1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] True Detective

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jan 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de pilot gezien. Zeker niet verkeerd en erg nice acteerwerk. Ben ik de enige die Matthew soms op Quinn uit Dexter vind lijken? :)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha ik mis echt teveel bij deze serie.

    Grasmaaier gozer totaal geblocked uit mijn geheugen. Steve Geraci kende ik ook al niet meer. En wist niet meer dat Rust die cops een aanwijzing had gegeven naar een kerk (?) geen idee wat voor aanwijzing dat ook moet zijn geweest.

    Zo mis ik wel de belangrijke dingen. :+
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Bij die Geraci moest wel even de knop om. Had hem net gezien in Orange is the new Black als door lesbiennes geobsedeerde gevangenis medewerker :D
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Yellow King teaser aan begin van seizoen

    [​IMG]

    Notice King. :D
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha damn.
    Spoiler misschien Fii? :)
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha super vet!

    Ben benieuwd hoe het gaat eindigen, er moet veeeeel afgesloten worden in 1 aflevering.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat valt toch wel mee?
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nou ja, ze zijn dichtbij. Maar de afgelopen aflevering voelde zo erg als een nieuw begin dat het einde nog ver weg voelt.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij moeten ze alleen nog
    de grote man ontmaskeren en daartoe is de eerste stap duidelijk al gezet. Daarmee is dan veel afgehandeld, zoals Rust die onder verdenking staat bij de politie.

    En verder...niet echt toch?
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik had verwacht dat er wat meer achter dat hele Carcossa gebeuren zat, maar dat zal dan wel niet
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja als het allemaal echt

    een state-wide complot is, zal het allemaal wel wat lastiger gaan.

    Wel een saillant detail trouwens dat McConaughey uitgebreid God bedankte voor zijn Oscar. :lol:
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ die spoiler: Ja, da's waar, maar dat kan ook met enkele pionnen opgelost zijn natuurlijk.

    @ dat laatste: Ja, jammer... Is wel weer een extra veer in de reet voor 'm, want dan acteert ie dus echt :9
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha precies wat ik dacht.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Episode 3 net gekeken...

    Wat iedereen al gezegd heeft, Rust is echt geweldig. Wat speelt die Matthew verschrikkelijk goed in deze serie zeg. Totaal niet zoals in films, amper terug te herkennen eigenlijk. Begrijp ik goed dat deze serie maar 8 episodes zal kennen?
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 2 word met twee andere redelijk grote acteurs als het goed is en een nieuw verhaal.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ben benieuwd. Die Matthew Mconneghey (sp) overschaduw je niet zomaar als acteur. Wat speelt hij subliem zeg, vooral tijdens die testimony scenes. Zonder hem zie ik het al snel een stuk minder zijn.
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij speelt ook erg goed in Mud vind ik (ik vind het wel een goede film ja :D ) En ik ben ook erg benieuwd wat een 2e seizoen gaat brengen. Want ik ben al helemaal into Rust en Marty, en dan een 2e seizoen met andere acteurs... ik vind het wel gewaagd en wacht maar af... In ieder geval nog 1 ep gigantisch genieten, en dan alle eps in 1 x terug kijken voor het totaal plaatje \o/
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond Mud ook een vermakelijke film. Maar idd..Harrelson en Mcconaughey samen zijn geweldig. Jammer hoor dat het maar 8 episodes zijn. Zo heb je superveel series die 10+ eps hebben en meerdere seasons..en dan is een geweldige serie zoals dit maar 8 episodes en ookmaar 1 season met die twee. Ah well...whatcha gonna do? :mad:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik vind het prima eigenlijk, spanning blijft goed en nu hebben ze alles zowat aanbod kunnen brengen. Volgend seizoen sowieso Michael Fassbender!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net ep 4 en 5 gekeken....steengoede serie zeg. Het zijn op zich allemaal bekende dingen...maar om een of andere reden echt spannend en gewoon superboeiend. Ik blijf er ook bij...Matthew en Woody zijn subliem hier.

    ep5

    Ik hoop zelf niet dat Rust uiteindelijk gewoon net zo'n psycho lijkt te zijn. Dat wilde deze ep je wel echt doen geloven. Vooral die twee detectives, met over hoe Rust over het leven praat en dat dat alles behalve stabiel is etc...maakt hem natuurlijk niet gelijk een Ledoux of Yellow King achtige dude....

    Hoe dan ook....jullie weten al meer en ik ga zsm verder kijken. Nog maar 3 te gaan voor moi.
     

Deel Deze Pagina