1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb deze ook gekocht om dezelfde reden.

    Vind het prima ding, enkel blijft het geluid van de chat ondermaats. Maar dat komt gewoon door de bitrate van de ps.

    Zitten ook speciale gleuven aan de zijkant dat je door het afgedekte oor gewoon normaal hoort. En er komt ook niks recht op het oor te zitten. Gehele systeem valt om het oor heen zeg maar. Dus je hoort gewoon perfect de rest van je omgeving en game-geluid.

    Kwa gevoel bij het op hebben. Dit is prima. Krijg nergens last van vervelende druk punten op me hoofd.

    Maar volgens mij is die bij bart smit 25 euro:)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die tip is net een dag te laat :+

    Maar eh ja, het chat geluid is nog steeds te zacht , maar dat ligt aan de PS4

    voor de rest is het een aardige headset, geen omgevings geluid meer, geen ruis, geen echo

    comfort.. moet ik nog wat aan wennen zo'n dop

    maar ben er wel blij mee, het is nu al vele malen beter dan dat waardeloze oortje
     
  3. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat andere ook wat aan de tip hebben:).
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ik gebruik momenteel nog de Logitech F540 omdat m'n oude surround de geest heeft gegeven, is compleet draadloos (dus ook chat) en kostte mij een jaar geleden maar 60 euro.

    De talkback functie "hist" wel steeds meer lijkt het maar als je mic uitstaat is het zeker heel netjes geluid voor 60 euries.


    Wacht nu dus eigenlijk op een goede en volledig draadloze 5.1 headset, hopelijk komt Astro snel met een nieuwe :)
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik zoek er ook nog 1, voor 25 euro kan je haast geen miskoop doen lijkt me...
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand die weet of zoiets als dit werkt?
    [​IMG]

    Dan gebruik ik gewoon die standaard 360 headset op mijn PS4 tijdens chat.:+
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    Sony kondigt draadloze headset aan voor PlayStation 4


    Sony heeft de Wireless Stereo Headset 2.0 aangekondigd. De draadloze headset is bedoeld voor bezitters van een PlayStation 4 en biedt naast 7.1 virtual surround sound ook een microfoon. Aanvullend brengt Sony de 1.6 firmware-update uit voor de PS4-console.


    De Wireless Stereo Headset 2.0 kan via een usb-adapter draadloos worden gebruikt met onder andere een PlayStation 4, PlayStation 3, pc en mac. Volgens Sony is de hoofdtelefoon ook bruikbaar met bijvoorbeeld een Vita-handheld door de beschikbare 3,5mm-minijackaansluiting. De accu zou het maximaal 8 uur volhouden.

    Sony meldt verder dat de headset opvouwbaar is en daardoor gemakkelijk mee kan worden genomen. Een update van de headset companion app, die binnenkort in de PlayStation Store moet opduiken, zou diverse profielen bevatten voor het spelen van bepaalde gametitels of het bekijken van films, en biedt verder een equalizer die door de gebruiker zelf verder ingesteld kan worden. Een geluidsprofiel voor de aankomende game Infamous Second Son zou al beschikbaar zijn.

    De nieuwe headset is vanaf 10 februari verkrijgbaar en krijgt in de VS een prijs van 90 dollar. De europrijs is nog niet bekendgemaakt door Sony. De aankomende 1.6 firmware-update moet de compatibiliteit van de PS4 met de oudere Pulse Wireless Stereo Headset mogelijk maken. Ook meldt Sony dat de PlayStation App op iOS en Android voortaan live gamevideo's van Ustream en Twitch kan tonen.


    SONY Site

    [​IMG]

    Ziet er mooi uit maar ik wacht persoonlijk nog even op de reviews, hij zal iig al snel te bestellen zijn!


    Moet werken ja :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .....ik vind em maar lelijk.:+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Vandaag die nieuwe Sony PlayStation in mijn handen gehad en wil hem kopen. Iemand die hem ook gaat kopen. Meeste vinden hem lelijk maar vind het toch een chill ding. Bovendien ook kunnen gebruiken met mijn Vita.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je bedoelt de superslim PS3?:confused:

    Nee, mijn oude phat doet het nog prima, zie geen reden om een nieuwe te halen...
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Uh vergeet wireless headset erbij te plaatsen. Die van hierboven ergens gepost.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah ok, das logischer.:9

    Weer nee.:+

    Mijn AxPro 5.1 doet het nog perfect, én kan op alles aangesloten worden, het grootste pluspunt imo.
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ook niet, design vind ik echt een grote afknapper en heb al een Pulse.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind hem ook wel chill eruit zien, maar nog belangrijker.... Hoe klinkt ie?

    Zijn er geen dropouts qua geluid als het even stil is? Geen gekraak bij lage tonen? Geen gepiep als er weer geluid komt die over de zoveel hertz uitsteekt? Geen fill-noise bij geen passend of aanwezig omgevingsgeluid?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  15. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan her en der wel wat consumentenreviews, maar nog niet iets heel duidelijks. Ik heb hem op de gok gekocht. Krijg hem alleen pas woendag. (Hopelijk althans, talenten bij bol.com) Zal hier nog wel wat posten zodra ik hem heb. Maar ben geen audiofiel.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geeft niet ;-) een algemene impressie is meer dan zat voor mij. Dank je wel....
     
  17. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Ha, zal m'n best doen.

    Nog even de genoemde her&der 'reviews' (zat net op m'n telefoon):

    1# Zegt wel een audiofiel te zijn

    2 #
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik zat ook aan dit ding te denken, maar ik ga denk toch maar voor een astro mixamp icm mijn huidige Siberia v2´s. De turtle beach DSS is wel aan vervanging toe, maar de headset zelf is echt geweldig.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wel gigantisch jammer van de dongle die in je PS4 moet. Lekker de hele tijd zo'n lang ding aan de voorkant van je PS4. Zo zonde dat er geen USB aan de achterkant van de PS4 is.

    [yt]Ic23knktdiM[/yt]
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dongle voorkant? Laat maar, ik koop het dus niet. Dacht dat ie via bluetooth connectie maakt.
     

Deel Deze Pagina