1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable: Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 3 feb 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt switchen tussen Fable 1 en Fable 2/3 controlles ;)
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep ik heb de eerste dag ook zitten klooien, ik kreeg de skills niet gebind. Dus nu blijkt dat je de controls op Traditional moet zetten om dat te doen... Niet echt goed doordacht bij deze Fable.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jezus, gisteren binnen een kwartier twee vastlopers gehad. Gaar...
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, na 2,5 uur spelen besef ik mij dat ik nog maar heel weinig weet van deze game. En dat terwijl ik hem 2 á 3 keer heb uitgespeeld. Bepaalde regions en side quests ben ik gewoon vergeten! Voelt wel weer goed om te spelen; nostalgie.

    @ Willem: ik had gister ook een vastloper en net bleef ie ook 2 seconden hangen. Slechte zaak...
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, maar bij alle controlschemas is het richten van de boog met (LS) ...
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat Willem het over hangers heeft waar de game gewoon helemaal vastloopt. Ik heb in 12 uur spelen 2 van die vastlopers gehad. De Xbox doet helemaal niks meer en ik moet 10 keer op de aan en uit knop drukken om hem uit te krijgen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies dat inderdaad!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tering, had gisteren een frame drop na het afsluiten van mijn trainingen. 8) Was even bang dat die vastliep. Zelfs de laadschermen zijn niet stabiel. 8)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Pfff jezus, die framerate!
    Game ziet er verder ook niet al te goed uit. Heb echt de neiging om de originele erin te stoppen, loopt veel en veel soepeler..
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha volgens mij ben ik de enige die nergens last van heeft :+
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb Fable uitgespeeld (de basis game zeg maar), ben nu bij het Lost Chapters gedeelte aangekomen. Absoluut geen last gehad van gameplay brekende fps lag. Misschien toch eens proberen het spel op een usb stick te installeren voor de mensen die er problemen mee hebben... Ik heb overigens ook 'maar' 3 crashes gehad (3 te veel natuurlijk).

    Ja ik snap dat het eigenlijk gewoon moet werken, ook vanaf de HDD of vanaf de disc, maar dat doet het dus niet.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik weet dat ik het beter kan spelen door de game op een USB te zetten. Alleen anno 2014 weiger ik extra stappen te ondernemen om mijn entertainment of andere hobby's beter te ervaren. Het is voor mij gewoon een principe kwestie, dan maar wat framerate problemen en vastlopers. Ze horen dit in de huidige tijd gewoon degelijk af te leveren en als ze dat niet kunnen, dan moeten ze betere mensen regelen of meer beta testers. We hadden het van LionHead wel kunnen verwachten, aangezien daar qua beloftes 9/10 keer een bedrogen waarheid uitkomt. Zelfde met andere grote studio's of fabrikanten van entertainment. Bedrijven zullen wel teveel macht hebben zodat ze niet gelijk hoeven te werken aan reparaties die deze Anniversary editie hard nodig heeft.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik snap je helemaal. Het is ook gewoon belachelijk dat een game niet werkt zoals het hoort. Maar uiteindelijk heb je er voor betaald en je geld krijg je niet terug. Als je dan toch een stick hebt liggen, kun je jezelf net zo goed een plezier doen, en de game daarop zetten. Heb je er geen tot je beschikking, dan is het wat anders.

    Helaas valt er met deze Fable niks meer te doen, ze hebben je geld al binnen. Misschien dat het een en ander nog wel gepatched wordt (de game is nog geen week uit), maar ook dat lijkt tegenwoordig eeuwen te duren. Bij een volgende game van LionHead kun je ook zeggen: Rot maar op, ik koop jullie games niet meer.

    Het is tegenwoordig gewoon schandalig hoe games op de markt gebracht worden, je moet betalen om een game te testen.
     
  14. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie trouwens dat ze allemaal weapon en armor dlc content aanbieden..
    Weet iemand of dat de moeite is ? Of is dit weer pure uitmelking.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Niet echt noodzakelijke shit.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jezus, nu werken zelfs de menu's niet naar behoren. Lijkt net alsof er zo'n slaperige waas over zit, als je 's ochtends net je ogen open doet. Da fuck. Paar tijdelijke vastlopertjes gehad. Dit moet echt beter hoor, de tering. :emo:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Deel 2 en 3 liepen ook niet bepaald soepel, ook niet in de menu's e.d. en de talloze loadscreens. Het is jammer dat Lionhead daar nog niets van heeft geleerd.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, de loadingscreens zaten ook helemaal verwerkt in deeltje 1. Maar ik vermaak me opperbest met dit spel, alleen zijn de loadingscreens & de framedrops best wel gaar.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ben benieuwd. Heb 'm nog maar ff gespeeld. Maar ondanks de framedrops ga ik m wss helemaal kapotspelen. Fable 1 = legendarisch.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, maar daarom hoeven ze bij Lionhead deze versie niet de rug toe te keren wat betreft de problemen. Ik heb een vermoeden dat ze het wel doen, want lees zelfs na al die problemen en de kritiek nog niets over een patch.

    Ik ga hem ook wel doorspelen, maar het moet niet te lang duren die problemen, anders laat ik hem zo liggen. Heb nog teveel andere titels om uit te spelen. Het meeste ervan op de Xbox 360.
     

Deel Deze Pagina