Ffx

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 16 jun 2002.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand FFX al gespeeld of heb je hem thuis?
    Vertel me er alles over.
     
  2. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem

    persoonlijk vind ik het het mooiste spel wat ik ooit in mijn leven gezien heb.

    je begint als een Blitzballplayer, maar opeens valt Sin de stad zanardkin aan (zie reclame)

    gevolg zjin HEEEEEEL VEEEEEL filmpjes (nog meer als in MGS2)
    hele coole personages en stoere aions die je kan oproepen. (natuurlijk gaat dat gepaard met mooie SFX)
     
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je tijd,toevoegingen?
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Hmmmz vriend van me is er helemaal weg van, maar hij is zó'n PS2 fanboy dat ik hem met geen honkbalknuppel naar dit forum geslagen krijg... ]:-
     
  5. The Raven

    The Raven The Angel Of Death

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe je aan de "sigil" van Auron geraakt?
     
  6. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 'm nu ook aan het spelen. In het begin is het allemaal een beetje raar. Zeker het battle system is effe wennen. Maar als je het effe hebt gespeeld ben je helemaal hooked! En het wordt alleen maar beter.

    Heb er nu al iets van 60 uur gameplay in zitten en heb nog wel effe te gaan. Dus dat zit ook wel goed :)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    ... Ik mis m'n Playstation2!
    ... Ik mis m'n FF games!

    :mad:
     
  8. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: FFX is waarschijnlijk het meest belabberde FF deel ooit. Parkinson-personages, oninteressante plotlijn (als het nog meer op Romancing SaGa gaat lijken wordt ik gek) en een complete afwezigheid van vrijheid. Zonde. De hoogtij dagen van VI en VII liggen definitief in het verleden ben ik bang.

    En Blitzball is nog irritanter dan Triple Triad of Tetra Master.

    [edit] Sorry, vergat even deel VIII, dat blijft gewoon slechtste FF qua verhaal.
     
  9. The Raven

    The Raven The Angel Of Death

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er mij nu niemand helpen :confused:
     
  10. krafty

    krafty Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    check gamespot ff voor een walkthrough .

    dat parkinson effect is iid jammer maar voor de rest is het echt een heel mooi spel dat met veel sfeer en fantasie in elkaar is gezet .
     
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch wel jammer als ik dit lees, dat ik geen PS2 heb. FF is altijd top geweest en nu moet ik dat missen ....:mad:

    Ik heb geen duiten voor een PS2
     
  12. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het totaal niet mee eens maar goed. FFX is een aardig spel, maar z'n 2 voorgangers zijn beter. Hopelijk wordt deel 12 er weer een van kwaliteit.
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm... eerlijk gezegd vind ik FFX behoorlijk goed. Okee hij is wat te gemakkelijk in vergelijking met andere delen, maar voor de rest vind ik hem prima. Alleen dat Blitzball was absoluut zwaar irritant. Geef mij dan maar liever Tetra Master, daar was ik gewoon echt verslaafd aan geraakt. FF VIII heb ik onlangs via X-Bazar gekocht dus die ga ik later nog wel even checken. FFVII en FFIX blijven echter mijn favorieten.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    K vond FFVIII juist wel cool verhaal hebben en ook die blade van squall was prachtig.. ok ok VII is beter :) maar k vindt VIII absoluut niet slecht

    /weetje: mijn avatar is een anime versie van squall uit VIII
     

Deel Deze Pagina