1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
  2. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt idd weer maar stoort nogal.


    Ghost kan ik nog niet normaal spelen.Zware lag en dergelijke.
     
  3. KARATEKID65

    KARATEKID65 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens follow me op xbox live ik heet boysrocks
     
  4. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Als je je gamertag verwijdert of wijzigt, wordt hij dan beschikbaar voor andere gebruikers?

    Fijne feestdagen :)
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2013
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien interessant voor degene onder ons die niet gebruik maken van automatic renewal.
    Ik heb net een half uur met xbox support zitten chatten omdat ik er achter kwam dat (waarschijnlijk na één van de laatste updates) mijn automatic renewal wel op aan stond. Interessant genoeg stond dat in het ene scherm bij de xbox als uit, maar als ik mijn cc probeerde te verwijderen stond het daar als aan. Ook bij support zagen ze het conflict en zij moesten het aanpassen. Zelf kon ik helemaal niets meer veranderen eraan.
    Misschien goed dus als mensen even voor de zekerheid gaan kijken hoe of wat en desnoods contact op nemen met support. Want ik heb nooit, maar dan ook nooit automatic renewal aangehad sinds ik een xbox heb.
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, even een vraagje:

    Sinds kort heb ik van Ziggo een nieuwe router, een Ubee EVW 321b. Ik krijg maar geen goede verbinding met xbox live. Bij Call of Duty 6 kun je zien hoeveel goede games hij kan vinden. Bij mijn vorige router vond hij altijd wel minstens 20/49 goede games, terwijl ik nu maar maximaal 2/49 goede games krijg. Ik kan dus heel veel games niet joinen, bij meerdere spellen.

    -NAT staat open
    -Ik heb alles geprobeerd, upnp, dmz, port forwarding, firewall uit.
    Niks helpt.

    Ik heb alleen nog geen andere DNS servers gebruikt. Kan dit het verschil maken? Nu gebruik ik 8888 en 8844 ofzoiets.

    Alvast bedankt.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik krijg om de zoveel dagen/weken die security check zelfs nadat ik mijn email en gsm nummer (zucht) heb gegeven. Is dit een bug? Zo ongelooflijk storend. Ik heb deze vraag al eens gesteld maar dit blijft maar terug komen. :'-(
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kamp met enkele problemen. Ik heb een emailadres A die gekoppeld is aan gamertag A. Ik wil emailadres A koppelen aan gamertag B met emailadres B. Ik heb het emailadres van gamertag A veranderd in emailadres C (een nieuw microsoft account zonder gamertag) zodat emailadres A vrij kwam. Ik heb vervolgens mijn emailadres van gamertag B veranderd in die van emailadres A.

    Nu staat er in het home menu als ik inlog via gamertag B rechtsbovenin echter nog steeds emailadres B. Verandert dit na verloop van tijd? Of is er iets helemaal mis gegaan. Bij account security staat wel het juiste emailadres, namelijk emailadres A
     
  9. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik fifa opstart logged hij ook nog steeds in op mijn oude email. Wat een gedoe ook altijd
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vandaag probeerde ik verbinding te maken met Xbox Live met de eerste Xbox (die in 2002??) uitkwam. Helaas kon het systeem geen verbinding maken, vanwege de melding 'Xbox Live not found'.

    Mogelijk heb ik wat gemist, maar heeft Microsoft misschien de Xbox Live service offline gehaald voor de eerste Xbox? Zou wel erg jammer zijn.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup, Xbox heeft geen Live ondersteuning meer.
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    DNS problemen om gek van te worden.

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Inloggen op live ging steeds moeilijker. Opeens onmogelijk om in te loggen op Liv-account.
    Bij kennissen in dezelfde straat met dezelfde provider werkt het inloggen wel. Ook met automatische netwerkinstellingen.
    dus het ligt niet aan de Xbox of mijn Live-account.

    Ik krijg nu zelf steeds: DNS server herkent de Xbox live namen niet.
    Volgens mij is alles juist ingesteld in Netwerk config scherm op handmatig.

    Ik had oorspronkelijk portforwarding instellingen. En ook deed de xbox 360 bij eerste aansluiting ook connectie maken op automatisch. Nu niet meer.
    Bij automatische netwerkinstellingen komt de xbox niet eens in netwerk. Bij statisch IP wel maar dan komt het DNS probleem.

    2 X dik een half uur telefonisch met XBOX support gesproken en alle oplossingen vergeefs geprobeerd.
    4 X met de internet provider helpdes gesproken. Met uiteindelijk boosheid en irritatie van mijn kant. Totale onbegrip bij provider: "Wij ondersteunen LIVE niet."
    Welke provider?: Zeelandnet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 60 Mbps en 6Mbps



    Modem

    Welk merk modem heb je?: Cisco epc 3925
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS nee

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?: Cisco epc 3925
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernetkabel

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: DNS probleem kan Live namen niet herkenen
    Wat heb je geprobeerd?: 2x XBOX LIVE helpdesk 4 x provider helpdesk
    Waar stopt de test?: Op autom Netwerk config al voor Netwerk. Bij static ip handmatig pas na Netwerk
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    De DSN instellingen kloppen niet probeer handmatig. Daarna raadpleeg uw IPS of gebruik de juiste DNS server adressen.


    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:

    XBOX netwerk config. instellingen.
    IP instellingen : handmatig
    IP adres 192.168.11.200
    Subnetmask: 255.255.255.0
    gateway: 192.168.11.1
    DNS primary 62.238.255.69
    DNS secondary :212.1115.192.100

    Opmerking: bij aangesloten apparaten krijgt bij automatische netwerk instellingen de Xbox ook device-name: static-IP address ondanks automatisch aangewezen IP-nummer.

    Zie plaatjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Wanneer je je Xbox Live test, Waar geef die dan de foutmelding?

    Heeft die wel een netwerk maar geen internet? Of loopt die daarvoor al vast en heb je ook geen netwerk? En krijg je die 60 Mbps en 6Mbps ook echt binnen of word gezegd door de provider dat je die hebt? (Kijk hiervoor is op speedtest.net)
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Op automatische netwerk config XBOX: Geen netwerk herkenning bij Live-test wel zie ik dat de Xbox een ip nummer krijgt en op mijn PC in configuratiescherm>netwerk overzicht als xbox vermeld staat.

    Bij statisch IP ( handmatige instelling) zie ik wel dat het rode kruisje in de Live test na het netwerk-icoontje staat. En dan komt de DNS- foutmelding.

    HEt statische IP-nummer in de DMZ zetten werkt ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/networking/connection-error-solution

    Ik denk dat je hem al geprobeerd hebt. Of anders het support team van live je hier door heen heeft weten te helpen.

    Ik zal voor je nog is kijken of ik wat oplossingen kan vinden :D
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog een (misschien stomme) vraag. Heb je je modem/router al uit gezet? En dan uitzetten, stekker uit de muur en apparaat en even laten staan?
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien heel stom maar je dhcp server instellingen deelt adressen uit in de range van 192.168.11.11 t/m. 128 en dit terwijl je je xbox een ip adres hebt gegeven buiten deze range, namelijk. 200.

    Volgens mij is poorten triggeren EN een ipadres in DMZ zetten overbodig daar DMZ juist voor het opgegeven ip adres (toegekend) alle poorten al opent.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Vast (statisch) ip adres moet juist buiten deze range.
    En het is een van beiden: of portforwarding of Ip adres in DMZ zone zetten.
    Bij meerdere Xbox aansluitingen is het weer wel port triggering.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Port forward of dmz is wat ik zeg ja ;-) dat weet ik...

    Heb zelf meerdere apparaten binnen de opgegeven range in mijn modem een statische ip adres gegeven en nergens problemen mee.

    Maar als dat niet de oplossing is, dan weet ik het niet. Succes.

    Wellicht fabrieksinstellingen en opnieuw instellen?
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben uitzinnig van blijdschap!!
    Heb het voor elkaar gekregen Ik kan weer op LIVe met de XBOX360 (ZONDER de hulp van de helpdesk van *****provider)

    Ik ben nu nog te opgefokt en bezig om de box weer op zijn normale plek terug te plaatsen, maar ik zal de oplossing posten.
     

Deel Deze Pagina