1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    SUCKER PUNCH SAYS PS4 PRELOADING IS COMING IN APRIL

    A tweet from Sucker Punch suggests that game preloads will come very shortly.
    People looking for an excuse to go all digital on the PlayStation 4 may have some incentive to do so if this tweet from Infamous: Second Son developer Sucker Punch is accurate.

    According to the studio, preload functionality will come to the PlayStation 4 in April. Preload is the ability to download a game before release and have it unlocked when the clock strikes midnight or whenever the game is scheduled to release. Steam members have enjoyed preloading on the PC front for years, typically being able to download a game a week before launch to help reduce server load on high profile releases.
    Sucker Punch says that PS4 players will be able to download Infamous: Second Son at midnight PT tonight, but without preloading, users will have to wait on the game's download in order to play it (which is said to be 24GB in install size). Preloading would definitely help this generation as game sizes have significantly increased compared to last gen.

    Update: It appears there was some confusion as Yoshida clarifies that the controller's lightbar can be dimmed, not completely turned off. Not exactly a reversal then, but an option that should help somewhat.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat laatste is een beetje van: "we weten dat die bar irritant is maar we laten ons niet onder druk zetten door de community dus geven we ze een klein beetje gelijk..."

    Zo komt het tenminste op mij over.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    stupid. laat me hem gewoon uitzetten in games waar het niks toevoegt. Ik heb er geen last van verder maar het zal de battery life van de controller vast ten goede komen

    alleen daarom is het al een handige optie

    verder mogen ze hem default van mij prima gewoon aan zetten elke keer als de console opstart
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, aan de ene kant ben ik er wel blij om; heb ik die pimp-my-lightbar stickers niet voor niets gekocht.:+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe zit het eigenlijk nu met de voorraad hier in Nederland van de PS4?
    Collega van mij was vorige week in Londen en kon daar gewoon een PS4's uit de winkel halen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hier ligt volgens mij nog steeds niks standaard op voorraad, maar de wacht tijden zijn wel korter als je reserveerd en als je mazzel hebt kun je hier en daar nog wel een losse PS4 vinden want er zijn wel ketens die niet meer aan reserveren doen en wat ze binnen krijgen gewoon in de winkel gooien

    maar het is nog niet zo dat je de stad in kan lopen en zeker bent met een PS4 thuis te komen , dat zeker niet
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel jammer dat hier zo weinig komt. Zeker als je in UK gewoon kan bestellen en hem de volgende dag hebt via Amazon, Game etc.
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Is het al duidelijk wanneer er een youtube app komt voor de ps4?
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    [​IMG]

    Ik ben toch niet de enige die het laatste woord was opgevallen? Ik zie het nu elke keer :+.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is me eigenlijk nooit opgevallen. :+ Morgen de PS4 terug op NL zetten en even checken. :p

    (heb jij niet inFamous? Speel jij in het Nederlands dan? :eek: Of is er ingame een manier om de taal te veranderen)
     
  11. DannFR

    DannFR Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan je ingame veranderen weet alleen ff niet waar, maar glijk gedaan vreselijk dat nederlands in een game. mijn eerste reactie was ook van wtf hebbe ze gedaan ;p
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik quitte gelijk uit de game en ging zsm naar de taal instellingen op de PS4. :+ Nasynchroniseren in zo een game, zijn ze helemaal gek geworden. 8)

    Ga ik er een keer van uit dat je het niet ingame kunt veranderen, is er voor de verandering wel die mogelijkheid. Pff. :p
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Gesproken taal kan weer worden veranderd naar Engels inderdaad (gelukkig :+), maar als je OS in het Nederlands is zijn objectives, het menu en ondertitels in het Nederlands. Heb het OS altijd liever in het Nederlands, kwestie van voorkeur.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    OS heb ik ook altijd in het Nederlands. Dat hoort gewoon zo. :p Nu ik het even in het Engels heb lijkt het alsof ik een of andere cracked/illegale versie heb van de PS4. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vraagje tussendoor: Kan de console PS3 games afspelen???
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar er zijn wel een aantal games waarbij je de PS3 disc kan gebruiken om de PS4 versie te spelen via een betaalde download.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    En over een jaar (?) gestreamd via PlayStation Now.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kun je in options veranderen.. En na laatste optie volgens mij.. Local nog wat
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ugh, NL OS/in game. Geef mij maar Engels, all the way. Draai windows/OSX en al mijn apps (PS, etc) altijd in het Engels. Die Nederlandse termen krijg ik echt buikpijn van!
     

Deel Deze Pagina