Vanavond racen Deel 2 !! Dinsdag 22 juli @ 21:00

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 22 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm 2x tweede geworden, en nog 1e op het potje dat we eerder hielden op Valencia met 28 ronden...

Achter Tuur en Fetinamo :eek:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had je nog niet zien rijden maar je was érg constant bezig op 2 foutjes na, waarop ikook foutjes maakte dus niet écht terug kon komen. _O_

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze taaide af om 20.45... Maar belde precies toen ik 6e reed op Catalunya. En die beroerde 6100 kreeg toen kuren en begon een kleine 3 minuten te trillen..en je raadt het al...het moment dat ik de phone een klap verkocht, lag de bike al in het zand..:mad:

De lieverd vroeg of ik had gewonnen..:)...fijn hoor (stond alweer 8e, om uiteindelijk als 7e te eindigen)

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was wel leuk :) ! Phakiska (or what the hell) ging lekker werd alleen niet gelapt voor de finisch door tuur en ik lag een halve seconde achter mijn voorganger. Was ik zo voorbij gegaan want hij ging de heletijd onderuit, hè go ahead ;) ! Ik zat GOUDENOOG zijn oren van zijn kop te lullen, maar idd geen antwoord ik dacht al hij is wel erg verlegen. Die spaanse baan was niks ik werd dacht ik laatste en telkens als ik iemand aan het inhalen was vloog ik weer ergens tegen de vangrail. Niet erg prettig dus, maar ik ga nu weer racen mzzl.

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OM: 23-07-2003 01:36

Hehe, soepel....:)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de tweede keer gelapt zal je dan bedoelen? Iedereen was namelijk gelapt :D

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorryO-) ! Nee net de derde keer ik reed denk ik 1 honderste acheter tuur ofzo net voor de finish. Dus dat was niet zo prettig. Maar ach, ik weet niet of ik er vanavond kan zijn, denk het niet ik ga een pot tennisen namelijk. Zal toch zeker wel een tijdje gaan duren, ik schat tot half elf. Maarja wat was er trouwens met een motogp2 marrathon ofiets wie doet daar eigelijk aan mee?

8. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging zeker goed op Catalunya.
    Het is dan ook wel een van mijn favoriete banen.

Phakisa ging ook niet slecht.
    Ik eindigde als 5de, maar ik was wel 8x gevallen ofzo.

zeker voor herhaling vatbaar !!!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Herhaling it will be :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina