Ik heb net morrowind geruild en nu mag ik mijn karakter kiezen. Je weet wel: high elf, imperial, nord... Nu is mijn vraag: welke is de beste???En zijn er ook een paar die echt slecht zijn? Of maakt dit allemaal niet zoveel uit? Graag een vlug antwoord zodat ik kan verder spelen! Het spel lijkt me echt hééél cool!
Kdenk dak die redguard ga nemen. Die heeft zo'n cool kapsel... Komaan antwoord eens, ik weet dat het vroeg is maar ik zou het graag weten!
Ik heb een wood elf ,maar zoooveel maakt het niet uit ,lees de beschrijving van elk char en kies er een die je aanstaat. kies WEL goed uw major skills ,en uw sign ,die kunnen nog van pas komen
Sorry als ik zaag hoor, maar nu zit ik bij class kiezen. Is het gelijk wat je neemt? En zjin er dingen waar ik op moet letten in het begin die later erg belangrijk kunnen zijn? Of zijn dat nog onbelangrijke keuzes die je nu maakt?
Ik wou de boel overzichtelijk houden, vragen apart stellen. Nuja sluit hem maar. Tis al lang goed. Edit: Sorry voor al deze zever, ik dacht direct een antwoord te vinden zodat ik terug verder kon spelen maar da's nogal onlogisch op dit uur. Ik speel wel gewoon verder. Doei.
Eum misschien stommme vraag maar hoe save je wel? Bij options staat het niet en als je op start drukt komt er: new , load, options en quit.
Je kan NOG niet saven in het begin Pas als het spel echt begint, dat wordt je ook verteld dan kan je pas saven.
Helemaal in het begin kun je dacht ik nog niet saven, dit kan pas als je uit het eerste gebouwtje bent. Je kunt instellen dat je automatisch saved als je rust/wacht (quicksave) en je kunt dan gewoon saven via start.
Ok net ook ondervonden Wel ERG veel mensen hé dat je tegen kunt praten... En over al die onderwerpen... Ik ga denk ik gewoon naar die persoon gaan waar ik dat pakje moet geven.
Mooi.. Antwoord gehad.. De rest van je vragen stel je maar in de übergrootte Morrowind thread. Case Closed