[Vice City] Gta met een andere naam, maar hetzelfde spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbiejan, 22 jul 2003.

  1. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ff vermelden: ik ben geen ps2 fanboy!!!absoluut niet, ik ben 100% pro xbox, maar toch ff vermelden, dat wazige is een effect, zat bij gta 3 ook op de pc versie en kon je ook gewoon afzetten, ik von de sfeer eigenlik zelfs beter met dat wazige, maarja...ik hoop ook voor al degene die vice city nog niet gespeeld hebben dat hij komt op xbox want dat is ecth een toppertje
     
  2. hein007

    hein007 The Master

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de kwaliteit van de poort goed zal zijn, omdat ze naar alle waarschijnlijkheid niet van de PS2 gaan poorten, maar van de PC (gezien de configuratie van een XBOX sterk op die van een PC Lijkt).

    Ik heb het spel zelf op de PS2, en persoonlijk vind ik spel qua gameplay goed, maar qua graphics slecht kartels )all over the place). Persoonlijk vind ik Halo een veel mooier spel.
     
  3. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mijn part komt ie met sint-juttemis. Omdat dat de speelbaarheid al een beetje gedateerd geraakt. :{ O-)
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    straight port of verbeterde versie, mij maakt het niet uit, als er extra features inkomen vind ik het nog leuker, maar vice city zoals is sowieso al supergaaf.

    echt een super stijlvolle game. met dat jaren 80.
    true crime lijkt me echt niks.

    ik bedoel, het lijkt me wel grappig omdat je auto´s kan jatten blabla vrijheid blala, maar het is op het eerste gezicht nogal sfeer loos.
     
  5. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel vet zijn als er iets van multiplayer komt
     
  6. Robbiejan

    Robbiejan Devil 6x6

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat niet zal gebeuren omdat ze dat ook ni op de PC hebben gedaan.

    Nog even een melding. Dit stond gisteren in de krant. Over Vice City. Die geruchten!!
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja het stond gister in de krant. Maar het was al wat langer bekend hoor!!
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    K heb liever Treu Crime.
     
  9. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Dioga hem zonodig moest sluiten hier dan maar even:

    http://www.xbox.com/gamerfeed/wrap-up072803.htm

    Another big announcement concerns a rumor (from a previous Xbox News Wrap) that has recently been confirmed as fact. Rockstar's Grand Theft Auto: Vice City has long been rumored to be coming to Xbox. The only problem is that Sony has the rights to the Grand Theft Auto brand. So, how will Rockstar circumvent this? Easily. The game will simply be called Vice City. Reportedly, the game will be nearly identical to the PC version, and it might also allow for custom soundtracks—just in case you tire of all that 80s music. Look for it by Q1 2004.
     
  10. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Da's gewoon een post van GamerFeed (die nieuws aanlevert voor Xbox.com), niks officiëels en hetzelfde bericht als dagen geleden.
     
  11. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, dat xbox.com het meld doet me het al wat meer geloven, maar ik zal er toch pas helemaal van overtuigd zijn als het op de Rockstar site staat en als ik screens zie (vooral dat laatste, sw galaxies anyone?)

    Ik hoop ook dat het waar is dat het een port van de pc versie wordt.
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik vind Xbox.com melding voor een Q1 2004 release vrij overtuigend..Rockstar zelf wil namelik ook van dat contract af, toch? en dis een mooie manier om het te ontglippen.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb alleen een een xbox, GC, en een low-spec PC, Gta VC zat er voor mij dus nog niet in..
    Dus het zou heééél mooi zijn als het zou gebeuren!
    Heeft die PS2-fanboy van en buurjongen ook wat minder om over op te scheppen (voor zover als hij dat al kon :p) als de xbox een upgraded versie ervan krijgt:). Ook mooi is dat de xbox dan halo-controls krijgt i.p.v. dat auto-aim.
     
  14. heineken

    heineken Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook eens online multiplayer optie voor xbox live in deze game??
     
  15. Robbiejan

    Robbiejan Devil 6x6

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal niet, want dat hebbe ze ook niet bij de PC versie gedaan!

    Maar nog steeds wachten op meer nieuws!
     
  16. V!N

    V!N Guest

    Ik vinnet best zolang et maar geen regelrechte poort word :)
     

Deel Deze Pagina