1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Waarom doe je geen adventure mode yellow?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga ik zo denk ik maar even doen! Bedankt! :thumbs:
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee, Inferius en TCO hebben gelijk.

    Je bent geen lvl 70. Daarom kreeg je die. Als je char lvl 70 is krijg je ze niet meer. Want je drops zijn gebasseerd op je level. Level 70 Set items droppen alleen in T1 of hoger. Krijg je een set item in Master of lager is het geen lvl 70.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Oh zo. Wist niet dat ze het over lvl 70 set items hadden. :)
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik speel het nu solo, gaat het sneller als je met een groep speelt? ik ben pas lvl19 (demon Hunter). heb nog geen vrienden in diablo, dus als ik iemand mag toevoegen dan hoor ik het graag. ben alleen niet zo heel vaak bezig met diablo.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dan wordt het vrij lastig, want er zijn hier volgens mij alleen maar mannen die D3 spelen :+.

    Maar uiteraard mag je me toevoegen: JohnPetrucci-2114 is m'n battletag.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Whahaha...moest echt 4 keer kijken voordat ik de fout zag (heb het gefixed). Dank je, ik zal je toevoegen.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

    mijn tag is: Heuft#2407
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  8. skystormer

    skystormer Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien toch maar weer es beginnen. Aangezien de expansion nog wel even zal duren voordat deze naar X360 komt, als deze al wel komt op x360.

    Me blizzard inlog maar weer es zoeken en die ouwe World of Warcraft authenticator. (hopelijk doet ie het nog :p)
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je heb ook een App voor je smartphone, nadeel is als je tel stuk is ben je je authenticator ook kwijt. daarom had ik maar weer een authenticator gekocht (die oude was leeg) omdat mijn huawei niet lekker liep (was een instelling achteraf) dus denk dat ik die app er weer op ga zetten.
    is ook handig voor wow armory voor op je tel.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom moet je ook de code die je krijgt van de authenticator bewaren, die krijg je daar toch ook? Dan kun je hem weer makkelijk van je account afhalen.

    Heb zelf gewoon een physical authenticator. Daar staat ook een code achter op stel dat de batterij leeg gaat.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Om de app authenticator te ontkoppelen heb je die code niet nodig (als je app het nog doet) en voor het apparaat authenticator heb je voldoende aan de code achterop om te ontkoppelen van je account.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
     
  12. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet een paar mensen toegevoegd van hier

    Mijn tag Ferron#2197
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geaccepteerd. Had even het idee dat je Nerrion was, die bekende Dulle topic kloon. :+ Kwam meer door de naam Ferron, die wat lijkt op Nerrion qua uitspraak.

    Misschien vanavond even als je me online ziet in de game??? Ik zit tegen 69 aan, had zonet echt een uber groep, maar iedereen kapte er zonder verklaarbare reden mee, waaronder ikzelf ook. Als ik 70 haal kan in Inferius even gaan plagen. :+
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik speel pas samen nadat ik act V heb uitgespeeld. Altijd eerst ff solo die shit doen. :+
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat is enchanting toch een perfecte toevoeging. Een rot item veranderen in iets wat echt goed is. Heerlijk _O_


    Heb je toegevoegd.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Net de 700k damage aangetikt. :) Mochten mensen hier ook al wat verder zijn gear-wise en wat T1-2 bounty's willen farmen, kunnen ze me toevoegen op Vix#2655!
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wat kan je trouwens doen met de bergen marquise gems en shit die je vind?
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vooral wapens. Had een legendary bow gevonden. Redelijke DPS en een flinke Dex roll erop. Had helaas geen Socket. Normaal gesproken negeer je alle wapens zonder socket. Nu kon ik er gewoon een socket op craften. :9

    Wel jammer dat ik nu al op 1.2 mil DPS zit en alleen nog maar kan upgraden met legendary en set items. Je bent erg snel door de rare fase heen. Ben bang dat RoS nu gaat vervelen.

    Je kan ze gebruiken voor crafts. Vraag me wel af of gear craften verstandig is in RoS. Gold kan je veel beter besteden aan andere dingen en zelfgemaakte items waren vroeger altijd slecht. Ik heb ook de zelfde klachten gehoord in RoS.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kan je dan sockets craften? :+
     

Deel Deze Pagina