[Wii] Super Mario 3D World

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 nov 2013.

1. arthurporath

arthurporath New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb inmiddels in de eerste zes werelden alle sterren en stempels verzameld.
    Nu bezig met wereld zeven en acht. Heerlijke game. :)

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb alle levels in die 'flower bonus wereld' gehaald, komt er daarna nog meer?

4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Jup, zodra je alle stempels, sterren en flagposts heb in de voorgaande werelden unlock je de laatste wereld met 3 levels. Bereid je voor, ze zijn vrij pittig

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de info, dan heb ik nog wel e.e.a te doen voor die tijd :) Met 'flagposts' bedoel je zeker dat je boven op de vlag moet springen zodat hij goud word?

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ja inderdaad ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De sterren in de Flower Bonus World levels zijn soms nog verdraaid lastig te halen. :eek:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik heb veel op de game gezeken voordat hij uit is, maar allejezus wat een heerlijke game. _O_

In tegenstelling tot de New Super Mario Bros serie is dit gewoon weer heerlijk origineel en ziet de game er prachtig uit.
    De muziek is ook weer geweldig! Van supermooi tot enorm toffe deuntjes als deze:

En dit level (wereld 3 spoiler!) _O_:

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me ook nogal eens negatief over de game uitgelaten omdat het geen Galaxy is, maar nu ik de game zie zoals het is en wat het wel is in plaats van wat het niet is vind ik het echt een topgame.

The game grew on me. ;-)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Eerder deze week de main game uitgespeeld en sinds gisteren begonnen aan de post-game (die nog best lang schijnt te zijn!). Geweldige game, maar vooral tijdens de post-game levels begint het enige minpunt aan de game me steeds meer op te vallen: De camera. In 90% van de gevallen is de camera geen probleem, maar vooral tijdens de pittige post-game levels en het proberen te verzamelen van de sterren en stamps werkt de camera soms echt tegen.

Buiten dat een pareltje! Sowieso een top 3 game voor de Wii U.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m'n vuist al meermalen aangevreten tijdens die postgame levels. Binnekort maar weer eens een poging wagen wat levels te halen.

Deel Deze Pagina