1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 kapot, nieuwe kopen of wachten op de one?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sox23, 17 mrt 2014.

  1. sox23

    sox23 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Gisteren is mijn 2e Xbox 360 overleden ( gekocht in 2009 ) , m'n eerste heb ik gekocht in 2006.

    Nu heb ik veel games gekocht door de jaren heen , ook via Games on Demand.
    Nu is het mijn vraag is het nog wel verstandig om een nieuwe xbox 360 te halen, of wachten op de Xbox one?

    Wat zouden jullie doen?

    Gr
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    verkopen wat je hebt en de One kopen , wachten is niet nodig want hij is al uit
    en het enige wat anders is is dat hij nog geen NL voice commands herkent.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De One komt in Nederland misschien zelfs niet eens voor november uit, is niet backwards compatible en je hebt er geen garantie op (op enkele webwinkels na). Dus je hebt niets meer aan je spellen en je loopt een risico. Je kunt hem importeren maar anders zou ik lekker voor een paar tientjes toch nog een 360 ergens scoren, hij hoeft immers niet nieuw te zijn.
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is een import ja. Vandaar ook de (achterlijke) hogere prijs.
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Niet helemaal waar, op dit moment geeft microsoft NL tijdelijk geen garantie op geimporteerde xbox'n. (zie andere topics) Wanneer het weer start is wel onbekend, dus als je hem nu zou kopen dan heb je een paar maanden geen NL ondersteuning.

    Als je hem gekocht hebt bij een retailer/e-tailer gevestigd in Nederland dan zijn zij wel verplicht om aan de nederlandse wet te voldoen. Enige manier om er onder uit te komen is dat er duidelijk op de bon of in de communicatie naar jou toe op papier staat dat jij hem koopt zonder nederlandse garantie.

    Uiteraard heb je overigens wél europese garantie maar dan zul je hem zelf naar het land moet sturen waar hij vanuit is geimporteerd. En dat brengt kosten met zich mee.

    Maar persoonlijk dub ik wél met deze problematiek om er 1 te kopen.
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Eind april is er naar verwachting weer ondersteuning, das nog een ruime maand. Weinig reden tot dubben, lijkt me.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja een zekerheid is het niet. Dus als je het nu nog niet zeker weet dan zal ik gewoon even wachten. :)
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kunt ook voor een paar tientjes nog tijdelijk een 2e hands console kopen. Ze worden het komende jaar in bosjes aangeboden en dan kun je ook gewoon je gedownloade games nog spelen :).
     

Deel Deze Pagina