1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Als PayPal geen geld va je rekening kan afschrijven en dus MS ook geen geld ontvangt kun je dus niets meer kopen, logisch toch. Het heeft er dus alles mee te maken.
    Ik heb het nu bijna voor elkaar, m'n openstaande betaling naar MS is net afgeschreven, of iig daar heb ik net een melding van gehad via PayPal. Ik denk dat ik TF nu ook gewoon kan kopen, dit heb ik nog niet geprobeerd.
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet geprobeerd Titanfall te kopen via de One zelf, krijg dezelfde melding als bij xbox.com
    Heb gisteren ook flink lopen rotzooien op xbox.com en paypal.com...dus of ik het er nu beter op gemaakt heb.

    Btw, even voor de duidelijkheid :)
    Nu vind ik de website van paypal al niet super overzichtelijk, maar ik heb hier een wijziging doorgebracht:

    Paypal.com:

    Profiel>Meer Opties>Rekening gegevens>Vooraf goedgekeurde betalingen>Microsoft>
    - Primaire betaalbron: PayPal-saldo ( Kan blijkbaar niet aangepast worden, want Primaire betaalbron is toch echt mijn bankrekeningnummer. )
    - Alternatieve betaalbron Visa creditcard ( Al gewijzigd in Bankrekeningnummer, maar melding bleef komen.

    Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat de problemen bij MS liggen... maar wie weet heb ik nu zelf wat verkloot haha
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Zie je bij je rekening nummer niet dat je nog iets moet verifiëren? Dat was bij mij het geval.
     
  4. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik accepteer niet dat iemand automatisch van mijn rekening kan afschrijven. Ik zet een bedrag op mijn paypal met ideal en daarmee betaal ik zaken online (sinds fiasco sony van paar jaar terug geen vertrouwen meer in welk bedrijf dan ook).
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, ook gedaan :)
    Probleem nog steeds hetzelfde
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem, krijg steeds via paypal de foutcode PBR9002. Heb nu ook al mijn rekening opnieuw bevestigd en nog steeds werkt het niet. Bij mij had ik ingesteld dat het geld van mijn rabo rekening werd afgeschreven, en dit werkte nog gewoon tot 10 dagen geleden. Heeft iemand al uitgetest, die hetzelfde probleem had, of het downloaden wel werkt als je eerst geld op je paypal zet via ideal. Zonde omdat zelf uit te testen, omdat het anders weer halve week duurt voordat t geld weer teruggestort wordt naar mijn rabo.
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Iedereen heeft hier nu last van
     
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja dat zie ik, dat er meerdere mensen hier last van hebben. Maar mijn vraag was of het nog uitmaakt of er 0 euro op je paypal staat, of dat hij wel werkt als het goede bedrag voor het spel op je paypal-rekening staat?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maakt niet uit.
     
  10. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Zit nu ook op tweakers te kijken, daar zeggen ze dat je het beste bij amazon kunt bestellen(heb zelf helaas geen cc, dus valt af) of via offgamers en daar gewoon giftcard bestellen. Alleen omdat ik dus geen cc heb, moet ik dus 75 dollar aan giftcards bestellen. Kan nergens andere site vinden waar ik een 60$ card kan kopen met paypal of ideal.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Target.

    http://m.target.com/s?category=0|All|matchallpartial|all categories&searchTerm=Xbox giftcard
     
  12. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Super bedankt voor de tip! Alleen 1 vraagje nog voor ik de bestelling rondmaak. Ik heb nu 0 euro op mijn paypal staan, gebruik het nooit alleen voor kopen van digitale games. Alleen nu krijg ik 2 opties namelijk: credit card toevoegen en geld aan rekening toevoegen via bankrekening (6-10 dagen betaling). Maar als ik nu geld via ideal op mijn paypal zet. Wordt er dan wel direct betaald aan target zodat ik mijn code meteen heb?

    Edit: omdat er ook boven staat deze webshop accepteert geen niet-directe betalingen. Dus als ik 47 euro op paypal zet via ideal, is het dan wel een directe betaling?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Geld is meteen beschikbaar.
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Als je het via iDeal naar je PayPal boekt dan staat het een minuut later op je PayPal. Ik weet alleen niet hoe snel je de code van target krijgt. Ik heb hem nog niet, maar heb hem ook pas 10min. geleden besteld. Zou me niets verbazen als het ook weer een dag duurt :x

    Update1: Net de orderbevestiging gehad van Target, hier staat in dat het normaal niet meer als 4 uur duurt.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Weten jullie dat wel zeker dan dat ik kan gaan betalen als ik dat geld erop zet.

    Dat staat bij mij in een geel vakje bovenaan in het scherm als ik een betaalkeuze moet maken.

    @Ron: die code kan binnen 4 uur komen staat er ook, meestal heb ik ze wel met max 10.
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Welke webwinkel Ajax? Target? Dan ja!
     
  17. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Oke top! Ben benieuwd dan, net geld overgeboekt met ideal. Duurt alleen nu weer een eeuwigheid voor het op mijn paypal staat, zul je altijd zien8). Vorige keer stond het er met 2 minuten op. Hopelijk kan ik zo dan eindelijk eens titanfall downloaden:+
     
  18. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ms punten gekocht t.w.v. 77 euro maar kwam er achter dat hij nog niet op ierse marketplace staat, morgen avond pas. Wilde nu switchen naar Duitse marketplace maar dan moet ik eerst credit card toevoegen ook al wil ik betalen met mijn MS account punten? peggle 2 tijdje terug wel via ierse marketplace gewoon kunnen kopen. iemand die mij kan helpen aub.

    EDIT:

    Nog iets ergers ik heb xbox punten gekocht. Eerst activeerde ik die via mijn xbox (die op ierland stond) en kocht ik peggle. vandaag heb ik die geactiveerd via xbox.com maar nu blijkt dat je twee accounts hebt een NL en IE. (zie je bij billing info op xbox.com) op IE account staat 2 euro en op NL account 77. Maar NL account kan ik online niet bij Xbox One marketplace omdat niet beschikbaar is, hoe kan ik dit geld terugvragen of transferen naar ander account?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  20. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn nog dicht :mad: Bedankt voor je hulp. Maar aangezien ik Titanfall vandaag wil en hij pas vannacht in Ierland uitkomt, moet ik dus op een duitse marketplace mijn code redeemen? Alleen nu moet ik in Duitsland per sé credit card toevoegen en zie ik geen andere opties. Of gaan die weg als er genoeg geld op het duitse staat? en is titanfall dan in het duits of engels?


    EDIT:

    Opgelost door 100 e nu op Duitse marketplace te redeemen. Zit nog wel met 77 euro op NL account dus hopen dat ie snel hier uit komt anders zonde van het geld. Dus voor mensen die punten redeemen, doe dit via xbox op welke marketplace je wil en niet via xbox.com dan komen ze op NL sub-account terecht waar ze nutteloos zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014

Deel Deze Pagina