PGR vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bitten Wolf, 23 jul 2003.

1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vraagjes over PGR:

1. Als je een joker gebruikt verdubbelt die dan alle Kudos die je in die bepaalde challenge krijgt of alleen de bonus Kudos (de Kudos die je krijgt nadat je een bepaalde score gehaald hebt)?Als ik namelijk play joker selecteer komt er x2 te staan bij de bonus Kudos.

2. Hoe unlock je de speciale skins voor een auto?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Joker is voor je totale aantal Kudos dat je bij een CHallenge verdient.

2. Na een tijdje krijg je de mogelijkheid 'Medal Pursuit' te rijden - Als je die functie eenmaal hebt zal alles verder wel duideljik zijn :)

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Medal Pursuit krijg je na 5 uur spelen...Je moet dan met een auto een baan rijden en hoe sneller de tijd hoe beter de medaille en hoe meer kleuren je unlocked. Voor een gouden medaille zal je alleen onmenselijk hard moeten rijden. Nouja, met de Skyline (m'n favo) had ik op een gegeven moment zilver en dat vond ik wel weer goed. Ze leggen de lat erg hoog qua tijden, dus je unlocked niet zomaar wat.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs Guus heeft een heleboel auto's nog niet op goud, het is inderdaad niet echt makkelijk.

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medal Pursuit heb ik al, maar ik bedoel niet de gouden, zilveren of bronzen skin maar de speciale skins. Zoals de rally-paint voor de Subaru Impreza.

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal je dus goud moeten halen - Heb je goud, dan unlock je een gouden wagen en ook nog eens zo'n speciale rally-skin. Dat is tenminste wat ik denk.

Deel Deze Pagina