wat heb ik nodig om perfect te kunnen gamen???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Badkiller, 24 jul 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik wil perfect kunnen gamen maar heb daar dus wel een paar technische stuff voor nodig(bijvoorbeeld dolby digital bla bla bla|:- :confused: ???)

alleen ik weet niet wat, ik ben er niet zo bekend mee misschien dat sommige mensen me dat kunnen vertellen??

(bijvoorbeeld:

-TV = bla bla bla (lcd of tft (ofzoiets:confused: ) en hoeveel inch is ideaal..) (oow jah ik wil een soort platscherm ofsow)
    -Geluid= bla bla bla
    -speciale kabels ofsow
    dus vertel me maar

(thanxz)

en ow jah graag de de prijs erbij (hoeft natuurlijk niet precies;)

_O_

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  2. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox en een breedbeeld-tv paar goede games s-controller.

Xbox kopen met dvd-remote, 4 topgames ennog 11 mnd garantie?

Salva

3. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het budget erbij zet kan wel eens handig zijn :D

maar zoiets zou het moeten doen

hoe duur het is weet ik niet

4. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik moet meer technische termen horen anders weet ik ook wel hoe ik het wil bijvoorbeeld kunnen jullie zeggen of het een lcd scherm is ofwat??

5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nee thanx.......
    kheb al een XboX

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je kan t zo duur maken als je wilt, een goede 5.1 set (home cinema set of losse boxenset met ingebouwde decoder) oplopend tot honderden euro's of een losse versterker met boxen voor nog meer vermogen en beter geluid waarin je makkelijk de 1000 euro kan passeren.

een mooie grote plasma tv is wel leuk, kost ook veel, maar het hoeft niet per se plasma te zijn, een mooie breedbeeld tv die dan iets kleiner en een stuk goedkoper is kan ook al prima zijn.

en als je een goede set hebt (versterker en goede boxen bijv) en je wilt t maximale eruithalen dan moet je ook betere (gouden dacht ik) kabels kopen voor minder geluidsverlies etc. het is maar hoeveel je ervoor over hebt

7. Spuit elf

Spuit elf Guest

dit slaat echt nergens op je ken toch zelf wel verzinne hoeveel inch je tv mot zijn enzo get a life

/Mod WAAR SLAAT DIT OP? Deze jongen stelt toch een fatsoenlijke vraag?!? Jij doet je naam wel eer aan, hè |:-

Als je voortaan nog zoiets nuttigs te melden hebt, meldt het dan niet hier :{

Gewijzigd door DarkwingDuck

8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik had getypt dat ik er niet bekend mee ben, ik vroeg ook hoeveel inch ideaal is

en als dit respect voor anderen is..............

9. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je maar 's bij beuk thuis gaan kijken of quack:p, heb et zelf nog nooit gezien maar volgens mij is het daar echt mega veet hoor!Dit omdat zij hun installaties heel vaak updaten en zow altijd de beste(vetste??) shit in huis hebben:D

ennuh, modjes, gaat dit niet beetje richting opsomtopic, of moeten mensen gewoon hun motivatie erbij gaan geven??

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    geen motvatie maar termen..........

ik hoef geen hele lijst kbdoel ik wil alleen wete wat echt heel goed is

thank you.....

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Een 72 cm breedbeeld 100hz en een vlakke beeldbuis. (als je 82 cm hebt word het zo uitgeropt, tenzij je er 10 meter van af zit) :) Koop een goeie 5.1 versterker die ook DTS kan draaien. Koop daarbij goeie boxen dus geen flut dingen die maar een kilo wegen. Maar boxen die rond de 8 tot 10 kilo wegen. Dan weet je tenminste dat er wat kwaliteit in zit. Als je 5.1 boxen wilt hebben raad ik je de pascal speakers van Sony aan. Zit een erg goed geluid in, en de subwoofer is echt top, dus geen gore bassen maar goed diep. Koop verder nog een relaxte stoel, en je moet je xbox op de RGB scart aansluiten voor optimaal beeldkwaliteit, meestal zit er op de nieuwere tv's 1 RGB en tegenwoordig zitten er soms 2 in. Gebruik een advance scartkabel met veel pinnen er in. Dan heb je de minste kans dat de kleuren door elkaar heen lopen. Dat was het wel zo'n beetje :)

12. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    termen?? Nouw, de games ondersteunen alleen DD5.1 dus verder dan dat heeft geen zin, toch??:confused:

edit: maar dat gaat dan alleen over het audio gedeelte..., dus met tv's enzow kan je wel veel termen er tegenaan gaan gooien~.

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    en dat wist ik?????????????????

|:- |:- |:- |:-

14. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    sorry:eek: :'-( :{ , ik zeg al nix meer..

15. tuit

tuit Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens, dit schijnt een goeie games computer te zijn, daar kan je misschien ook wat specificaties vandaan halen; http://www.alienware.com

[Edit] Ik zie nu dat je geen nieuwe computer zoekt, maar hardware voor bij de Xbox, als ik het goed begrijp, dus beschouw de link maar als ter kennisgeving[/edit]

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ga gewoon eens bij de mediamarkt oid langs, we kunnen nu wel van alles gaan opnoemen, maar dat heeft weinig zin als je zelf niet eens weet wat je wilt of hoeveel je er voor over hebt
    heb je grote/kleine kamer ervoor etc
    bij zo een winkel kan je verschillende soorten tv's bekijken, naar audiosets luisteren etc en dat helpt meer bij je keuze. t is maar n optie

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar uur geleden van Fardo gehoord dat Starwars: Knights of the old Republic DTS geluid ondersteund. ;) :)

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    er zijn heel veel mensen op dit forum met goede systemen(aangesloten op de xbox) e.d.
    dus als ik het hier vraag weet ik gelijk wat ik moet pakken....

en jullie hebben er ervaring mee gehad(met de xbox erop gamen) en meningen erover gevormd.....

tja in de winkel is wat anders...

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is heel erg afhankelijk van je budget natuurlijk.
    Kwa versterkers is het mooiste denk ik zelf een Denon versterker (vraag aan beuker sr) Zelf heb ik een pioneer Dolby Digital.. Was toen ik hem kocht iets van 325 euro. Wat voor versterker je koopt zorg in ieder geval dat ie een optische ingang heeft.
    Kwa boxen is er een enorme ruime keuze. Met een middelmatig setje surround boxen kom je al een heel eind. Maar koop je b.v. een dure versterker dan zou ik ook voor een hoge kwaliteit boxen gaan. Hoe dan ook ideaal in beide gevallen zijn boxen met houten behuizing. Plastic klinkt gewoon als.... ja plastic eigenlijk.
    Kwa t.v.. Zelf heb ik geen breedbeeld.. maar een 87 cm normale tv. reden hiervoor is vrij simpel.. als ik die t.v op breedbeeld zet heb ik net zo'n groot formaat scherm als een 500 euro duurdere breedbeeld t.v.
    Een beetje flinke normale t.v. heb je tegenwoordig al voor pak m' beed 700 > 1000 euro. dan heb ik het dus over een 80 cm+ t.v (je moet wel een beetje shoppen daarvoor)

20. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de kamer waar je speelt? Als je een te grote tv hebt is het ( naar mijn mening ) ook niet goed dan word je opgeslokt door het beeld en dat vind ik waardeloos.. Het is maar ent wat je uit wil geven heb je duizenden guldens over voor een goede geluidsinstalatie moet je een B&O set kopen maar die zijn onbetaalbaar.. Wil je er amar een paar 100 euro aan uit geven moet je kijken in folders van bv ITS die hebben wel leuke installatie's staan... Ik heb zelf een Dolby Prologic set staan van Bosse bevalt erg goed... Het ideale geluid krijg je niet denk ik of je meot zo'n kamer hebben als op de vorige bladzijde dus dat je 2 boxen naast de tv heb en 2 naast de bank op oorhoogte.. Hoeveel heb je er voor over?
    EDIT: Plasma en LCD tv's zijn nog niet zo goed in mijn mening.. vaak als je er schuin voor zit zie je delen van het scherm niet dat valt weg... ga gewoon een keer naar een winkel en zoek het allemaal uit

Deel Deze Pagina