1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Graphics zijn niet bijzonder. Op maximaal op de PC ziet het er goed uit maar niet meer dan dat. In de uiteindelijke versie zal het er vast nog wel wat scherper uitzien maar veel zal het niet meer uitmaken. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er prima mee maar echt nextgen kan ik het niet noemen :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Komt ook vooral de kleuren maar scherp oogt het wel. :)


    ----

     
  3. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de beta bij een goede vriend gespeeld en het is absoluut tof, maar ik wordt hard ingemaakt door mensen. Then again....ik ben nooit extreem goed geweest in online shooters. Die grunts zijn wel zo dom als maar kan zeg...daar had ik meer tegenstand van verwacht, maar of dat negatief is echter...ben ik nog niet over uit. Het is nice trainingsmateriaal. ;)
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Is normaal, had ik ook ben de laatste jaren niet meer zo van de online fps games, het deed me gewoon niets. (terwijl ik er iedere keer hoopgevend inging)

    Maar Titanfall is voor mij een blijvertje, kan niet wachten op de full game.
    Zijn er overigens maar 3 Titans? of zouden er mee komen"?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  9. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Halo 2 geleden dat ik zo kon genieten van een MP game!

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit nog echt te twijfelen of ik voor de full game ga straks. Aan de ene kant vind ik het een awesome game.. maar van de andere kant heb ik na paar potjes ook wel weer genoeg. Kan ook zijn dat het door de Beta komt. Dan speel je telkens op dezelfde 2 mappen.. maar ben zo bang dat het snel 'verveelt' of meer van hetzelfde is.

    Betrap me er afgelopen weekend op dat ik steeds weer teruggrijp naar BF4. En aangezien dat haast onspeelbaar is als je Titanfall 'gewend' bent weet ik niet of ik wel in Titanfall wil duiken. :+

    Maar ik kan me waarschijnlijk toch niet bedwingen als de release is, dus wat zeur ik toch ook. :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hetzelfde. Maar zoals ik al eerder zei is het wel een leuke game naast BF4. Niet voor iedere dag ofzo maar meer een paar keer per week voor een uurtje. Haal hem wel denk ik digitaal van de US store voor 45 euro. Heb je hem ook eerder denk ik? Omdat de release in US op dinsdag is.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat heeft er echt wel grotendeels mee te maken dat het een beperkte demo is, tenminste dat gevoel heb ik toch steeds bij een beta. Gaat over de gameplay, logisch toch dat je na enkele uurtjes wel bent uitgekeken op de beperkte mogelijkheden.

    Voornaamste vind ik dat hij juist op dat punt nu al scoort, over content (maps, weapons, outfits) zou ik me geen zorgen maken.

    Ik ben alvast onder de indruk, hou eigenlijk wel meer van dit soort mp dan de twitch trigger games a la CoD.
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Daar kan ik me ook wel in vinden, maar aan de andere kant is het wel even weer wat anders dan BF4 :D Ik ga hem dan zeker ook wel kopen, al mijn vrienden gaan er ook aan :)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, volgens mij zitten er ook turrets in het spel, aangezien 1 van m'n burncards ervoor zorgt dat o.a. turrets me negeren.
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook ja, als je door de map rondloopt zie je op je minimap ook turrets staan.
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Vet!! Heb net met de ogre class gespeeld. Zal vanavond even een filmpje laten zien. Zijn ability is dat die dubbelshield krijgt
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Beta gespeeld. Ziet er wel erg goed uit! Speelt lekker. Alleen of ik dit echt veel ga spelen weet ik niet. Maargoed er is verder niet veel nieuw op de xbox one dus deze zal goed gaan verkopen, dus ik ook denk ik haha
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Komt het niet ook omdat het een bèta is dat het leuk is om te spelen? Ik weet nog wel dat ik de Gears 3 bèta helemaal kapot had gespeeld en de uiteindelijke game daarna amper.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Om die reden zal ik 'm ook wel gaan halen. Is dan 'maar' € 45,-
    Wanneer komt hij in Nederland uit? 11 maart toch? Dat is ook op dinsdag.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee 13e in de EU. :)
     

Deel Deze Pagina