1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Blijft Titanfall nu ook écht een leuke game om honderden uren te spelen? Ik had hem gepre-ordered, maar heb gezien de games die ik nog wil spelen er maar vanaf gezien. Het lijkt me een erg leuke game om een paar uurtjes te spelen, maar ik ben bang dat je er na een week op uitgekeken raakt.

    @Hybrid, ben je nu helemaal overgestapt van BF4 naar Titanfall? :'-(
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. BF4 blijft mijn main MP shooter. Gewoon nu lekker Titanfall aan het spelen. Ga BF4 vanaf dinsdag wel wat meer spelen als Naval Strike uit is.
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe zie je welke Campaign missies je gewonnen hebt en welke nog niet?
     
  4. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te zien, moet je voor jezelf bijhouden!

    OT: Morgen G4 afmaken en naar 5. 50 'ejecting pilots' uit titans schieten, dat gaat frustrerend worden. =(=(=(=(
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals hierboven al is gezegd is dit helaas niet te zien, gewoon regelmatig via quickplay campaign potjes spelen en er voor zorgen dat je de potjes wint.
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    lijkt me echt heel frustrerend ja. Zit nu bijna in G4 en moet zelfs die achievements nog halen dat ik er 10 moet neerknallen. Zit nu op 6 ofzo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook heel moeilijk vind om ze te raken of uberhaupt te zien als ze ejecten
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ondertussen al 2 dagen G5 en wel 1 hele eject kill gemaakt! Toegegeven, ik heb er nog niet echt voor gespeeld, daar ga ik nu mee bezig, de rest van de challenges zijn voorbij en het enige dat mij tegen zal houden om G6 te worden is de 'Goose challenge' :mad:.
     
  8. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben zojuist helemaal 5 geworden en ik heb er al 2. Enige wat fijn is is de ChainGun op je Titan en maar hopen dat ze niet cloaken. Unlock bijna het Arc Cannon dus die ga ik dan eerst doen. Vriend van mij is al G6 heeft in weekend ze alle 50 gehaald door non-stop LTS te spelen met bovenstaande tactiek. Carbine en Sidewinder (maar 10 kills!) is piece of cake.

    Tot nu toe is G3 ergste met dat plasma ding en satchell. Maar deze gaat nog veel irritanter worden. In G6 moet je 50 rodeo kills maken (autotitans tellen niet) dus dat wordt ook leuk....
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die rodeo kills komen wel, die zijn niet zo lastig als de eject kills. Vanavond een paar potjes echt gespeeld voor de eject kills en ik heb er vanaf vanmiddag 11 gemaakt. Je moet geluk hebben, sommige mensen ejecten niet, sommige mensen cloaken en heel af en toe worden kills weggekaapt :+. Leuk is anders, maar er zit progressie in!
     
  10. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt alleen dat gaat veel deaths kosten. Arc cannon al gehaald et cetera? Nu dan met chaingun extended mags? Op laatste naar achteren gaan met Titan voor overzicht en hopen dat ie niet cloaked en eject en niet tegen plafond of zo?



    OT: Al flink wat gespeeld alleen zou ik wel wat meer gamemodi willen. Wat zou goed werken op dit spel? Soort VIP lijkt me wel vet waarbij je alle twee een titan krijgt en sowieso een search and destroy variant. Ook sabotage (1 bom die bij twee teams geplaatst kan worden) lijkt me erg leuk.
     
  11. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het dus. Vond het al raar dat niet alle kills meetelden.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij doet Titanfall het nu gelukkig met vlagen,.....

    Heb iig geluk gehad vanavond met de campaign. Heb alle levels van het 'thuisfront' in één keer kunnen doorlopen. Zat wel gelukkig in een goed team, dat scheelt een hoop.

    Verder nu weer problemen met connecten,.... snap niet dat EA ook niet reageert, nota bene op hun eigen forum:
    http://answers.ea.com/t5/Titanfall/...sues-for-Xbox-One-and-PC/td-p/2484896/page/83
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
     
  14. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit was mijn derde piloot. :)

     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Netjes, heb er nog geen één.
     
  16. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ook niet, ben toch al bijna derde generatie:+. Je ziet ze meestal wel ejecten, maar blijft lastig ze dood te maken. Denk dat ik het maar net zo ga proberen als in het filmpje, die achievement van 10 gaat al een hele prestatie worden:9
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Er waren gisteravond en vannacht problemen met de servers van Microsoft. Zie ook https://twitter.com/Titanfallgame
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Private matches!!!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014

Deel Deze Pagina