Zou iedereen die meegaat karten zijn voorkeur willen geven qua tijdschema?! Dan kan ik gaan reserveren
Mee eens. Nadeel van (maar) een heat ertussen vind ik altijd dat het eigenlijk vlees noch vis is. Het is net te kort om je terug om te kleden en wat te drinken want voor je het weet ben je weer aan de beurt. Qua begintijd maakt me niet heel veel uit Misschien vóór de middag beginnen en daar wellicht samen lunchen??
Zal ik dan dit doen: 11:45 karten 12:00 tot 13:30 luchen en drinken enz. 13:30 karten 13:45 tot 14:45 drinken 14:45 karten 15:00 napraten, drinken, strategie bespreken van race 's avonds
Heren, schema is anders geworden. Kon niet anders, maar dit is het geworden: Om 12:45 melden bij receptie, zorg dat je optijd bent haha 13:15 Karten 14:00 Karten 14:45 Karten Dan doen we daarna wel ff langer gezellig wat drinken:b:
Ik ga ook mee met Divimus en kijk er erg naar uit ( sorry late reactie maar heb het de laatste tijd druk)
Wie gaan er tot nu tie mee? De lijst: f1freaky AZT B Tender Menno88 Asjemenou75 Divimus Flavourlicious Potje-zout Cees S.? Rynq Nori
Kartbriefing Heren, Ff een kleine brief zodat je wat dingen weet: ● Hoelaat wordt je verwacht?: Om 12:45 bij de receptie, ik sta er al 12:30 ● Zorg ervoor dat je optijd vertrekt, tip: Kijk op www.vananaarbeter.nl voor eventuele werkzaamheden op je route. ● 13:15 eerste kartsessie; ● 14:00 tweede kartsessie; ● 14:45 derde kartsessie.