Heb inmiddels in de eerste zes werelden alle sterren en stempels verzameld. Nu bezig met wereld zeven en acht. Heerlijke game.
Jup, zodra je alle stempels, sterren en flagposts heb in de voorgaande werelden unlock je de laatste wereld met 3 levels. Bereid je voor, ze zijn vrij pittig Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bedankt voor de info, dan heb ik nog wel e.e.a te doen voor die tijd Met 'flagposts' bedoel je zeker dat je boven op de vlag moet springen zodat hij goud word?
Ik heb veel op de game gezeken voordat hij uit is, maar allejezus wat een heerlijke game. In tegenstelling tot de New Super Mario Bros serie is dit gewoon weer heerlijk origineel en ziet de game er prachtig uit. De muziek is ook weer geweldig! Van supermooi tot enorm toffe deuntjes als deze: En dit level (wereld 3 spoiler!) : Spoiler
Ik heb me ook nogal eens negatief over de game uitgelaten omdat het geen Galaxy is, maar nu ik de game zie zoals het is en wat het wel is in plaats van wat het niet is vind ik het echt een topgame. The game grew on me. ;-)
Eerder deze week de main game uitgespeeld en sinds gisteren begonnen aan de post-game (die nog best lang schijnt te zijn!). Geweldige game, maar vooral tijdens de post-game levels begint het enige minpunt aan de game me steeds meer op te vallen: De camera. In 90% van de gevallen is de camera geen probleem, maar vooral tijdens de pittige post-game levels en het proberen te verzamelen van de sterren en stamps werkt de camera soms echt tegen. Buiten dat een pareltje! Sowieso een top 3 game voor de Wii U.
Ik heb m'n vuist al meermalen aangevreten tijdens die postgame levels. Binnekort maar weer eens een poging wagen wat levels te halen.