1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat doe ik ook altijd.. schijt irritant
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben je met een zilverteam altijd in het nadeel?Zit te denken om zilver Bpl te maken ben een redelijke speler zit meestal in div 1 of 2(pas 1 een x gewonnen) maar als zilveren teams echt veel zwakker zijn begin ik er niet aan.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij krijg je een tegenstander met vergelijkbare overall teamrating. Ook had ik in Fifa 13 altijd het gevoel dat er sprake was van een 'handicap' waardoor het gouden team een stuk trager liep en het zilveren team gewoon normaal.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben even benieuwd naar jullie mening over dit team

    Handanovic(prima keeper en goedkoper dan Buffon
    Maicon(geen uitleg nodig lijkt me)
    Benatia 84(geen uitleg nodig)
    Chiellini(geen uitleg)
    Constant(had 1st altijd Radu maar hoorde goeie verhalen over Constant
    Cvm-Pogba 81 ondanks zijn workrate verkies ik hem boven De Rossi want vind Pogba super
    Cerci(verkies ik boven Cuadradro vanwege zijn workrates en schot
    Lm positie weet ik nog echt niet,iemand tips?
    Cam twijfel ik tussen Hamsik,Honda,Hernanes,iemand tips?
    Di Natale(verkies ik boven Ibarbo weet dat Ibarbo beest is maar toch h/h workrate vandaar)
    Balotelli(geen uitleg nodig)

    Bedankt alvast
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond persoonljk hamsik heerlijk spele maar heb honda nog niet geprobeerd. Di Natalr vond ik tegenvallen. Pogba speelt inderdaad heel fijn!
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat 1 aanpassing al kan veranderen zeg,had 1st Modric als cam maar die viel echt tegen dus toch Isco genomen en die is echt veel beter/fijner
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe team is geweldig!

    4-3-3 (2)
    Reus-Lewandowski-Farfan
    Gündogan-Javi Martinez-Schweinsteiger
    Alaba-Boateng-Hummels-Piszczek
    Neuer

    Reus: Fantastische speler, scoort overal en altijd! Zelfs kopballen gaan er gemakkelijk in.
    Lewandowski: Verrast, ik hoorde veel verschillende meningen over hem maar hij is voor mij nog altijd de beste spits. Hij scoort elke wedstrijd meerdere goals en is ook goed in het geven van de beslissende pass.
    Farfan: Zoals voorheen een beest, scoort veel en heeft een goede voorzet. Ben nu aan het sparen voor Robben maar vraag me wel af of hij écht beter is dan Farfan..
    Gündogan: Beest, niets aan toe te voegen.
    Javi: Zowel aanvallend als verdedigend enorm sterk, scoort aardig veel en stopt ook veel.
    Schweinsteiger: Ik verwacht meer van hem, hij is 88 rated maar is niet fantastisch. Geen enorm goede passer, geen verdedigend blok en geen scherpschutter.
    Alaba: Super, zowel aanvallend en verdedigend sterk. Is ook altijd over het hele veld te vinden, zelfs op RW.
    Boateng UP: Goede verdediger, ook in de opbouw sterk. Kopballen goed maar mag meer scoren uit alle corners.
    Hummels: Goed, kan qua snelheid makkelijk mee met de Pace-Hoeren. Kopballen ook erg goed, maar scoort niet veel.
    Piszczek: Snel, verdedigend sterk en goed opbouwend. Doet verder niet echt veel qua aanvallend spel, maar kan het wel als het moet.
    Neuer: Beste keeper van het spel, houdt alles tegen!
     
  8. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk Boateng, dat zou ook 9 chem geven. Ikzelf vind hem best goed.
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Iemand ook het probleem op de transfer market dat je geen contracts kunt vinden? Heb het sinds gistermiddag, nu vanochtend weer. Speel op PS4 overigens, maar spelen lukt nu dus niet ;)
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand of dit echt is? kreeg berichtje dat ik de winnaar ben van weekly competition en kado krijg van 15 premium gold packs
    Moet ik op deze site inloggen easportswebapp.best-wins.com dit zijn fifa gifts,ik kan wel inloggen op normale app maar deze app kan die niet eens vinden.Doe het met mijn foon trouwens
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee niet doen. Mensen hacken je.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    NOD32 geeft al meteen een notificatie met 'address has been blocked'. Prima zo.

    Nooit mensen geloven die gratis dingen weggeven, is altijd bullshit. En let altijd op de links die ze doorsturen. Zoals je ziet is dit een neppe site: 'best-wins.com'. Heeft niets met EA te maken.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok thanks haha wel balen
     
  15. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    kan iemand mij helpen met het afmaken van dit team?
    http://www.futhead.com/14/squads/8161198/

    mijn spel is, combinerend voetbal en af en toe een voorzet. minimaal 1 spits moet goed kunnen koppen. 1 spits moet ong. 85-90 pace hebben.
    ik heb nog 180k over om het team af te maken.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een driemans-opstelling met 2 H/M verdedigers lijkt me geen best plan. Xavi als CDM overigens ook niet.
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    xavi vind ik tot nu toe best aardig spelen op CDM. en voor ramos heb ik pepe nog achter de hand. Maar hoe maak ik het team het best af?
     
  18. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net ging inloggen via de website van FUT kreeg ik 5 pakketjes cadeau. in 1 zat nog een gouden pakket. Maar de 5 pakketjes zelf zijn niet verhandelbaar... wel veel contracten van 28 er in.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook..zaten wel wat leuke subs in!
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ook 5 gouden packs maar wat onzin dat je ze niet kan verkopen,kreeg Tadic inf maar daar heb ik zo niets aan
     

Deel Deze Pagina