Gister me cube verkocht dus ben weer eens aan het gamen op me xbox meteen 2 nieuwe games waaronder THPS4 maar ik krijg door dat spel en ook als ik amped en zo echt pijn aan me vinger toppen die knoppen zijn gewoon te klein voor mij denk ik.. is de s-controller hier de oplossing voor?
de knoppen zijn niet echt groter op een s-controller, het is vooral de controller zelf die kleiner is, nuttig als je kleine handen hebt of als je een spel speelt waarbij je snel na mekaar verscheidene toetsen moet indrukken (zoals bij thps)
Absoluut een uitkomst, hoewel de indeling (wit- en zwarte knop) wat onhandig is. De knoppen zijn wat vlakker aan de bovenkant en geven dan ook niet zon puntbelasting op je vingers (zeker handig met button bashen ed)
dat klopt ik had er eerst ook altijd last van dat ik pijn kreeg aan mijn vingertoppen maar sinds ik de controler s heb heb k dr geen last meer van komt vooral omdat de knoppen platter zijn
Vooral de linker Thumb-stick vind IK bij de controller-s fijner (bij THPS) en doordat de a-b-x-y knoppen mooi in een vierkantje zitten, kan je makkelijker combo's maken!
Alleen die puntjes op de thumb-sticks van de s-controller zijn irritant. Schijnen na verloop van tijd pijn te kunnen gaan doen. Dat commentaar kreeg ik in ieder geval bij het gamen laatst tegen wat vrienden (ik de normale controller, zij de s-controller).
Ja alleen om die puntjes op de thumbstick heb ik toch maar niet de s-controllers gehaalt. Die dingen bezorgen je echt blaren op je duimen! Vooral als je zo'n gamer als mij bent, die uren achter elkaar speelt
Even doorbijten dus. Ik hou het voorlopig toch maar bij de gewone controller. Die puntjes mag de visite eraf slijten.
is niet nodig hoor... bij mij zijn ze ook bijna compleet weg... alleen nog ze een kuiltje der in... maar die kleine puntjes zijn zo goed als weg