1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind het op de meeste maps vrij moeilijk om een lange wallrun te maken. De map van de gif is echt easy mode, je hebt ook zat van die kabels waar je gebruik van kan maken. Helaas is het op andere maps een stuk lastiger.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is het eigenlijk ook mogelijk om een private lobby te maken en om dan zelf maps uit te kiezen?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bij Rise is het idd echt ideaal om dit te doen, je hebt er veel profijt van ook dat wallhanging is een top toevoeging aangezien de meeste spelers toch niet naar boven kijken is het easy om hiervan te profiteren met kills.
     
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Tja ieder zijn mening ;). Ik vind de gameplay er wel wat op lijken, soort mengelmoes van halo en cod. Halo is een stuk sneller geworden sinds je daar kunt sprinten. Daarom zeg ik de snelheid komt aardig overeen, cloaken is er natuurlijk ook alleen werkt het net iets anders, en de levels zouden qua level-design zo in halo kunnen zitten naar mijn mening. Maar zo zie ik het:p
     
  6. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat ik de game niet kan testen op mijn PC, beta heb ik wel even gespeeld maar heb niet genoeg de tijd gehad, iemand een oplossing? (min specs heb ik, maar ga niet een game kopen als ik niet weet hoe die draait). Geen demo, geen singleplayer...
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Systemrequirementslab ff googlen
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Precies hetzelfde hier
     
  9. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei, de min specs heb ik, mijn pc kan hem draaien alleen ik weet niet of de game het wel waard is als die niet optimaal loopt.
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk twitch streams?

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Daar heb je toch niks aan 8)
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je ziet dan wel hoe het eruit ziet.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het ging bij hem hoe goed het kon draaien op zijn pc :+
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    En hij heeft de beta gespeeld, denk dat hij in de vervelende situatie zit...


    Misschien gewoon de gok nemen?
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Beta had ik nog wel is framedrops enzo, maar dat schijnt puur in beta alleen te hebben gezeten ofzo. Maar het kan ook aan me pc hebben gelegen.

    Dit is de exacte reden waarom ik console boven PC prefereer
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Pffff, probeer je mensen te joinen, zitten steeds de servers vol. :mad:
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben normaal geen pc-shooter gamer, alleen MMO's. Maar aangezien ik momenteel geen budget over heb voor de xbox one toch de game voor de PC gehaald. Ik speel met een gamepad (xbox 360 controller) en ik had verwacht veel slechter te zijn dan de tegenstanders maar tot nu toe vaker meer pilot kills dan deaths.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is aim assist voor controllers bij de PC versie. :)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus ... wat een hectiek net op Lagoon :)

    Drop m'n Atlas Titan met 40MM Cannon ( burst ). Loop naar de spawn van de vijand en begin gelijk met het leeg knallen van mijn magazijn. Zie in de verte een Stryder Titan weg schieten. Raak hem nog net maar niet voldoende.

    Ik zie op m'n scherm dat een Titan mij locked.Vervolgens springt er een piloot op m'n kop. Electric Smoke enik rooster z'n zak. Daarna nog ééntje. Spring uit m'n Titan, schakel de piloot uit en zie in de verte een Stryder en Atlas op me af komen. Vervolgens begint m'n Titan AI als een malle te schreeuwen. "Warning! You are outnumbered 3 to 1! Critical damage sustained. Seek cover!" Als een debiel ram ik op de X knop om z.s.m m'n Titan weer in te springen. Ik schakel de Stryder uit en de Atlas. Denk ik rustig mezelf om te draaien staat er ineens een Ogre voor mijn neus :+ Die trekt m'n armen van m'n Titan en mept me ermee dood.

    Wat een heerlijk spel tot nu toe. Wat lichte frame drops maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk voegt Respawn nog een X aantal mappen en wapens toe. Of 'n stel nieuwe Titans zou mooi zijn. Nieuw hoeven ze niet te zijn maar een beetje variatie kwa uiterlijk?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is het mogelijk om lobbies te maken en met friends een match te starten.
     

Deel Deze Pagina