1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Upgrades van Boateng en Sturridge zijn nog aardig prijzig,ga ervan uit dat dat alleen maar minder word?
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kan niet denk ik ivm links met middenveld.

    Iemand ervaring met eto en schieten? snap dat hij snel is. Goed zal dribbellen en waarschijnlijk niet al te sterk maar hoe is ze shot?
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb CM's en CB's nu omgegooid. Thanks. :)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima schot, matig linker been, goed in de lucht. Puur qua kracht is hij niet speciaal (niet zwak though), maar hij is gewoon gruwelijk snel. Prima spits. Ik vond hem alleen tegenvallen vanwege z'n dribbel (8)). Hij leek te snel, waardoor dribbelen in de korte ruimte niet lekker ging. Bal bleef niet aan de voet plakken, zeg maar.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wil eigenlijk upgrades halen van Boateng en Sturridge maar ze zijn nog aardig prijzig,hopen dat Shaqiri inf komt want voor Robben geen coins
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is de beste rm in de bpl??
    Budget 50k
    Graag met een goede voorzet.
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852

    Walcot en/of Navas
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind Nani de beste ook vanwege zijn workrates
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind de upgrades echt matig. De upgrades zijn echt nihil en ze kosten zo'n 15k meer dan de normale versies. Mwah,

    Navas.

    Nani heeft inderdaad betere workrates. Als je graag skillt, is Nani ook prima.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja Sturridge heeft schieten en koppen plus 1 dat is wat mager ja,maar Boateng verdedigen plus 3 vind ik wel moeite waard
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wat zijn de voorwaardes om spelers op de transferlijst te kunnen zetten?
    Heb net een gold pack gekregen maar kan deze spelers niet op de lijst zetten?
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  13. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    prijzen zijn weer wat gezakt door de ups, zullen na de laatste batch ups einde van de maand de prijzen weer stijgen? zit nog steeds te kijken wanneer ik het beste al mijn spelers kan verkopen om ibra te gaan halen
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  15. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Is hij echt zo goed?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu dit team:

    [​IMG]

    Rare is.. Agüero maakt amper loopacties. Negredo maakt alle goals. Robben is ontiegelijk snel en ik switch hem altijd naar LW zodat hij wat minder voorspelbaar is. Schiet veel erin.

    Ik denk dat ik nog even aan het team moet wennen. Nasri en Schurrle zie ik amper. Boateng in 4 potjes al 3 corners erin gekopt en Hart is i.i.g. veel beter dan m'n vorige keeper, Casillas.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet niet goed wat te doen,nu eindelijk 2 goeie teams maar mijn contracten zijn op en contracten kopen vind ik btje zonde.Kan ik miss beter spelers met weinig contracten verkopen en zelfde terughalen ma dan met veel contracten?
     
  18. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje je best op de transfermarkt haal je tussen de 300 en de 350 een contract voor 28 wedstrijden.

    Dan kost je speler maar 12,5 punten per wedstrijd. Daar koop je geen andere speler voor.
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb gister SIF Dos Santos gekocht aangezien ik ervan uitga dat hij bij de 2e batch zit met geupgrade spelers. In 24 uur is hij al met 10k gestegen:lol:

    Mocht hij daadwerkelijk een upgrade krijgen wordt ie echt belachelijk goed.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vindt je aguero tegenvallen? ik vindt hem namelijk in een 2 spitsen systeem ook minder dan dat ik hem in 4231 vind. In 4231 maakte hij elke wedstrijd het verschil met zijn loopacties en goede goals. In combo met een andere spits gebruik ik hem veel in het kaatsen en in de zestien is hij dodelijk (heb de 89 met 99 finishing)

    Heb hem momenteel in combo met IF Et'o maar ben rest van team er nog omheen aan het bouwen
     

Deel Deze Pagina