1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Grappig! Er is een uitstekende post op EVO-WEB van ene Henry's Hand en die kwam met een goed onderbouwde conclusie dat PES 5 erg veel leek op PES 2014, maar dan met meer gelimiteerde passing.
    Ook schrijft hij dat PES 2014 CPU meer gevarieerd aanvalt als je passing op twee bars zet.
    Het is een lang stuk, maar zeer de moeite waard en daarom plaats ik het hier in quote's:

     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    it makes sense, ik heb een aantal artikelen gelezen waarin stond dat PES2014 helemaal from scratch was opgebouwd, maar dat gevoel heb ik nooit gehad. het viel mij juist op bij eigenaardigheden, dat ik dacht van: hmmm, wel heel toevallig dat ze precies diezelfde fout gemaakt hebben... het is wel opmerkelijk dat deze persoon de overeenkomsten gevonden heeft in positieve zin. de game wordt niet alom gewaardeerd (waarschijnlijk met name door de slecht uitgewerkte online functionaliteiten), maar mijn ervaring is ook dat heel veel zaken gewoon erg goed zijn, en gameplaywise misschien wel het beste wat PES ooit te bieden heeft gehad. ook dat versterkte mijn vermoeden dat het niet 'from scratch' kon zijn opgebouwd, maar een opsomming van wat goed was in voorgaande delen. dat het praktisch een blauwdruk is van PES5 is interessant, maar ik ben niet doorgewinterd genoeg om deze conclusie zelf te kunnen trekken...
     
  3. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen gestopt met pes? Zo stil :) Is er sprake van nog een gameplay patch of vindt konami dat de game zo voldoende is afgewerkt?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die patch ( 1.06 ) zal zeker komen. Die is er al voor de PC en die werkt prima. Ik heb ook de PC-versie en er zijn een hoop dingetjes verbeterd. Zo is de camera bij 11 vs 11 online nu goed en zonder deze patch heb ik al van verschillende kanten gehoord dat de online verbinding op de Xbox en PS3 nu lag-free is.
     
  5. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben bezig aan een ML offline maar ik krijg er geen zicht op hoe je best spelers in vorm en tevreden houd. Zit er wel een systeem in of kiest PES willekeurig wie rode en oranje pijlen krijgt? Ik win daarnet een topper waarin men spits 3x scoort en de wedstrijd daarna is ie uit vorm(paarse pijl).
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij zijn die pijlen inderdaad willekeurig.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn er nog mensen die pes met plezier spelen? Of wachten jullie allemaal op 2015 next gen?

    En zijn er al option files te downloaden?
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    af en toe nog maar ik had verwacht dat ze het beter gingen patchen. Niet dus.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami kan hier wel van leren dat er wat mis is met het spel.
    Ik heb nog niet eerder zo'n terugloop in interesse gezien als bij deze PES.
    Eerst die download problemen van die DLC, toen dat camera-standpunt bij 10 vs 10 dat miste en nu weer een beloofde patch die niet verschijnt.
    Hoe moet je meer je best doen om je product in de vernieling te werken?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Sinds PES4 elk jaar blindelings gekocht. Nu niet meer.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    PES is voor mij klaar, een grote oplichterij daar.


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Na de demo, die ik leuk vond, een kans gegeven, maar het is gewoon een miskoop geweest.

    PES4 en 5 waren geweldig. Daarna is het helaas helemaal verkeerd gegaan met PES.

    Tenzij er wonderen gebeuren zal ik geen nieuwe game in deze reeks meer kopen.
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  14. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ook klaar met PES.

    Voor het eerst FIFA (14) sinds FIFA 2008 op pc, maar is ook niet foutloos.
    Nooit zo weinig uren op de XBOX gemaakt als dit voetbalseizoen :mad:
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds kort krijg ik geen punten meer in de online competitie. Normaal krijg je altijd punten na een gewonnen of verloren partij om transfers te betalen, nu krijg ik al een paar potjes niks.. Is dit een bekend fenomeen?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien een nieuwigheid na de laatste patch...?
    Ik weet wel dat ze wat aan cheaters gedaan hebben, misschien hebben ze om die reden punten afgeschaft. Ik raad er maar naar, ik weet het niet.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou kunnen, afschaffen zou wel vreemd zijn want dan kan niemand meer spelers kopen.

    Weet jij waar dit soort problemen besproken worden? Een of andere PES community? Ik zal vast niet de enige zijn.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Bizar, ik vind nergens andere mensen met het zelfde probleem. Ook op twitter niet. Raar spel.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien is er een foutje ingeslopen. Probeer het spel eens opnieuw te installeren...
     

Deel Deze Pagina