1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Plants vs Zombies: Garden Warfare

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 19 jan 2014.

  1. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Het levelen van de characters is wel leuk om te doen, maar ik begin er een hekel aan te krijgen dat je voor sommige challenges wel PvP móet doen. Daarnaast is er geen co-op mode voor de zombies.

    Nu weet ik wel dat er items zijn om challenges te skippen, maar die heb ik nog maar 1 keer gekregen in een pack. Zijn die alleen beschikbaar in bepaalde packs of in alle?
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    In alle packs. Heb er zelf nu iets van dertig ofzo. Je moet een beetje geluk hebben. Had in een pakje van 20.000 10 van die skips
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het principe nog niet na een paar "potjes".
    Je wordt in een map gegooid en je dient gewoon zoveel mogelijk zombie kills te halen ofzo?
    Ik ga continue dood :+
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, of je hebt een mode waarbij je je tuinen moet gaan beschermen tegen de zombies en andersom zombies slopen de tuinen en de planten moeten weer de tuinen beschermen, dat het niet kapot gemaakt word. Als dit gebeurd dan ga je weer een stuk verder in de game (Speel je weer een map verder vrij) nieuwe tuin om te beschermen. Het is een beetje zoals Battlefield 4 A/B/C/D overnemen, maar dan leuker. _O_
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    leuk spel, vermaakt goed.

    Kan het wel uren spelen vooral de single player met andere mensen.
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je niet solo spelen? ik weet nog niet echt hoe ik alles moet doen, en de andere players killen alles voor mn neus weg =(
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    garden ops> easy> private match

    Dit is de makkelijkste manier om even te oefenen
     
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik het gewoon beter moet leren kennen, want ik zeg nu nog niet meteen wauw tegen deze game
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit moet naar de PS4 komen :D
     
  10. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt ook vast wel, dit is een tijdelijke exclusive.
     
  11. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft PopCap mij gehoord!

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=103544522&postcount=1134
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, ik vond de zombies altijd al een beetje zwakker dus die buffs zijn wel nice.
     
  13. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    wat betekent die falloff distance. Speel namelijk altijd als marine biologist
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Op grotere afstand doen de 'kogels' minder schade, daar duidt de falloff distance op.
    Vervolgens kun je deze zin op 2 manieren interpreteren, maar ik denk dat het wapen zwakker is geworden (op een kleinere afstand alsv oorheen is al sprake van 'zwakkere kogels'..

    Hebben ze de distance reduced, of de falloff...
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep, daar lijkt het wel op. hogere rate of fire, maar iets minder afstand. Op zich voor een wapen wat een soort shotgun is vind ik het niet zo heel erg.
    Rate of fire is wel hoger dus op korte afstand heb je daar weer voordeel van.

    Uiteindelijk maar gekocht op de 360 en het is erg vermakelijk, alleen wat zijn die EA servers weer bagger zeg. Vanavond anderhalf uur gespeeld ofzo en tot 5 keer toe disconnects met EA servers gehad. Toch vreemd aangezien andere games en mij pc ook geen last hebben van internet problemen. EA leert het ook echt nooit.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Op de X1 anders ook amper last van.
     
  17. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    In de eerste zin heb je gelijk maar ze hebben het reduced. Dus het betekent juist dat je projectiel op grotere afstand meer schade doet als voorheen. Dus op 20 meter bijv. deed hij eerst 15 en nu 20% damage.

    De Scientist vond ik eerst maar vreemd, maar nu is het mijn favoriete character. Je kan teleporten en vrij makkelijk meerdre mensen afknallen met de shotty. En je kan jezelf ook nog healen! :D :lol: Wat wil je nog meer. Zelf kan ik hier veruit het meeste kills mee halen.

    Hier nul serverproblemen op de 360, werkt als een trein en heb al heel wat uurtjes gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren weer even gespeeld en toch weer 2 keer een disconnect met de EA server. Het was toch echt niet mijn verbinding lijkt mij aangezien ik in een party zat en daar geen problemen mee had. Misschien is het net het tijdstip dat ik speel.
    Neemt verder niet weg dat ik mij wel vermaak met dit spel. Toch een stuk leuker dan ik had verwacht.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik DC hem ook iedere keer na de wave mode.
    Geen points voor deze jongen iig ;(
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vandaag weer een paar potjes gespeeld en dit keer geen disconnects. Dus dat is mooi.
    En ik vermaak mij zeker nog wel met het spel, enige nadeel wat ik eigenlijk zie (naast de disconnects) is dat de matchmaking vooral in graveyard vs gardens nogal slecht is. Het is mij nu toch al te vaak gebeurt dat de ene kant duidelijk meer spelers heeft dan de andere kant. En zeg twee spelers meer aan één kant kan nog, maar net zat ik in een match die startte vanaf het begin en mijn groep had gewoon de helft van de spelers. Dan kun je die ronde gewoon meteen al vergeten. Hier moeten en kunnen ze wel iets aan doen.
    Maar nog steeds voor het geld een erg leuk spel om te spelen.
     

Deel Deze Pagina