of is het onmogelijk?
     

Deel Deze Pagina