hulp nodig bij een level van nightfire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badkiller, 23 jul 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    21
    ik heb hulp nodig bij die level na die onderzeeers (met je auto onderwater) na die level rij je in een auto van de vijand en ergens kom je bij een hek en die moet je voorbij maar hoe??
    ik kan hem niet openen niet met rakketten niet met kogels en ook niet als ik er tegen aan bots........

( spel: nightfire )

2. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het misschien even wat gedaileerder beschrijven ? Ik heb het spel nl uitgespeeld...

3. Badkiller

Leuk Bevonden:
    21
    dan moet je het juist wete 8)

'maarre het is die level na dat je met je auto in het water onderzeeers moet vernietigen het is dus na deze level....

dan komt die level waar je met de auto van de vijand moet rijde in de bos dan komt er op een gegeven moment een hek op de weg
    ik kan er niet omheen rijden niet met rakketten openen niet erop botsen en niet met kogels openen.......

dus hoe moet ik langs die hek???

auto = soort jeep ofsow....

4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, als het goed is, kun je bij het begin van dat level 2 kanten op: rechtdoor en rechtsaf

- Sla rechtsaf, en rij helemaal door tot je bij een soort van basis aankomt

- Vernietig alle ventjes ( hoeft niet perse, maar toch altijd leukO-) )

- Ga dan op het helikopterplatform staan, en drukop X, je zal dan wat data gaan downloaden

- Rij dan de weg terug, en sla rechtsaf, en je komt bij een hek, druk op X en James zal de data naar een satteliet sturen, en het hek wordt geopend :)

Je zal meerdere malen een hek moeten openen als je verder rijdt... ( daarna mag je in een vliegtuigje zitten, alleen jij moet schieten en NIET sturen :mad: )

Laatst bewerkt: 23 jul 2003
  5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt volgens mij op het begin van het level een afslag naar rechts. Die moet je nemen. Dan kom je op zo'n basis en daar moet je een code downloaden. Dan rijd je naar het hek en gebruik je die code(met een of andere knop) en het hek gaat dan open.

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    21
    oow bedankt ik dacht dat het een shortcut was, thankx

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    21
    nu ben ik bij de 1nalaatste level ik ga naar de control room (ofsow) maar wat moet k daar doen??? echt geen idee wat te doen........

alvast bedankt,,,,,,

Deel Deze Pagina