1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Tering wat is die easter egg kut, volgens mij ben ik ook nog eens de eerste nederlandse (commentator) die deze easter egg heeft gehaald, duurde zo'n 1,5-2uur maar het was het wel waard.
    Sorry Vault-Boy maar we hadden echt iemand nodig die wel een mic had, op het einde moest je echt goed communiceren over wat er gebeurde.

    Ben nu alles aan het monteren en zo maar eens overheen praten, maar ben natuurlijk niet zo'n pro in commentary's maken, iemand tips?
     
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Hou het simpel. Ga niet hele verhalen er omheen vertellen.

    @ vault-Boy. Volgens mij was transit stuk groter dan deze hoor?

    Maar de map is echt wel vet. Ik had een hele lange tijd geen zombies gedaan en gisteren begonnen met Rampage en toen joinde er evenlater nog 2 (geniaal dat dit gewoon kan) en heb me echt vermaakt.

    En nog een pro tip: Spring niet met z'n 2en tegelijk in het gat in op de plek waar je komt als je door de fontein gesprongen bent. Als je dat dood ga je allebei down :p
    Vond het wel freaky dat op ronde 20 in één keer weer die stomme kut uit dat huis gewoon op je afkomt
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gat in het fontein(de doolhof) kan later als teleporter dienen als je de fontein bij de snoepwinkel ook kapot maakt met Leroy(grote kerel), dan hoef je dat spookhuis niet in te gaan en kom je helemaal boven waar je in ronde 1 spawnt(en je krijgt een achievement)
    Die witches komen alleen als er iemand in het spookhuis bevindt, ookal ben jij er niet in en een vriend wel dan komen ze ook naar jou :p

    Thanks voor de tip! :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    SP aan het uitspelen. Loop je tegen een bug aan in Cordis Die:
    Telkens failed to protect president met die gepantserde trucks. Klopt het dat je dan de vorige missie moet spelen om deze weer bug vrij te krijgen? Ik las zoiets via Google.
    Please help!

    Solved: Je moet snipen kiezen ipv rappel. Wel achterlijk dit, want dit soort bugs hebben al in meedere COD games gezeten.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  5. Kevinbliksem

    Kevinbliksem Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    gamers gezocht voor bo2

    hallo mensen ik ben 17 jaar ik zoek n og gamers voor bo2 ik zelf speel dat ook natuurlijk dus voeg me toe op xbox360 ik noem schnappikef
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevinbliksem heb je toegevoegt en als er nog andere mensen zijn die friends nodig hebben kunnen die mij ook toevoegen. Heb nu voor het eerst xbox live op de 360 en valt me op dat (bijna) niemand een headset heeft, is dit altijd zo of zijn er ook leuke servers (nederlandse) waar mensen wel met elkaar communiceren? Nu heb ik net het gevoel of ik tegen bots aan het spelen ben.
     
  7. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe maps zijn best leuk! Ik word wel af en toe een beetje paranoia in Rush omdat iedereen overal vandaan komt 8), maar na een paar uurtjes gespeeld te hebben vind ik het nu al een stuk betere mappack dan die vorige :emo:
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Voor de zombiefans.

     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatste DLC Call of Duty: Black Ops 2 heet Apocalypse


    Activision en Treyarch hebben bekendgemaakt dat Call of Duty: Black Ops 2's vierde en laatste DLC Apocalypse zal heten. De mappack biedt vier nieuwe multiplayermaps en één nieuwe zombie-ervaring.

    Deze laatste mappack die voor Black Ops II uit zal komen bevat twee volledig nieuwe multiplayermaps, Pod en Frost. De andere twee multiplayermaps, Takeoff en Dig, zijn gebaseerd op maps uit Black Ops en World At War.

    Het nieuwe zombie-avontuur heet Origins. Treyarch noemt dit avontuur "the most horrifying and imaginative Zombies experience to date." Spelers zullen in een dieselpunk-setting vechten tijdens de Eerste Wereldoorlog in Frankrijk. Ook zullen de vier helden uit de allereerste zombiesmap speelbaar zijn: Tank, Nikolai, Takeo en Rictofen. Uiteraard zullen er weer nieuwe bovennatuurlijke wapens te vinden zijn, zoals een diesel-drone en een Mark IV-tank.

    Apocalypse zal vanaf 27 augustus te spelen zijn op Xbox 360, spelers op PlayStation 3 en pc zullen pas na een maand aan de slag kunnen op deze nieuwe speelvelden. De mappack zal 1200 Microsoft Points kosten, spelers die een Season Pass gekocht hebben hoeven natuurlijk niet te betalen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Frost speelt zich af in Amsterdam.

     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Amsterdam, nice!

    Origins ziet er opzich ook wel cool uit. Ze zeggen dat het de grootste zombie map ooit is, dus ik ben benieuwd
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zeggen ze bij elke map pack toch?
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat het mogelijk is om een C4 al af te laten gaan, voordat hij de grond raakt?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]qXw7eEVHtN0[/yt]
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben al weken hyped voor de einde van deze zombie reeks _O_

    Zoals altijd zoek ik nog een 4de persoon om mee te doen voor de easter egg, deze willen vanaf 3 uur t/m ~12 uur gaan doen. De dag op de release gaan ik en een vriend uitvogelen wat te stappen zijn zoals we bij buried deden en de dag erna met een full party de easter egg doen.
    Het liefst iemand die de vorige easter eggs ook heeft gedaan, want er zijn erg veel geruchten dat je de vorige easter eggs op bo2 ook gedaan moet hebben.

    Voor de rest hoop ik weer de eerste in NL te zijn die de easter egg gehaald heeft en geupload naar youtube, gaf me veel reclame trouwens :D
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Origins zag er fantastisch uit op de trailers, maar toch heb ik niet zoveel plezier met de map als dat ik dacht dat ik zou hebben. Op de robots na is het level design aardig eentonig en krijg ik het idee dat Treyarch steeds meer afstapt van het oorspronkelijke zombie concept. Er worden teveel side objectives en andere obstakels toegvoegd, terwijl je ook nog zombies in de gaten moet houden. Dit komt voor mij in ieder geval de speelbaarheid niet ten goede. De vorige zombie maps speelde ik weken achter elkaar, Origins was ik helaas na twee dagen al zat.
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem juist erg tof, robots zijn best chill als ze je goed gebruikt, heb je een reuzachtige trein zombies en je ziet een robot aankomen, schiet op zn voet en ga eronder staan, problem solved ;)

    Trouwens ik heb de easter egg gehaald, maar wat een mindfuck op het einde zeg + dat ik ook half wakker was toen ik opeens een cutscene zag.
    Maar ik moet zeggen, dat verhaal wat ze hebben gemaakt achter al dat zombie gebeuren is echt sick _O_, origins easter egg was erg pittig, maar was het zeker waard.

    Helaas waren NGTZombies en JDOUGH de eerste die de easter egg hebben gehaald, maarja hun gaan ook 24uur door en hebben gewoon $26.000 ontvangen door subscribers op twitch 8)
    Kan wel zeggen dat ik de eerste Nederlander ben die de EE heeft gehaald, maarja ben ook weer niet zo bekend :'-(
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    ------------------
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  19. PuniMasterRico

    PuniMasterRico Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

Deel Deze Pagina