Ook gisteren werd het een succes zo ook vandaag wil ik wel een dergelijk 'grote' race doen. Uiteraard weer rond de 'bekende' tijd van 21:00. Waarschijnlijk draai ik daarvoor nog wat korte racejes, en na de endurance race nóg een endurance race As said; Real laps - No Collisions - 4 minuten qualify. 21:00 'sharp' begint de kwalificate, don't be late Lobby is te vinden op PopovNL en wordt Friends Only, dus zorg dat je eerst even een friend request stuurt of via iemand anders naar binnen kan komen *) Gisteren zat zowaar mijn Friendslist vol Zal zo nog wel wat gaan opschonen.
WouteR, ik moet toegeven dat ik dit een slimme zet van je is. Zo leren alle MGP2 competitie racers elkaar kennen, voor de competitie begint.. Zelfs ik twijfel nu over een eventuele inschrijving (mits de c poule dan komt )... Ik ben er onder voorbehoud bij...
ik ga straks moto gp 2 kopen, en ik heb alleen een paar keer de demo van moto gp 1 gespeeld, heeft het dan zin om mee te doen of moet ik eerst nog even oefenen.
Niet dat je niet mee mag doen, maar ik adviseer je je eerst volledig te concentreren op de Career mode. Dan leer je namelijk beetje bij beetje hoe het spel werkt en wat wel en niet kan met een motor
oke ga ik doen, bedankt voor de tip, het is denk ik voor zowel jullie als mijzelf niet leuk als ik mee zal doen. Veel plezier vanavond.
Ik doe niet mee maar mischien is het handig om de baan te vermelden of heb je nog geen idee welke je gaat pakken ?
Sorry, ik kan er de komende dagen helaas niet bij zijn. Net nu ik dat motor rijden een beetje onder deknie gekregen had Ik heb mijn xbox even voor de zekerheid naar de reparatuer (xbox Nederland) gestuurd en die kijken even naar de DVD drive. Hij maakt namelijk krasjes en ik wil MGP2 kraslooshouden (jammer van MM Ik denk dat ik 'm in het weekend weer heb! Dus tot dan!
Re: Re: Vanavond racen Deel 3 !! Woensdag 23 juli @ 21:00 Ik zat te denken aan Assen - of de wat minder populaire banen als Brno oid.
Re: Re: Re: Vanavond racen Deel 3 !! Woensdag 23 juli @ 21:00 Als je sepang nog maar even appart houdt haha !
Jerez...fine by me... Maar ik vind Sepang met stip de tofste baan. Ach we'll see.. mzzltof, ik ben er denk ik wel bij mX
geeft niet, was allang blij dat ik uiteindelijk mee kon doen.. Leuke pot, alleen een beetje een eenzame race. Wel een nieuw pb en 100 punten eraf gesnoept. Nogmaals, voor herhaling vatbaar.
Ik heb een litteken op mijn gas-trigger-vinger (rechts) en die vinger doet sinds kort vreemd. Wanneer ik het gas op een verkeerde wijze indruk, dan begint mijn vinger te slapen (althans het toppie) Dit had in de States dus een mooie lawsuit kunnen worden Was toch mooi 7e (van de Dacht ik deel het ff met jullie, gezien deze draad toch weer dicht zal gaan