GT: Ypuh Games: Fifa 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 Mijn laatste NFL game is toch alweer een jaartje of 4 geleden. Ik ben dus vooral opzoek naar iemand die een potje Madden 25 wil spelen op de One \o/! Morgen komtie binnen.
X1 GT : xxWUPPIExx Titanfall Garden warfare PS4 GT : xxWUPPIExx Fifa 14 COD ghost injustice Killzone Battlefield Knack
Xbox One account: The Egelhunter Games: Fifa 14 Dead Rising 3 Battlefeild 4 Forza 5 Ryse of Rome Titanfall ( vanavond downloaden )
Titanfall NL -Fifa 14 -Ryse Son of Rome -Forza Motorsport 5 -Dead Rising 3 -Call of Duty Ghosts -Plants vs Zombies Garden Warfare -Assassins Creed IV Black Flag -Titanfall
Hier inmiddels ook nog Titanfall en Lara Croft. Wordt de openingspost nog bijgehouden, want sta er niet tussen.
Mijn gamertag = SuperKevacez Games zijn Dead Rising 3 Titanfall Fifa 14 Killer Instinct Forza 5 Trials Fusion
Wordt de list bij de openingspost nog bijgewerkt? Vele users/games staan er nog niet tussen. LoNe HeRo NL Games: Dead Rising 3 Fifa 14 Killer Instinct Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Ryse: Son of Rome Titanfall
Nou ja als iemand jou een invite stuurt voor een friends request krijg je niet zoals de 360 een bericht daarvan in je inbox. Diegene komt dan tussen jou followers te staan. En om hem echt als friend te hebben moet jij dan ook "add friend" doen. Veel mensen weten dat ook niet.
idd het is het beste om even een mailtje te sturen als je iemand toevoegt, dan kunnen ze je uit de followers pikken
Wat zijn de restricties op het gebied van gamertags die op het randje zijn? Ik wil TitanFallus aanmaken, maar ben bang dat ze dat gaan bannen