1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gta 5 laad niet

Discussie in 'Games' gestart door Marno14, 8 feb 2014.

  1. Marno14

    Marno14 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

    Ik heb een probleem met mijn gta 5.
    Als ik het spel op start op mijn xbox dan heeft hij in het begin gewoon normaal met het rockstar logo maar als hij bij het eerst laad scherm komt waarop een het blonde meisje ziet loopt hij vast. Ik heb het spel hiervoor veel gespeeld maar sinds ik het weer speel vanaf deze week doet hij raar.
    Wat moet ik doen?
     
  2. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Cache legen . Of opnieuw installeren

    Sent From my ...
     
  3. Marno14

    Marno14 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    dus alles van gta eraf halen?
     
  4. Deefke86

    Deefke86 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren hetzelfde probleem toen ik dacht dat ik een glitch had te pakken mbt de "Under the Bridge" challenges. (naderhand toch een brug vergeten :x)

    Ik had op een forum gelezen dat het verwijderen van de update een oplossing kon zijn.

    Na het verwijderen van de update bleef GTA ook bij mij in het laadscherm hangen. Probeer anders ook eens de update te verwijderen en opnieuw te downloaden?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is je disc misschien vies? Of bekrast?
     
  6. Marno14

    Marno14 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister mijn hele cache leeg gemaakt en gta opnieuw geinstalleerd en daarna deed hij het gewoon goed. Maar nu doet hij het niet meer. Precies het zelfde probleem als eerst.

    Nee hij is niet vies of bekrast
     

Deel Deze Pagina