1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

  1. Ja, op de Xbox One

    27,3%
  2. Ja, op de PS4

    54,5%
  3. Ja, op de X360

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

    18,2%
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Hoppa :)
    The Last Sinner was echt peanuts. Enige wat ik hoefde te doen was shild omhoog cirkelen en afwachten op opening. Geen een keer geraakt... Nu eens kijken naar die legendary wapens en gargoyles :) Dat gaat een zwaar gevecht worden ben ik bang. Eerste keer goed ingemaakt :p
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Pielius

    je moet met een pharros lockstone die secret door van pharros openen in the lost bastille.
    Vervolgens versla je de bellfry gargoyles.
    Als je hun verslagen hebt zit de key in een chest.
    Met die key open je dus die cell. Maar je opent er ook die 2 gesloten deuren mee net voordat je die sinner boss verslaat.
    Voordat je zegt maar die boss area ingaat heb je links een trap met een deur en rechts. De bastille key opent die deuren ook.ohja hij opent ook die deur waar die exploding zombies zijn in die water area in sinners rise.
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, net een Dark Souls weekendje achter de rug. :+

    Ondertussen er 57 uur in zitten, level 109. Gaat wel erg hard moet ik zeggen. Bovendien ben ik bang dat ik de game bijna heb uitgespeeld. Maar ik mag 't toch hopen van niet zeg :mad: Hoe dan ook komt er een tweede playthrough, want ik heb toch nog wat stomme foutjes gemaakt. NPCs aanvallen (per ongeluk, of omdat ik me de pleures schrok van een), bepaalde kistjes per ongeluk kapot maken, e.d.

    Hoe staat het met jullie er voor?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jij bent ff undercover geweest :) 57 uur in een (lang) weekend :)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    24 uur en SL 91. Ben nog lang niet bij het einde denk ik :) Heb ook uren mensen geholpen met bazen en covenants geprobeerd. Heerlijke game alleen mag de persoon die die jump animation bedacht heeft een nekschot. Ziet er niet uit echt 8) Was toch al meer dan prima in DS!?
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja. Voordat de game uit kwam, heb ik niet in deze topic meer gekeken om mogelijke spoilers te voorkomen. Dus vanaf nu ben ik er weer :D

    Heb jij 'm ook al?

    In welke area zit je dan?
    :+
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Iets van 12 uur in de game zitten. Ben een beetje aan het farmen geslagen en ik ben nu level 38. Kan nu naar twee bazen.
    The Pruseur (ofzoiets) en The Dragonknight als ik het goed heb.

    Ik ben de eerste playthrough begonnen als Sorcerer, i know noob class, maar ik heb wel even een vraag. Ik gooi alle souls in Int en Atn. Af en toe iets in Vit en End. Moet ik mijn souls in Int en Atn blijven pompen als Sorcerer?
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    iemand tips voor knight class?
    Welke stats belangrijk zijn?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Vit, End en str en/of dex. Verder kun je met elke class alles worden wat je wilt. Gewoon kijken wat je playstyle het beste suit :)
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Speel met schild/fire sword, heb inderdaad alles tot nu toe in vit/end/str en dex.

    Nu 2 bosses kapot gemaakt, stapte ook binnen bij big ass gouden reuzen. Maar die gaf mij een goed pak slaag :D
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Shaded Woods of verder in the Gutter. Ga eerst maar eens Shaded Woods verkennen though. Haat poison :+

    Gebruik naast mijn Pursuer Greatsword ook nog steeds een Fire Longsword +4. Doet het prima tegen de meeste kleine en snelle vijanden. Als schild gebruik ik Tower Shield +3. Tijdens mijn gevecht met die gouden reuzen brak mijn zwaard midfight :lol: Uiteindelijk verslagen door shield bash :p
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    30 uur, soul level 110, in het midden van de iron keep.

    Mensen helpen met bosses en area's levert veel souls op.

    Loop nog steeds rond met firesword +5 en heidis sword +4...
    gister pursuer greatsword gehaald, maar nu is mijn gewicht veel te hoog, blijf het liefst onder de 70%....

    vorige games liep ik heel lang met speer rond, maar weet niet wat ze daar mee gedaan hebben,.. volgens mij zwaar gedowngrade in deze game.. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat is dat earthern peak kut zeg.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wacht op een nextgen versie :)
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg ik het goods verkopende zwerver vrouwtje van de 2de bonfire van forest of fallen giants naar majula?
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    doorpraten totdat ze geen dialoog meer heeft is vaak de truuk!!
     
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha thnx man ! Erg voor de hand liggend :p nu kan ok weer ff wat life gems inslaan:9
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat is nou eigenlijks nextgen tegenwoordig? Op gameplay gebied nog niks bijzonders en baanbrekend gezien. Verschil zit hem met games toch alleen in het grafische geweld? Gezien de games etc op ps4/xbox one nog totaal geen "next gen" gevoel.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, met wat betere graphics bij Dark Souls zou ik wel blij zijn. Maakt het nog completer, nog leuker om te exploren!
    Plus, ik heb twee nieuwe machines staan en wil daar dus zoveel mogelijk op gamen.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Pfff kom er net achter dat je als je chests kapot slaat (3 hits of meer) je standaard rubbish krijgt ipv het daadwerkelijke item 8) Damn you From Software!!!! Door die mimics in Dark Souls mep ik standaard een paar keer tegen een chest :+ Goede kans dat ik dus een hoop shit mis...

    Edit: WTF? Ik ben van een stoere man met een rode baard veranderd in een vrouw met rood haar 8) :lol: Wat the hell is dit dan?
     

Deel Deze Pagina