1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gelukkig niet. Ga maar Nickelodeon kijken :emo:
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Holy shit, wat een spel dit. :lol: Ik heb in dit spel meer gelachen dan bij de laatste 3 seizoenen South Park bij elkaar. :9
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is het trouwens verstandig om al je junk gewoon te verkopen of kun je er later in de game nog iets mee?
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je kunt er niets mee, dus ik verkoop alles. Als je niets verkoopt gedurende de gehele game krijg je hier overigens wel een achievement voor, dus mocht je deze nastreven dan zou ik het pas verkopen na het einde van de game (bij de verkoop van 300 junk krijg je namelijk ook een achievement).
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Neuh achievements interesseren me geen bal, snap niet waar mensen de tijd/zin weghalen.
    Jeuh ik heb een plaatje haha, nee de flippotijd heb ik wel gehad :+
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Flippos waren wel aswome tba. ^^ Ik vind het leuk dat je kan zien via achievements of iemand de game heeft uitgespeeld en op welke moeilijksheid graad.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Exploren blijft ook zo vet in deze game. Heb je ergens een sleutel gevonden, kan je eerst het halve dorp door om het huis te vinden waar die op past. En sommige huizen bevatten dan hele leuke personages. :lol:
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik ben sowieso een sucker die bij het verkrijgen van een nieuw item, welke je toegang geeft tot andere gebieden, eerst weer heel het dorp af gaat struinen.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Uitgespeeld, mis nog wel wat chinpokomon, denk dat ik nog een playthrough doe als jew :)
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga hierna nog wel een playthough met een missable guide erbij doen, haal ik nog wat tijd uit die 44 euro die ik ervoor betaald heb :+
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    True :)!
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Is de game aan te raden als je wel South Park fan bent maar turn based RPG's absoluut haat?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hater!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat turn based valt reuze mee, het is bij lange na geen FF of Civ game, ook al is Civ niet echt een RPG. En de game is in dat opzicht zeker aan te raden.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mwah, als je het echt HAAT, zou ik misschien even wachten, tot ie goedkoper is en een minder groot risico op een miskoop.

    Het is zeer zeker een leuke game, vooral voor de South Park fans, want er komt gewoon zeer veel van de show in deze game terug, en de humor is ook typisch SP, maar de gameplay (fights) kan idd wel snel wat eentonig en voorspelbaar worden...

    Gelukkig is er dan nog wel een beetje de noodzaak om de aanvallen goed te 'timen', zodat het niet te saai wordt, maar het is dus wel echt turn-based.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hier zit ik ook, misschien nog even wachten?
     
  17. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    paar backstabs als thief werkte daar prima bij mij... verder geen specifieke tips i guess
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die koffie geeft je 2 acties per beurt, dat kan veel helpen.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit idd! En ik spamde met Butters de hele tijd die professor chaos. Hopen op zo'n schild, tegen die schietende FBI gastjes.
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik wil als jew gaan spelen maar dan moet ik counteren maar dan doet hij niks cartman zegt ook niks hebben meer mensen hier last van
     

Deel Deze Pagina