half-life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 20 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    [ Centraal] half-life 2

Half-life 2 de game die op 30 september 2003 hier in de winkels zal gaan liggen...( als het goed is)
    nou leek het mij wel handig als we alle info die we hebben over half-life 2 gewoon ff hier gaan verzamelen want er zijn nog veel dingen onduidelijk over dit spel..
    zal het bijvoorbeeld gebruik gaan maken van xbox live?
    zal de game ook multiplayermodes hebben?
    is het waar dat de game op de xbox lelijker wordt als de pc versie?
    we moeten elkaar hier zo goed mogelijk gaan helpen omdat er nog veel dingen vaag zijn over deze game..
    :{

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    HL2 ligt (normaal) op 30 september in de winkel VOOR DE PC. De Xbox versie komt later. Als de Xbox versie even schoon is als de pc versie (op een high-end pc) dan eet ik mijn schoen op.

3. ITNL

ITNL Guest

kan best hoor. Halo 2 is ook zeer mooi, en doa3 enzo

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb ff [centraal] uit de topic weggehaald.. Dit mogen uitsluitend mods of admins doen.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wist het :+.

Denk jij dat HF2 op de Xbox even mooi zal zijn als op een P4 3.06 GHz (of zoiets) met 1024 MB RAM (of meer) en een Ati Radeon 9800 Pro (of zelfs de 9900)?

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, het is overduidelijk dat hij (een stuk) mooier zal zijn op de PC. :)

Ga hem dan ook voor m'n nieuwe bakbeest kopen. :cool:

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    alles zal altijd veel mooier zijn op een bytje fatsoenlijke pc....het kost meer in onderhoud dan een console...maar de resolutie is altijd hoger, meer kleur...betere gameplay...je komt er niet onderuit.

Console moet het hebben van betere games enzo... wat hopelijk bij de xbox rond het einde van het jaar ook eens zo zal zijn.

8. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    nou gameplay weet ik nog niet zo zeker want soms zitten de toetsen wel vaag en dan is een controller fijner , behalve natuurlijk de muis voor fps dat is wel weer fijner

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    niet iedereen heeft geld/ouders om zo bakbeest aan te schaffen..mijn pc is verstopt (1000mHz, en traag als de tering..ben bang dat het werkgeheugen een bitsje vol zit, schijven zijn niet eens voor de helft gevuld, matige videokaart) en kan zeker geen mooie HL2 draaien. Voor mensen zoals ik is de Xboxversie dus aantrekkelijker.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ie op de Xbox komt, mijn PC is best goed alleen hij is helemaal geflipt( geen idee hoe het komt) . Als je een spel opstart dan loopt ie meteen vast :'-( Vandaar dat ik blij ben dat HL2 op Xbox komt :cool:

11. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben ook zekers blij dat deze game naar de xbox komt want onze pc zou deze game echt nooit aankunnen...hij begint al te flippen als je midtown madness 1 gaat spelen:'-(

maar weet iemand van jullie of deze game ook een multiplayer zal gaan hebben? op de E3 werd er nog niks over gezegd, maar mischien dat iemand van jullie het wel weet...:confused:

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22

13. mc_invader

mc_invader ghost recon master

Leuk Bevonden:
    0
    de vorige versie was gewoon de max's. en ik zie der al naar uit voor half life 2. kheb al screenshots gezien op internet en in boekskes en tis echt voor van te kwijlen :d

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    @ the answer:
    okay, het kan, ik zit op het absolute minimum wat geheugen betreft, mijn compu is traag als de donkey kongse apetering...het wil er bij mij niet in dat HL2 op dit wrak mooier zou zijn dan op mijn Xbox. that's my opinion.

(apetering,apeNtering, apetening??):+

15. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ik zit toch een beetje te twijfelen of onze geliefde xbox deze game aan kan...het ziet er namelijk errug goed uit...mischien word het wel iets minder mooi maar het zal dan niet veel schelen met de pc-versie...:D

16. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Minimale specs van Half-Life 2 waren toch ook al vrijgegeven? Iets van P3-700 Mhz ofzo, dus dat moet wel lukken. En vergeet niet dat de XBOX een behoorlijk geoptimaliseerde PC is.
    Ik hoop alleen dat ie snel voor de XBOX komt, dit is één van de games waar ik op zit te wachten. En anders aan het einde van 't jaar maar weer een nieuwe, rappe PC-privé PC. :9

17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog aant twijfelen of ik em voor pc of xbox ga halen.
    mijn specs.:
    -P4 2.66 ghz
    -512 DDR ram
    -ATI Radeon 9100 128mb ddr tv in/out
    -80 gig hdd
    -...

pc is wel leuker met mods enz... ik zal nog wel zien...

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik had eens ergens gehoord over Counter Strike dat ze zouden proberen mods/maps etc van de Pcversie zouden overzetten en beschikbaar maken op Live..misschien doen ze dat ook met HL2 (zelfde developer, toch?)

19. Volgens mij kan de Xbox hem wel hebben. Halo is op de PC volgens mij ook veel zwaarder.

Halo 2 lijkt me even zwaar als Half Life 2.

Ik kijk erg uit naar deze game. Eindelijk eens een game die de kracht van de Xbox optimaal gaat gebruiken.

20. En op een console is er 'e'enheid. Een spel voor de PC moet gemaakt worden voor alle soorten videokaarten enzovoort. Voor de Xbox niet.

En dat scheelt behoorlijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina