1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... sorry heren. Dikke stroomstoring gehad in de wijk :mad:
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag ook Titanfall, helaas nog niet aan toegekomen, maar voeg mij ook maar toe. Wel zin om met paar NL'ers te gamen.

    GT: Mr Seventeen
     
  3. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag lekker geboost. 2e gen level 20. (gisteren 12;30 begonnen). K/D tegen personen 3.2 en tegen bots 8.7 . 81/93 gewonnen. Paar keer met paar man minder verloren, met volle lobby en vrienden nog niet. Elk speltype heeft wel iets en variety is erg leuk omdat je dan logischerwijs alles krijgt. Wat ik echt heel tof vind is dat je de titans gewoon kan ontwijken als je wil. Ga ook niet te snel als pilot op Titans af is mijn advies! Maar misschien wel de belangrijkste tip: speel hoog in de levels. Dit geeft je een gigantisch voordeel t.o.v. de rest. Probeer ook tactisch om te gaan met burn cards. Zet je titan burn card meteen in bij CTF en je hebt al 1 gratis vlag. Verder speel ik alleen maar met de Ogre titan aangezien deze ''overpowered'' is t.o.v. de rest. De maps zijn echt briljant. Elke map heeft wel iets. Vind die ene met dat skelet het minste (heeft ook veel framedrops). Rise CTF is een van de gaafste modus. Wanneer je daar de vlag hebt kun je zo lekker wallrunnend naar je eigen kamp terugkomen. Sinds CoD4 is uitgekomen is dit toch echt de beste shooter qua balans en maps.


    edit:

    de belangrijkste tip is natuurlijk om een silencer te gebruiken, zeker op je carbine. Ga maar na voor jezelf, 80% van de kills die je maakt komt omdat je een rood puntje op de map ziet. Doordat het ooit lastig is minions en mensen uit elkaar te halen heb je een voordeel t.o.v. de tegenstander. Maar op de hemlock bijv. kan je het beste niks zetten, starbust maakt hem te onstabiel en silenced te zwak. SMG zou ik wel silencen. Wat me opvalt is dat ik volgens mij pas 1? keer gesniped bent, niemand doet dat blijkbaar.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    2e deel van de Campaign er bijna op zitten, gelukkig.
    Waar ik eerst hard faalde, doe ik dat nu nog :D nee gaat steeds iets beter.
     
  5. xxWUPPIExx

    xxWUPPIExx New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen aan het huishouden in titanfall nu ?
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    No heeeeel even
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat CTF toch wel de mode is waar ik het beste in ben. Mijn K/d is vandaag omhoog geschoten, dat in combinatie met een paar flag captures = een heleboel exp en MVP's. Helaas speel ik alleen op de PC, en soms zit ik echt in baggerteams.

    Ik gebruik vooral de Stryder, in combinatie met Electric Smoke, Triple Threat, Cluster Missile en Fast Autoloader vind ik hem echt super. Soms is het een beetje kamikaze wat ik doe, maar mijn titan kills liggen geregeld rond de 10 per game (tenzij ik van die rondes heb waar ik alleen maar assists krijg :+). Een vaste Pilot loadoud heb ik niet, hoewel mijn anti titan weapon altijd de Mag Launcher is. Dat ding doet zo lekker veel damage!

    Vanavond ook een paar rondjes Last Titan standing gedaan, wat een baggermode. Twee teams tegenover elkaar en geen van de teams valt aan, een beetje campen vanaf de spawnplek. Natuurlijk, als je met een paar mensen samen speelt kan het wel een leuke mode zijn, maar met randoms? Nee niet voor mij.
     
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb gister een aantal leuke potjes gedaan in Last Titan Mode. Dit is gek genoeg de mode waarbij teamplay het belangrijkst bij is, aangezien je niet respawned. Ik had gisteren een team die supergoed op elkaar afgestemd was. 2 ogres die vol erop gingen, met daarachter 2 stryders met die sniper rifles. De andere twee waren atlas met de machine gun. Opzich wel een leuke mode voor tussendoor. Speel namelijk vaak de Variety pack
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    heey ben inmiddels ook inmiddels G2 :+
     
  11. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Imho beste loadouts

    Pilot loadout:

    - Carbine met silencer en hcog
    - wingman
    - cloak
    - minion detector (deze boeien allemaal niet)
    - sidewinder (veruit effectiefste anti-titan weapon)
    - enhanced parkour kit
    - frag grenades

    Titan loadout

    - 40MM cannon extended mags
    - electrical smoke
    - de perk dat je core het langer doet
    - regen booster
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Snel even het einde er uit geknipt zodat je niet ziet dat je nog even wordt neergeschoten :+

    Maar die momenten zijn heerlijk, triple kill :cool:

    Ook leuk als je zelf een evacuation ship naar beneden haalt, triple kill :D
     
  13. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    By the way, het is ook slim om je trilling van de controller uit te zetten zodat je een betere aim hebt en als button layout: bumper jumper pilot 1 gebruiken. Zo spring je met de linkerbumper en hoef je je vingers niet van de sticks af te halen wanneer je springt. Zo heb je een klein voordeel t.o.v. anderen die dat niet doen.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet dat toch maar eens proberen, je a knop doet dan die ability?
     
  15. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa precies A is dashen in je titan iets wat je minder vaak doet en dus je vingers van knop af kan halen dan springen. Het is even wennen maar doe anders eerst even de training opnieuw met nieuwe lay-out. Het gaat echt veel schelen!
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Kan iemand mij helpen, aangezien ik geen PC gamer ben, ben ik benieuwd of me PC het wel trekt de game. Heb de beta wel gespeeld maar had toch wel last van lag soms of haperingen maar niet altijd.

    Desktop:
    i3 530
    nvidia geforce GT320
    6GB RAM

    Laptop:
    i5 dual
    nvidia gt610m 2GB
    6GB RAM
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Verandert je poppetje ook als je een nieuwe generatie ingaat?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, helaas niet.

    Vanaf de eerste keer dat je in prestige gaat heb je zoiets als 'regen requirements'. Die moet je halen om uberhaupt opnieuw te mogen prestigen. Dit zijn alle challenges die je moet halen voor elke generatie. Misschien ook wel handig voor de openingspost.

     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Thanks!

    Ik had ook een heerlijke run net mijn Titan + XP boost, 30 kills en 6 deaths, 30.000 XP :cool:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Impression na een week spelen van Jackfrags.

     

Deel Deze Pagina