unreal tournament 2k3

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox_thijs, 24 jul 2003.

1. xbox_thijs

xbox_thijs wannabe-timesplitter

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer UT2K3 UITKOMT????

ik heb ook iets gehoord dat UC classic werd welk spel kan ik dan beter kopen?????

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ut2003 is allang uit. Misschien dat je UT2004 bedoeld. Nou die kwam ergens in November uit. Ik heb ook ergens gehoord dat UC classic werd. Maar ik zou denk ik als je UT2004 bedoeld voor die gaan omdat daar UT2003 in zit en ook nog nieuwe shit met voertuigen :) Ik heb zelf geen UC dus daar kan ik geen mening overgeven. Maar volgens mijk, als je een beetje pc hebt ziet UT2003/2004 er mooier uit en de gameplay is ook sneller omdat het met een toetsenbord en muis is.

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Unreal Tournament komt niet op de Xbox!

Xbox heeft Unreal Championship (eind van het jaar Classic) en krijgt binnenkort Unreal 2

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoelde dat UT op de pc uit kwam in november :)

5. ITNL

ITNL Guest

pc heeft echt geen betere gamplay hoor en gfx zijn ook niet mooier. Ik heb allebei de versies EN een bakbeest van een pc dus ik weet waar ik over praat.

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Kwa effecten (explosies e.d.) ben ik het met je eens... Toch heb je op de pc wel het voordeel van een hogere resolutie. Al met al doe ik UC vaker omdat het over Xbox live kan (hoewel, ik speel Unreal toch nauwlijks meer...).

Deel Deze Pagina