1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Och, care...
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tja, als je alles netjes wil qua meubel en systemen kan dat echt een vervelend ding zijn. :lol:
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [yt]jlJIB-9fzMY#t=56[/yt]

    Beetje aparte review met z;n mixamp erbij maar hij heeft intressante punten.

    Ga hem denk ik wel halen, voor 90 euro is het eigenlijk geen geld en dat ding wat je aan de voorkant erbij prikt past op zich wel bij de PS qua design.

    Wel apart dat het niet gewoon via BT kan, teveel bandbreedte wellicht?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  4. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Never mind.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  5. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe headset is wel een fijn ding. Zal later wat meer schrijven, maar:

    - Mooi geluid, echt even wennen in battlefield aan alle effecten. Bas dreunt lekker door, in de tweede stand (persoonlijke modus met app) is de bass idioot.

    - Comfortabel, na uur of drie nergens last van. Ook prima te doen met een bril.

    - Stick in ps4 is erg bescheiden, maar snoept natuurlijk wel een poort op.

    - Virtual Surround werkt best goed.

    Later meer, (als er behoefte aan is) nu weer aan het werk.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In hoeverre is zo een headset een goede vervanging van een surroundset? Hoe zit het met het comfort van die dingen? Kun je het voor langere tijd op je eierdopje zetten zonder hoofdpijn te krijgen?
    Als het geen goede vervanging is, wat is dan een goede, betaalbare, vervanging van de Logitech Z5500?
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja en nee,

    Ja als je veel online shooters en dergelijke speelt.

    Nee als je diverse games speelt. Vind het niks iedere game een headset op.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Dat is wel jammer. Ik ben op zich nog wel tevreden over mijn setje, maar ik wil eigenlijk van die gigantische subwoofer af.
    En de boxen zelf zijn ook niet bepaald prachtig.
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb mijn Astro altijd op bij zowel games als series en films en zelfs via de Wii U Gamepad die niet eens surround ondersteunt.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet niet of het je veel uitmaakt maar gamen en muziek via de headset zorgt al erg snel voor gehoorbeschadiging :)
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb een surroundset, en als ik alleen een film kijk, en als ik alleen game, heb ik altijd mijn headset op, omdat je alles veel beter hoort.
    Bij een surroundset gaat toch erg veel geluid verloren IMO.

    En nee, die dingen zitten echt lekker.

    Ik heb mijn AX Pro pas sinds een paar jaar (was net als jij; ook beetje huiverig óver het comfort van zo'n ding op je hoofd), maar kan echt niet meer zonder en merk amper dat ik em op heb.:thumbs:

    Mijn surroundset staat eigenlijk alleen aan als ik een film kijk met mijn dochtertje, of als ik een game speel met haar.

    Sorry hoor, maar wat een onzin. :confused:
    Je moet de volumeknop ook niet vol open zetten.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aan wat voor prijs moet ik denken als ik zo een AC dingetje wil?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    AC? AX Pro+ neem ik aan? Volgens mij ergens tussen de €130 en €150. Al kan dat ook de 720 zijn, raak echt altijd in de war tussen beide. Anyway, hierbij gebruik je wel zo'n kastje, weet niet of je dat wel wil of niet. Persoonlijk vind ik de Trittons echt lelijke dingen, materiaal voelt en ziet er ook zo glimmend vies uit. Zitten wel lekker, geluid is super, maar daar is alles dan ook mee gezegd.

    Weet niet wat je prijsklasse is en of je het nog ergens anders voor wil gebruiken dan je PS4 en Vita. Als je onder de €100 wil zitten zou ik anders gewoon de Wireless Headset van Sony PS aanraden. Fantastisch geluid, mooi prijsje en blijf het persoonlijk de mooiste gaming headset vinden.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou je die Sony headset uiteindelijk ook op de Xbone kunnen gebruiken? Zal wel niet.

    Prijsklasse weet ik niet echt. Max 150 denk ik, maar dan moet dat ding echt héél comfortabel zitten, want dat is mijn grootste zorg.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....gaat het daar ook niet om dan?

    Ik zie dat ding toch niet als ik em op mijn kop heb.

    En zo lelijk vind ik ze niet eerlijk gezegd....

    Really? Je vind em echt mooi??
    Vind het ding echt afschuwelijk lelijk!
    Vind de Pulse dan toch echt de mooiste van de 2 Sony PS4 headsets.

    De AX Pro ook niet....al zul je die misschien wel kunnen gebruiken in combi met die adapter die uit gaat komen (25 euro).
    De Sony Pulse zou in principe dan ook moeten kunnen, aangezien die een 3,5 mm aansluiting heeft wat de nieuwe Gold headset niet heeft.

    Ik weet niet hoe groot je hoofd is, maar de AX Pro zit echt heerlijk bij mij....
    Maar idd niet draadloos. Maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, als ik game zit ik in mijn gamestoel lekker dicht bij de TV.:b:

    Over het comfort van de Sony headsets kan ik niets zeggen, die heb ik niet.
    Als ik tussen die 2 zou moeten kiezen, zou ik wel voor de Pulse gaan, aangezien je die ook op de Vita en andere apparaten kunt aansluiten.
    Ga die trouwens ook kopen zodra ik mijn belastingteruggave binnen heb.:+

    Wehkamp is de goedkoopste volgens mij, zeker nu met die 7,50 extra korting met de code FEBRUARI, daar had ik em toen ook gehaald.
    Wehkamp is wel wat onduidelijk qua titel omschrijving, effe goed opletten dat je de goede pakt (als je voor die gaat).
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ja, uiterlijk is belangrijkste imo! :+
    Tritton ziet er echt uit als zo'n futuristische gaming headset. Gold headset is gewoon classy zonder overdreven poespas en staat bovendien netjes bij overige PlayStation/Sony spullen. Gold heeft overigens gewoon een ingang voor 3.5 en kabel zit erbij, dus gewoon aansluitbaar op je Vita.

    Maar we kunnen er nu van uitgaan dat Dulle mogelijk eindelijk eens in een chat komt?
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Intertoys lag voor een tientje de originele Vita headset. Ik was nog aan het twijfelen, maar volgens mij heb je er niet heel veel aan.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. :+ Ik doe het voor het geluid, niet voor de chat mogelijkheden. Pff, en ik dacht dat je mij zou kennen! :mad:

    Deze? http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...&Ztb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

    ingebouwde mic, wtf. :+
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, volgens een review die ik gezien heb zit dat niet op de Gold, werd expliciet gemeld.

    Denk het niet.:9

    Als ie voor de Tritton gaat, zal ie de mic niet eens aansluiten denk ik.:+


    EDIT: @Dulle; ik bedoelde de Tritton, maar ook de Pulse is het goedkoopste bij de Wehkamp...hopelijk ook nog als ik het ding ga kopen.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bingo! :+
     

Deel Deze Pagina