1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hope you're serious... I am! Ik vind 'm ook echt lelijk. Lelijke dikke randen (misschien wel steviger dan bij de S4 en dat is dan weer positief :+), lelijke camera-unit mede ook door de hartslagmeter en lelijke cheap ass achterkant. En ik weet nu al... Dat zachte materiaal wordt ook helemaal vies plakkerig en die perforaties gaan vol vuil zitten. Ja, ik weet het. Ik denk teveel door.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zie niet veel verschil met de andere Galaxy's :+ Maar gaat wel weer een verkoop succes worden weet ik bijna zeker!
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Jij snapt het ;-)

    Sony is weer helemaal terug en hoe! De weg die zij 2 jaar geleden zijn gaan bewandelen, bewijst zich des te meer...
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een drama specs ook...valt dat even tegen. Ik zit nog steeds met de S2 en wachtte echt op de S5 maar die skip ik nu dus mooi... Voor de S2 had ik een k750i (ding blijft heilig) en het lijkt erop dat ik maar weer terug ga naar Sony nu... Jammer want alles werkt altijd wel met Samsung, helemaal als je ook andere apparaten van ze hebt.

    Maar eerst nog even HTC afwachten voordat ik een definitieve keuze maak :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is toch juist waar het om gaat? Waarschijnlijk denkt Apple al jaren over een fingerprint scanner. Ze zien potentie in de techniek, maar zien, net als de consument, dat het nog niet functioneert. Daar gaan ze dan mee aan de slag om het super gebruiksvriendelijk te maken, daarna brengen ze het op de markt.

    Samsung ziet bij de concurrent een fingerprint scanner en stopt hem er gewoon in, terwijl gelijk zichtbaar is waarom dit niet goed werkt als je je vinger er overheen moet vegen.

    Zelfde met die hartslag meter, kom we zetten er een op, je hoeft alleen maar je vinger achterop te houden 15 seconden.. Doe zoiets dan niet in je toestel, want de consument heeft er geen reet aan op die manier.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zelfde idee had LG ook maar die sloegen volkomen de plank mis met de vingerscanner.
    Wie stopt er nu een vingerscanner op de achterkant van een mobiel.

    LG komt nu met een nog veel geavanceerde beveiliging namelijk de geheime klopcode :F:

    Heb nu een iPhone 5S maar de vingerscanner werkt perfect.
    Unlocken gaat razend snel.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het slaat gewoon allemaal te ver door nu. Een hartslagmeter in je smartwatch prima, maar in je foon... totaal overbodig en echt onzin. Vingerafdrukken voor je foon kan handig zijn, maar het blijft een gimmick. Een pincode/wachtwoord voldoet wat mij betreft ook prima.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn vorige iPhone ging altijd na 5 minuten op slot omdat ik dan niet steeds de pincode hoefde in te voeren.
    De iPhone 5S gaat nu meteen op slot want bij het indrukken van de homeknop gaat ook meteen de beveiliging eraf via de Touch ID.

    Kon 3 weken geleden mijn abonnement verlengen en twijfelde even tussen de iPhone 5S en Samsung Note 3 + Samsung Gear.

    Heb wel T-Mobile vaarwel gezegd wat het bereikt werd hier steeds minder en minder.
    Ben nu weer bij mijn aartsvijand KPN.
    De keuze viel op 3 dingen.
    1. GSM antenne in de wijk.
    2. 4G was net 1 dag actief.
    3. Geen toestel lease meer.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het wel appart een hoop mensen gaan nu voor een alternatief voor WhatsApp En kiezen een ander "iets" . Maar als je ze een whatsapp bericht stuurd antwoorden ze gewoon! Kortom niemand verwijderd Whatsapp ;)
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Even een vraag over een mobiel abonnement. Is een provider verplicht om je te waarschuwen wanneer je over je internet limiet gaat.? Kreeg gisteren de factuur binnen en bleek 160,- euro te zijn maar heb nooit een berichtje gekregen van u zit op ...% van uw internet limiet. Ik heb mij op de website er wel voor aangemeld.
     
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat is die telefoon van samsung afschuwelijk zeg en wat moet je met een hartslag meter in de telefoon? Zo kan je zien dat ze eigenlijk helemaal niet er goed over nadenken. Apple neemt er tenminste z'n tijd voor zo dachten heel veel mensen vorig jaar al een smartwatch van ze te zien maar dat is niet gebeurd omdat er gewoon veel meer bij te kijken komt dan gewoon wat dingen snel er in te stampen.

    @appie21:
    Ik heb ook al Telegram gedownload maar heb er pas 8 mensen op dus ik gooi whatsapp er nog niet af.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Volgens mij hoeft dit alleen in het buitenland tegenwoordig.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor buitenland klopt, maar ik krijg zelf bij Vodafone een melding via de app en een waarschuwing per SMS als ik op de helft zit of er bijna doorheen zit. Of dit verplicht is weet ik niet, maar je kan natuurlijk ook zelf een limiet instellen via je je toestel.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Normaal krijg ik dus ook af en toe wel een SMS'je en ben eigenlijk nog nooit over heen gegaan. Heb het zojuist ingesteld bedankt voor de tip.

    Wel ga ik even nog bellen want vind het wel vreemd dat ik de ene keer wel een smsje krijg en de andere keer niet ...
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt bij Vodafone niet altijd een SMS.
    Mijn zusje had vorige maand een rekening van € 40 extra opgenomen data.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ligt dan waarschijnlijk aan je soort contract of instelling, want ik krijg ook netjes dit soort SMS'jes. :)

    Je hebt tot einde kalendermaand minder dan 25 minuten over van je minutenbundel. Meer info: http://m.vodafone.nl/vodafonetarieven
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Mensen die Oppo, van de Find 5, nog volgen? 19 maart wordt de Find 7 bekend gemaakt, sowieso QHD, verwisselbare accu, MicroSD en 5"5 scherm 'met een 5" feel'. Tel daarbij de retegoede bouwkwaliteit, scherm en prijs/kwaliteit verhouding van de Find 5 en volgens mij is dit er weer eentje om in de gaten te houden...
     

Deel Deze Pagina