1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, dat is niet mogelijk. Je kan wel samen met vrienden joinen en dan een match spelen.
     
  2. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff generation 3 challenges moet je met dat klote plasma cannon gaan schieten en satchel charges. Dat plasma ding is alleen fijn voor schilden eraf te halen maar niet om de kill ''te finishen'' en satchel is camper en wachten tot ze langs komen en af laten gaan. Totaal niet mijn speelstijl en erg saai. Maarja het moet om straks naar G4 te kunnen. Paar potjes onnodig verloren hierdoor (vrienden hebben het ook) en k/d zakt ook naar beneden hierdoor. Nog wel 3.0 dus prima maar zonde dat hij door dit soort dingen zwaar omlaag gaat.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe doe je dat Wall-hanging??
    Vind dat je tegenstanders soms heel makkelijk spot door de kleur boven hun hoofd bij hun naam. Echter soms is dat niet te zien. Komt dit omdat ze dan geschoten hebben??

    Ga morgenavond weer even spelen. Helaas pas de tweede keer, want ben te druk met andere dingen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Pshh, vandaag naar gen3 gegaan, moet (Titan)kills maken met die Rail gun. Wat een onding is dat zeg, ik ga er vanuit dat ik er +-75 moet maken voor 5/5 @ de challenge. Helaas zijn er nog ergere uitdagingen, zo moet je voor gen5 een x aantal airkills maken :+. Maar ik blijf doorgaan, kijken hoe ver ik kom :+.

    De game is nog steeds leuk, speel nu met een aantal mensen van mijn BF clan, en dan domineer je soms het andere team. Niet altijd de leukste matches, wel goed voor de punten :+
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel altijd met die satchel charges. Je hoeft er niet mee te campen, je kan ze ook gooien alsof het granaten zijn. ( alleen minder ver)

    Detoneren kan door x te dubbelklikken. Als je het door hebt wil je niks anders meer, ze zijn veel sterker dan granaten. Je kan er btw ook twee gooien en die dan beide tegelijk detoneren.

    @Bidle: Wallhangen doe je door LT in te drukken. Let er wel op dat je na een aantal seconde naar beneden glijdt. Als je langer wil hangen moet je na een paar seconde even springen en weer LT indrukken. Dan gaat je "hangtime" opnieuw in.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thx, vanavond gelijk even proberen.:)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zonde dat je hele spelervaring gevormd wordt door K/D en prestige :x
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou idd.. is zo'n standaard COD speler die het alleen om de K/D te doen =(
     
  9. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ieder geniet toch op zijn eigen manier van een game. Mij boeit het ook geen reet, maar sommige mensen vinden het leuk om voor resultaat te spelen
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Prima, maar dan moet je niet lopen miepen hier dat je die challenges MOET halen ;)
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik speel ook voor het resultaat ook hoor... maar sommige mensen trekken het wel heel ver. In de tijd dat ik COD nog spelen deed waren het altijd de zelfde gaten die na een paar weken precies door hadden in welke hoek ze moesten zitten en welke wapen dat ze het beste konden gebruiken om de tegenstanders in een knal af te kunnen maken... de standaard campers zeg maar
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb je het nou tegen mij:confused: Ik miep toch niet over challenges.

    En laat die mensen lekker praten over die challenges hier. Houdt het forum lekker in leven :thumbs:

    haha. ja. nou ja. moet eerlijk zeggen dat ik campers ook wel vervelend vind. Zat gister een potje hardpoint domination te spelen en iemand zat helemaal bovenin te hangknifen met een smartpistol (advanced targeting). Hij zat precies op zo'n punt dat je hem niet goed kon raken en zodra je dichterbij kwam knalde hij je neer. Dat vind ik wel vervelend. Maar gelukkig zijn er in titanfall veel manieren om campers te straffen ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk niet. Waarom zou ik dat tegen jou zeggen?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    wow....

    toch maar iets meer wallrunning gaan gebruiken
     
  16. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    epic! _O_
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze bedoelde ik Rivanov. Vond hem wel grappig. :D

     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nice one! :cool:
     
  20. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee winnen is primair en k/d secundair. Heb wel plezier in het spel maar dan moet ik wel winnen. Kan geen plezier hebben in iets als ik niet win. Of dat een goede of slechte eigenschap is laat ik maar even in het midden :p


    Wat vinden jullie eigenlijk de goede en slechte maps?

    Goed: Angel City, Rise (vooral CTF), Fracture, Nexus, Training Ground, Outpost 207, Colony, Overlook, Relic, Smugglers Cove

    Neutraal:Airbase, Demeter, Corporate

    Slecht:Boneyard & Lagoon

    Waarbij mijn top 3: Angel City, Rise en Smugglers Cove is.

    Boneyard en Lagoon hebben sowieso veel meer last van framedrops. Ondanks het tropische sfeertje van Lagoon is de map erg slecht doordat er domme open plekken inzitten.
     

Deel Deze Pagina