nee dat is de scaling toch? ik zal s even kijken op die detail pagina, dacht dat ik dat al gedaan had maar misschien heb ik er overheen gekeken
Vanavond kunnen oppikken bij de mediamarkt Hengelo. Geweldige game tot zover, gaat als een speer Zojuist aangekomen in Lost Bastille
Mensen die al wat verder zijn, hoe is de framerate? Beetje stabiel en geen Blighttown taferelen? De hele grafische downgrade boeit me weinig, zolang het spel maar lekker draait eerlijk gezegd. Kan overigens niet wachten om morgen eraan te beginnen. Zowat de enige game dit jaar die ik ga halen denk ik.
Ik heb nog geen enkele framedrop meegemaakt, overigens ziet het spel er erg gelikt uit imo. Het kan best dat het grafisch t.o.v. de demo gedowngrade is, maar qua sfeer zie je hier niets van terug. De lighting enz is prachtig.
Vandaag behoorlijk wat gespeeld en speelt weer heerlijk weg! Laatste 2 uur vast gezeten bij een boss en maar gestopt voor vandaag..
Eurogamer heeft een uitvoerige walkthrough/guide en hints en tips online gezet. Handig als reference ... http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-13-dark-souls-2-walkthrough-and-game-guide
Beetje hetzelfde verhaal met de laatste Brothers in Arms game. Ik had toen ook alle tijd, net als een goede kennis van mijn broertje. Ik had er een week voor nodig, hij doet het in nog geen twee dagen, de hele game, en ook nog eens op hard. Godverdomme!
Heiligschennis om een guide voor Dark Souls te gebruiken! Alhoewel ik mezelf er ook voor sommige dingen aan schuldig heb gemaakt. Ik weet nog dat ik cursed raakte door die kutkikkers in de Depths en bij god niet wist hoe je van een curse af moest komen.
pursuer down \o/,... nog ff flame sword ophalen en door naar nieuw gebied. Ik probeer elk gebied helemaal te ontdekken voordat ik naar nieuw gebied ga.... zwaar verslavende game weer
heb je de pursuer ook al gedaan en alles bekeken in forest of giants?? (heb je dan vlot gedaan,.. zit er nu 6/7 uur in, bijna helemaal klaar met forest of giants, ben wel iemand die alles wil zien btw)
Ik ben benieuwd naar degene die de Black Armour editie hebben en die dlc code hebben gebruikt (met die extra wapens en schilden), ben je dan niet gelijk te overpowered in het begin, of zijn die extra wapens/schilden niet heel sterk?
Black Armour editie viel zojuist op de mat Damn wat een zwaar hoesje! Kan je straks meer vertellen dus
Nog uurtje werken, ga ik naar de mediamarkt 44 euro! Geen idee welke versie maar zien we dan wel weer.
Half uurtje werken, langs de coffeeshop en dan richting Edam... Gamen als een malle Edit: Starten maar