1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nope, legendary's rollen voor iedereen hetzelfde. Set items droppen alleen in torment 1 en hoger, maar rolls zijn altijd random.
     
  2. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :)

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Class set items droppen alleen in torment.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Al mn leg drops zijn gewoon een joke vergeleken met mn rares. Not this shit again 8)

    Sowieso dat je rares heel cheap kan aanpassen naar nuttige stats maakt het een stuk lastiger om te switchen naar legendary gear.

    Meer mensen die hier last van hebben?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik doelde meer op de stats van een drop, niet het type drop. Dus het is helemaal niet random gelul, want ik antwoordde op zijn vraag waarom je zou willen farmen op een hogere difficulty en daarin gaf ik hem het enige antwoord wat die kon krijgen. En ja, Paragon gaat in op de stats en dan maakt level 10 Paragon of 268 heel wat uit als er een legendary dropt. Ik had helemaal niet over het soort legendary wat dropt, maar de stats er van. Ik had de zin misschien duidelijker neer moeten zetten, maar volgens mij is het met deze post wel klaar zo. ;)
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En daar zit je dus fout, wat iedereen al zegt. Lees nou eens.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok. :'-(
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Pff Battlefields of Eternity is pittig zeg. Maar van Master naar Expert gegaan. 8)
    @Inferius en Tco, eehh, dat is dus bullshit, zette hem net van Master terug naar Expert (dus zeker geen Torment 1), en kreeg een set item gedropt.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vandaag lvl 70 geworden, adventure mode en enchanting zijn geniaal :).
    Zit al op 292k dps en 3.5 mil toughness, als iemand een keer rifts of bounties wilt grinden voeg Acrillic#2306 toe.
     
  10. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier vind ik je grappig!

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  11. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet act 5 uitgespeeld wel weer tof gemaakt na 3 keer toch gelukt om de laatste baas te verslaan met mijn lvl 67 demon hunter

    heb nu een legendary ring waarbij er een trol achter je aan loopt om de spullen op te rapen
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  12. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Poe die kansen had Ik toch niet op hardcore heb daar gewoon peentjes zittwn kakken was Echt close

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ownt! Kan dat ook voor barb? :+
    Die Battlefields of Eternity zeg, hoe bruut. Com-ple-te chaos daar. 8)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Class set items...

    En tis geen troll... tis een goblin. 8)
    En hij pakt alleen witte (en dacht dat ik ooit een blauwe items versie zag) items op (en houdt ze zelf), zo nuttig is die niet. Misschien geinig als je nog niks beters hebt.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal aan het einde van deze avond nog eens proberen level 70 te halen. Gisteren echt zulke kut groups gehad, maar ik weet dat tegen het einde van de avond en nacht alle goede spelers vaak nog online zijn. Heeft één van jullie dan nog zin, voeg me maar toe. Mijn tag staat een stukje terug in het topic. Ik wil vanavond echt graag level 70 worden, dan ben ik er voor mijn Barbarian maar vanaf. Solo vind ik deze game gewoon kut, zeker na tig keren het origineel zo gedaan te hebben.
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Niets van de groups aantrekken. Gewoon op expert/master zetten, willekeurige acts doen (met hoge mob density) en je bent zo 70:)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Act III dan maar, of Act IV. Hopelijk is er nog iemand in die Acts online straks. Of solo doen, maar ik had al aangegeven dat te haten. Anders niet zeuren dan maar.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon ff solo doen. Is saai maar je bepaald wel je eigen spel dus kan je je niet ergeren aan andere spelers. Met een uurtje of 2 met goed doorspelen ben je zo 70.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Master red ik zat en heb het idee dat de mobs in de oudere acts iets makkelijker zijn dan in act V, maar kan me ook lelijk vergissen.

    Ik ga het zo even proberen, bedankt! :thumbs:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha net ontdekt dat je in Rift runs met de powerup waarmee je bliksem afvuurt ook de Riftboss kan killen in 2 tellen. :+

    En ik heb nu 1 mil sharpshooter DPS Woohooo!
     

Deel Deze Pagina